DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001

Auteur Topic: DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001  (gelezen 111444 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Hoi Roy!

Ik wil ook graag weer meedoen als je een nieuwe serie besteld...

Gr. Frank

Ik heb je in me lijstje gezet, zit nu op totaal 4 mensen.


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Inmiddels de serie "Bureau Bijlmer" bestelt, 4 personen hebben zich aangemeld, echter heb ik goede hoop dat zich nog een aantal mensen zullen aansluiten. (aanmelden kan via de PM)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Afgelopen Vrijdag de DVDs ontvangen. Voor de mensen die zich hebben opgegeven zal ik z.s.m. contact opnemen.

Bijgaand alvast de leader van "Bureau Bijlmer"



http://www.youtube.com/watch?v=zJpSF37FIro


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Alle afleveringen bekeken, ook dit is weer een erg leuke serie, op naar de volgende!

"Bureau Bijlmer" is in 1994 opgenomen en begin 95 uitgezonden, dus je ziet nog erg veel uit de gemeentepolitie tijd wat het erg leuk maakt.

Ik heb inmiddels ook de beloofde previeuw on-line:



yuri1984

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Ik heb alle previews op youtube bekeken en ik vind het uitermate intessant om deze serie's helemaal te bekijken

Wie weet waar ik deze dvd kan bestellen?


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Ik heb alle previews op youtube bekeken en ik vind het uitermate intessant om deze serie's helemaal te bekijken

Wie weet waar ik deze dvd kan bestellen?

Stuur R. Visser een privebericht (klikbaar). :)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
De serie "Surveillance" uit 1993 inmiddels ook binnen en eigenlijk bijna in een keer helemaal afgekeken. Wat een geweldige serie is dit!

In deze zesdelige serie worden vier medewerkers van het Rotterdamse politiebureau Marconiplein gevolgd tijdens hun dagelijkse werkzaamheden, te weten
Reza Khatib Harammotahar, een agent van Iraanse afkomst, Gerda Verwey, de eerste zwarte vrouwelijke agente in Rotterdam, Ruud Vial, werkzaam bij de afdeling ALP (afdeling Lokale Projecten) een afdeling die zich bezighoudt met de inbeslagname van wapens en drugs in de eigen wijk en rechercheur Martin van Teijlingen.

De camera draait gedurende een halfjaar mee met deze politie mensen die open en eerlijk vertellen over de problematiek in dit deel van Rotterdam.

Aangezien deze serie niet is samentevatten in een korte previeuw heb ik maar wat snapshots. Leuk om te zien zijn de oude noodhulpvoertuigen Transporters T3 & T4 uit die tijd.

De mensen die zich hebben opgegeven voor de serie zal ik z.s.m. contact opnemen en anders kun je altijd even een mailtje sturen. Ook voor de mensen die interesse hebben, aanmelden kan nog steeds aangezien er helaas maar een handjevol mensen mee hebben gedaan.


















christianvoetbal

  • Gast
Ik heb pas het eerste seisoen van bij de politie ''prinsengracht'' in een keer helemaal afgekeken.
Leuken serie, mischien niet heel veel actie, maar daarom niet minder leuk.


mon3aantje

  • Inspecteur, Politie eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
Laatste serie vorige week binnen gekregen. Gaat om de serie surveillance. Volgens mij heb ik tot nu toe alle dvd's in huis welke Roy verkocht maar deze serie van surveillance is toch zeker de beste van allen! Als je alleen maar pitritjes wilt zien dan kan je beter bij de politie bureau bijlmer bestellen maar als je wat meer diepgang wilt zien zou ik zeker deze serie aanraden. Erg leuk om zo 6 afleveringen de 4 dienders mee te maken. Kan me vaag ook nog stukjes herinneren uit de tijd dat het op tv werd uitgezonden. Ook de acties van het ALP team (soort AE/VAG) zijn erg gaaf om te zien. Ook bizar om de verloedering in de omgeving van het Marconiplein te zien. Ik ben zeer te spreken over deze serie.

Bedankt weer voor de goede service Roy!


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Ik ben het helemaal met je eens Mon3aantje!

Heb de serie gisteren afgekeken en ik vond het zeker de moeite waard O0
Er zit in deze serie net iets meer diepgang en dat maakt het heel interessant.
Bijvoorbeeld de manier waarop rechercheur Martin van Teylingen zijn onderzoeken uitvoert, met indringende gesprekken, sprak mij erg aan.

Leuk ook om de periode rond de reorganisatie van de politie te zien. Zo is het nieuwe logo bijvoorbeeld al in gebruik, maar zie je nog wel de oude rangonderscheidingstekens.

Goed geregeld weer Roy :)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s