DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001

Auteur Topic: DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001  (gelezen 111558 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Op dvd of op band ?

Op een casettebandje.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Sounds nice.
Zijn er seizoenen die een stuk minder zijn, of zijn ze allemaal gewoon top ?
Want ik wil ze namelijk allemaal kopen  :D

Een ander vraagje; Hoe krijg ik ze ?
Op dvd of op band ?
En komen er nog verzendkosten bij ? ^-^ haha

mvg,
Chris.
Lees de titel van het topic nog eens. De prijs is €25,- incl verzendkosten.
Als je het topic doorleest zie je bij elk seizoen wat degene die hem hebben gekocht ervan vinden...


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Haha sorry dat ik al die vragen stel, wil gewoon zeker zijn, 175 is niet niks  :-[
Is het dan niet goedkoper om al die tapes in een doosje te doen ?

Chris.


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Mocht bijlmermeer 337 de DVD's bestellen dan heb ik nog 2 setjes van 2001 "ondersteunende diensten" klaar liggen, omdat een aantal mensen zich WEL hadden opgegeven maar uiteindelijk niets meer van zich hebben laten horen.

Deze setjes wil ik nog wel graag kwijt raken aangezien de kosten voor mijn anders veel te hoog zijn. Dus mocht iemand nog interesse hebben in "Bij de Politie" laat het dan even weten via PM of e-mail adres. (previeuws zijn hier te vinden: http://nl.youtube.com/watch?v=nM0vkxEyXmc )

Als ik ook de laatste setjes kwijt ben durf ik het (financieel) wel weer aan om een nieuw seizoen te bestellen, inmiddels hebben we alle series van "Bij de Politie" gehad maar op navolging van deze serie is door de zelfde producent met eigenlijk precies de zelfde opzet de serie "Stop Politie" gemaakt, hiervan zijn geloof ik 3 seizoenen gemaakt (t/m 2004) maar dat moet ik nog even navragen, het eerste seizoen van "Stop Politie" is zeker de moeite waard.

Tussendoor heeft de producent, in 2000 & 2002,  nog 2 Series gemaakt voor de zomermaanden waarin de "StrandPolitie" wordt gevolgd van Zandvoort aan Zee, en deze wil ik eerst nog bestellen, voordat we eventueel (bij voldoende deelname) aan "Stop Politie" beginnen. Onderstaand een verslagje van Afl. 1 wat ik ontving van de producent:

" Vlakbij de boulevard is een ernstig ongeval gebeurd, waarbij twee motorrijders tegen elkaar aan zijn gebotst. De politie Zandvoort en de verkeersondersteuning zijn ter plaatse en brengen het ongeluk in kaart en verlenen eerste hulp aan de slachtoffers. Verder wordt er aan het begin vande avond een vrouw op het bureau binnengebracht die waarschijnlijk teveel gedronken heeft. Zij maakt het de dienstdoende agenten niet gemakkelijk. Ook het strandteam heeft vandaag dienst. Zij houden nauwlettend in de gaten of er geen honden op het strand lopen. Dit is in Zandvoort namelijk verboden. Even buiten Zandvoort is er sprake van een onwel geworden man. De politie is snel ter plaatsen en kan door middel van reanimatie de man zijn leven redden"

Mensen die interesse hebben kunnen zich alvast bij mijn opgegeven, maar eerst dus nog de laatste setjes van "Bij de Politie" kwijt zien te raken. Voor de rest zijn er in de jaren 90 nog meer reality series gemaakt en docusoaps over de Nederlandse Politie, o.a. over de Rotterdamse Politie "Blauwe petten" maar daarover later wellicht meer.


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Ik heb je al laten weten dat ik eventueel ook nog de ondersteunende diensten wil bestellen.
Ook in seizoenen van andere series als Stop Politie heb ik zeker interesse O0


mon3aantje

  • Inspecteur, Politie eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
Zet mij maar op de lijst maar dat had je al gedaan volgens mij  :)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
In StrandPolitie heb ik ook wel interesse, de serie STOP Politie ken ik (geloof ik??) niet ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Frankovski

  • Artikel 141 én 142 SV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
Ik doe ook weer mee Roy! Het wordt zo langzamerhand een leuke verzameling! Heeft iemand heel toevallig al zelf dvd hoesjes gemaakt? Alle seizoenen liggen nu namelijk nog in de witte enveloppen in m'n kast...

Gr. Frank


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
In StrandPolitie heb ik ook wel interesse, de serie STOP Politie ken ik (geloof ik??) niet ....

Als je hem ziet vast wel! Speelde zich ook (gedeeltelijk?) af in Amsterdam, ik ken hem wel


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Als je hem ziet vast wel! Speelde zich ook (gedeeltelijk?) af in Amsterdam, ik ken hem wel
Wie kent em nou niet  ;D