DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001

Auteur Topic: DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001  (gelezen 111445 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #200 Gepost op: 15 december 2007, 18:40:54
Het heele seizoen van 2000 Nieuwmarkt afgekeken, echt weer een geweldig seizoen met lekker veel actie en afwisseling. Ik ben nu de DVD's voor jullie in orde aan het maken en aankomende Maandag gaan de eerste de bus op naar de mensen die al betaald hebben, maar reken er maar op (gezien de kerst drukte bij TNT) dat ze Woensdag pas arriveren....

Laten jullie ook hier weer weten wat jullie van DIT seizoen vinden?? Dan ga ik zometeen alvast wat afleveringen van seizoen 1996 Prinsengracht bekijken :D


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #201 Gepost op: 19 december 2007, 17:01:56
Het heele seizoen van 2000 Nieuwmarkt afgekeken, echt weer een geweldig seizoen met lekker veel actie en afwisseling. Ik ben nu de DVD's voor jullie in orde aan het maken en aankomende Maandag gaan de eerste de bus op naar de mensen die al betaald hebben, maar reken er maar op (gezien de kerst drukte bij TNT) dat ze Woensdag pas arriveren....

Laten jullie ook hier weer weten wat jullie van DIT seizoen vinden?? Dan ga ik zometeen alvast wat afleveringen van seizoen 1996 Prinsengracht bekijken :D


Toen ik net thuis kwam lagen ze netjes op de mat.
Zal zo eens wat gaan bekijken  :)


Michelle1983

  • Gast
Reactie #202 Gepost op: 19 december 2007, 18:35:17
Idem. Ben erg benieuwd :)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Inmiddels ben ik ook klaar met wijkteam "Prinsengracht" Dit is de eerste serie die gemaakt is en is eind 1995/ eerste helft van 1996 opgenomen. Deze serie is wat anders kwa opzet met name de eerste afleveringen: ze zijn wat minder sensatie gericht en ook minder actie, ook zie je wat meer het werk binnen het bureau, echter zijn de laatste afleveringen als van ouds.

Wat ik erg leuk vind van dit seizoen is dat het eind 95 begin 96 is opgenomen en je dus een hoop oude voertuigen ziet, wat ook leuk is in dit seizoen dat er gefilmd wordt vanuit een Volkswagen Golf-3 tijdens de surveillances.

In aflevering 9 ben ik eindelijk het stukje tegen gekomen van wat me altijd is bijgebleven 10jr terug toen ik het op de tv zag. Het gaat om een achtervolging vanuit een Golf-3 door het centrum van Amsterdam, mede deze achtervolging destijds gaf de aanzet tot het bestellen van deze serie.

We hebben nu alle wijkteams gehad en wat mijn betreft is de cirkel nu echt rond, er is nog een seizoen die ik nog niet heb besteld, deze is in 2001/2002 gemaakt en gaat over de ondersteunde diensten van de politie Amsterdam (o.a. wijkteam autosnelwegen, ME, ongevallendienst) Dit is dus echt het allerlaatste seizoen en bij voldoende deelname ga ik ook deze bestellen, dan hebben we echt deze geweldige serie helemaal compleet.

Omdat serie 1 wijkteam "Prinsengracht" 1996 maar uit 10 afleveringen bestaat heb ik van de producent één afleveringen van seizoen 2001/2002 als toegift gekregen, deze heb ik er dus bijgedaan en staat op de 3e DVD. Voor wie zich hebben opgegeven serie 1 wijkteam "Prinsengracht" komt jullie kant op. Bijgaand wat snapshots uit deze serie:











Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Roy quanta kosta ??

voor dat seizoen ??


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Roy quanta kosta ??

voor dat seizoen ??

gewoon 25,- zoals altijd.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Ik heb net de eerste 3 afleveringen van de Nieuwmarkt gekeken. Echt top O0 8)


mon3aantje

  • Inspecteur, Politie eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
Reactie #207 Gepost op: 11 januari 2008, 16:58:33
Nieuwmarkt is zeker weer een heel erg leuk seizoen!

Complimenten wederom voor Roy! Zag er allemaal perfect uit!
alleen nog de ondersteunende diensten en dan zit het helaas erop. Zijn er nog andere tv zenders geweest die opnames hebben gemaakt bij de politie? Strandpolitie is er ook nog geweest. Mogelijk dat als er genoeg animo voor is die ook nog toegevoegd kan worden aan de verzameling?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #208 Gepost op: 11 januari 2008, 18:14:48
Zowiezo heb ik interesse in strandpolitie, alleen was dat volgens mij van een andere producent?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #209 Gepost op: 11 januari 2008, 18:42:55
Mochten we ooit aan een nieuwe serie beginnen in het wel noodzakelijk dat zich nog een aantal mensen zich aanmelden (er zijn zeker nog een aantal interessante series gemaakt in de jaren 90 maar of deze te bestellen zijn weet ik niet)

Met de laatste 2 seizoenen van "Bij de Politie" heb ik echt dik verlies gedraaid (omdat een aantal mensen zich hadden opgegeven maar uiteindelijk niets meer van zich hebben laten horen) en dat kan ik een 2e keer niet meer opbrengen.

Dus zijn er nog mensen die interesse hebben in een van de seizoenen van "bij de Politie" meld je dan even aan bij mijn via de PM, kosten en info staan allemaal in dit topic dus vraag a.u.b. niet naar de bekende weg.