DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001

Auteur Topic: DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001  (gelezen 111447 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Afgelopen Vrijdag is het seizoen bestelt; als het goed is ontvang ik hem deze week en met een beetje doorwerken van het weekend kan ik ze jullie al volgende week toesturen.


-:Rein:-

  • Gast
Ik doe ook mee, zoals gezegd in een pm aan Roy.


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Bijgaand de intro van dit seizoen, een previeuw probeer ik dit weekend te maken.

http://www.youtube.com/watch?v=ppTO8xObooo


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
De mensen die hebben aangegeven mee te doen kunnen het geld overmaken. Ik ben namelijk klaar met het bewerken en branden van de afleveringen. Zodra het geld op mijn rekening staat komen de DVD's jullie kant op.

Bijgaand een previeuw van wat fragmenten uit de afleveringen 1 t/m 6 http://www.youtube.com/watch?v=nM0vkxEyXmc
Er komt nog een previeuw aan van de Afl 7 t/m 13.


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Bijgaand de 2e previeuw:
&mode=user&search=

Let even op de gewonde agent in het CS station, dat is de andere zeide van het Politie werk...


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Ja dat is idd heavy, maar het is goed gekomen met hem hoor.

mvg
Mike


guest1564

  • Gast
Ik heb de DVD'S ontvangen, super leuke stukjes zitten er tussen.
Ook mooi dat de agenten hun verhaal erbij doen.

Roy hartelijk bedankt maar weer!!!


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Als het goed is heeft iedereen die aangegeven heeft mee te willen doen al weer een tijdje voorzien van het laatst bestelde seizoen. Ik heb al een aantal keren de vraag gekregen of er alweer een nieuwe seizoen bestelt gaat worden...

Voorlopig wil ik het even bij dit seizoen laten, omdat er voor mijn toch heel wat werk aanvast zit om een seizoen helemaal in orde te maken. Na de zomer bij voldoende deelname kunnen we welicht weer een nieuwe bestellen want er zijn nog een aantal intressante serie's gemaakt die we nog niet hebben waaronder:

1996: Prinsengracht
2001: Nieuwmarkt

en als ik het goed heb is er van wijkteam IJtunnel ook een serie gemaakt ergens tussen 96 & 98. Vanaf 2002 zijn er 2 serie's gemaakt over de ondersteunende diensten die ook zeker de moeite waard zijn.

Tot die tijd is het mischien leuk om hier reactie's uit te wisselen over wat jullie van de serie's vinden, de leuke of de minder leuke fragmenten.

Wat mijn opvalt even alle serie's bij elkaar genomen is dat het echt wel uitmaakt welke agent je tegenover je hebt staan, voorbeeld een patser in een dikke mercedes die weigert mee te werken en ook nog een agent uitscheld en er gewoon mee weg komt, terwijl als bij de ander een zwerver al zijn middelvinger opsteekt hij gelijk al een bon te pakken heeft.


paul_hartog

  • Gast
die kale vent met die oorbel van de politie de pijp die laat niet over zich heenlopen schitterend ;D ;D


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
die kale vent met die oorbel van de politie de pijp die laat niet over zich heenlopen schitterend ;D ;D

Inderdaad, ik geniet echt van de werkwijze van die man. Daar zouden er meer van moeten zijn. Grote bek? Kom dan maar mee!

Ik heb de serie van De Pijp laatst pas afgekeken :-[ Nu verder met Nieuwezijds Voorburgwal :)

De Pijp vond ik een erg leuke serie. Veel actie en wederom een erg realistisch beeld van wat er speelt op straat. De daar spelende problematiek komt goed naar voren. Ook interessant om te zien met welke dilemma's de dienders te maken krijgen.

Roy, bedankt weer voor de goede business 8)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s