Voertuigen van onbekende herkomst

Auteur Topic: Voertuigen van onbekende herkomst  (gelezen 26920 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jwpots

  • Gast
Gepost op: 12 december 2005, 14:32:08
Plaats in deze topic jullie foto's waar de herkomst niet van bekend is. De bijgaande foto heb ik al een poosje in bezit, heeft al eens een keer in Transmobiel gestaan en heeft ook al eens een keer op dit forum gestaan zover ik mij kan herinneren. Mijn vraag is dan ook: "wie kent dit voertuig, of herkent de garage waar dit voertuig voor staat." Het is mogelijk dat deze garage niet meer als brandweerstalling in gebruik is. En misschien bestaat het hele bouwwerk ook niet meer. Ik ben benieuwd.



Groet
Johan




jwpots

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 12 december 2005, 14:36:01
Een tweede voertuig waar ik de herkomst van zoek is deze FordV8. Ook bij deze dezlfde vraag al bij de vorige, wie herkent dit voertuig of misschien de achtergrond waar dit voertuig staat.



Groet
Johan


jwpots

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 12 december 2005, 14:41:24
En als derde voertuig, wie herkent deze Ford ? Ook op het gemeentewapen kom ik er niet uit, wie wel ?



Groet
Johan


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #3 Gepost op: 12 december 2005, 14:56:01
Handige topic!  :)
Ik heb nog een foto. De foto is door mij gemaakt op de landelijke politiedag 2003 in Kerkrade. Deze wagen stond toen bij de Kmar stand. Heeft iemand enig idee waar deze wagen thuis hoort?


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #4 Gepost op: 12 december 2005, 15:16:38
Handige topic!  :)
Ik heb nog een foto. De foto is door mij gemaakt op de landelijke politiedag 2003 in Kerkrade. Deze wagen stond toen bij de Kmar stand. Heeft iemand enig idee waar deze wagen thuis hoort?

Had je even op 't logo moeten kijken, dat is nu niet leesbaar.
343, never forget.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #5 Gepost op: 12 december 2005, 15:30:13
Ja duh. Staat military police op.  ::) (dat onderste logo ook). Maar dat was de vraag niet.


Karim

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 12 december 2005, 15:43:18
Heej Gerard, dus jij was ook hier in het mooie Kirchroa  ;D

Ik was er uiteraard ook en heb ook wat plaatjes van datzelfde MP voertuig.

Die wagen is gestationeerd bij de amerikaanse militaire basis hier in Brunssum (vlakbij Kerkrade), de Afcent.

Meer op http://home.wanadoo.nl/afcenttowners/flashed.html.


spuit 11

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 12 december 2005, 16:04:31
Een tweede voertuig waar ik de herkomst van zoek is deze FordV8. Ook bij deze dezlfde vraag al bij de vorige, wie herkent dit voertuig of misschien de achtergrond waar dit voertuig staat.



Groet
Johan


Johan,
ik heb de foto eens goed bekeken maar volgens mij staat op de deur GEMEENTE BERGEN.
gr
peter


jwpots

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 12 december 2005, 18:00:50
Johan,
ik heb de foto eens goed bekeken maar volgens mij staat op de deur GEMEENTE BERGEN.
gr
peter
Hallo Peter,
Bergen [L] of Bergen [NH], maar volgens mij geen van beiden. Ik bezit een overzicht van Nederlandse gemeentewapens en de gemeentewapens van de beide Bergen komen niet overeen met het gemeentewapen op de deur van het voertuig.

Groet
Johan

[verwijderd door de beheerder]


spuit 11

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 12 december 2005, 18:25:03
Hallo Johan,
ik hebde foto goed bekeken en ik maakte er de gemeente bergen van wat er stond maar ook ik kwam niet uit het gemeente wapen maar ik geef het niet op ik wil het nu ook weten.
gr
peter