Zijn er (politie) mensen die ervaring hebben met de X-marker??

Auteur Topic: Zijn er (politie) mensen die ervaring hebben met de X-marker??  (gelezen 43798 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

paul_hartog

  • Gast
zijn er mensen die ervaring hebben met X marker.




7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #1 Gepost op: 14 december 2005, 13:26:01
Nee. En dat wil ik graag zo houden.  ;D Heb niet echt zin in een blauwe kop.  :P


-:Rein:-

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 14 december 2005, 23:25:23
Het is nog maar de vraag of X-marker wel toegestaan is...de wet wapens en munitie verbiedt namelijk voorwerpen, bestemd voor het treffen van personen met giftige, verstikkende, weerloosmakende, traanverwekkende en soortgelijke stoffen. En de stof in X-marker kan naar mijn idee heel goed als weeloosmakend worden aangemerkt.

Laat ik het zo stellen; als ik iemand zie die in het bezit is van X-marker gaat hij mee naar het bureau. Trek zelf je conclusies.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #3 Gepost op: 14 december 2005, 23:27:45
Stukje geciteerd van de leverancier.

"Is X-Marker Legaal?
Ja, X-Marker is het Maximale wat men wettelijk gezien mag gebruiken. Het mag niet traanverwekkend, verstikkend of weerloosmakend zijn en het mag ook geen giftige stoffen bevatten.De werkgroep advies wapens en munitie heeft bepaalt dat een product zoals X-Marker niet onder de wapenwet valt en de minister van Justitie heeft dit advies opgevolgd. Dus X-Marker is geen verboden wapen en valt derhalve ook niet onder Artikel 2 catergorie II onder 6 van de Wet Wapens en Munitie."


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4 Gepost op: 15 december 2005, 10:43:27
laatst was dat toch  ergens, een vrouw was drie keer aangerand door dezelfde man en toen had ze ze hoofd ook blauw gespoten, zal dat ook met dat spul zijn?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Target77

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 15 december 2005, 14:26:03
laatst was dat toch  ergens, een vrouw was drie keer aangerand door dezelfde man en toen had ze ze hoofd ook blauw gespoten, zal dat ook met dat spul zijn?

Yep!!  ;D ;D


Target77

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 15 december 2005, 14:27:38
Stukje geciteerd van de leverancier.

"Is X-Marker Legaal?
Ja, X-Marker is het Maximale wat men wettelijk gezien mag gebruiken. Het mag niet traanverwekkend, verstikkend of weerloosmakend zijn en het mag ook geen giftige stoffen bevatten.De werkgroep advies wapens en munitie heeft bepaalt dat een product zoals X-Marker niet onder de wapenwet valt en de minister van Justitie heeft dit advies opgevolgd. Dus X-Marker is geen verboden wapen en valt derhalve ook niet onder Artikel 2 catergorie II onder 6 van de Wet Wapens en Munitie."

 


He bah!! Weer al dat werk van Rein voor niks als hij een persoon meeneemt naar het bureau voor het bezit van een X-marker.  ;D ;D


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #7 Gepost op: 15 december 2005, 14:32:10
Volgens mij is het gevaarlijker als je een busje met deodorant bij iemand in zijn of haar ogen leegspuit.  :P

Bijgaande wat foto's van de X-marker en het resultaat.  ;)



SEH zustertje

  • SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,416
Reactie #8 Gepost op: 15 december 2005, 17:03:33
Smurfen spul  ;D


Karim

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 15 december 2005, 17:11:35
Handig voor de carnaval als je als smurf wilt gaan dus  ;D