nacht rijden 31.12

Auteur Topic: nacht rijden 31.12  (gelezen 7274 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

miv

  • Gast
Gepost op: 31 december 2005, 12:23:01
Aan jullie chauffeurs van alle hulpdiensten een vraag. vooral ambu en brandweer, als jullie een oproep krijgen reanimatie, om middernacht, met al het vuurwerk op straat, hoe kunnen jullie tp komen bij het slachtoffer, ik neem aan dat je niet van die vuurwerk potten onder de auto wil, en lopen is ook zo gevaarlijk, maar je kunt ook niet wachten tot alles voorbij is. .....




Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #1 Gepost op: 31 december 2005, 13:04:35
Lijkt me niet echt een probleem, toch? Ligt er een beetje aan hoe (on)rustig het op de plaats incident is, maar er wordt gewoon ingezet en gewerkt hoor. Eventueel komt de politie ook snel t.p. om te assisteren (mensen op afstand houden bijvoorbeeld).
greetz,  Enrique


miv

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 31 december 2005, 13:07:46
maar die vuurwerk potten staan toch op straat te knallen , ik heb het dus over woonwijken. omdat sommige straten echt gigantisch is met knallen.


Hotdog

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 276
Reactie #3 Gepost op: 31 december 2005, 13:14:14
Gewoon rijden met die hap. In sommige wijken rijd de politie standaard mee met de brw en ambulance. Maar als je het een beetje handig aanpakt zal je weinig laste hebben.

groeten en een fijne jaarwisseling

Hotdog


mark_b

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
    • Brandweer Mook & Middelaar
Reactie #4 Gepost op: 31 december 2005, 13:25:20
En ook al gaat er iets van vuurwerk af onder je auto, die zal echt niet gelijk ontploffen.
Ik denk dat de dronken mensen die erbij lopen een groter probleem vormen!
TWITTER foto's suck....


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #5 Gepost op: 31 december 2005, 13:52:59
toeters en bellen aan.. hopen dat t volk door heeft dat ze ff moeten wachten


Karim

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 31 december 2005, 17:54:40
Als wij met 'n geel busje met spoed langs moeten wordt daar gelukkig wel rekening mee gehouden, en wordt er even gestopt met vuurwerk gooien.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #7 Gepost op: 31 december 2005, 19:08:58
Aan jullie chauffeurs van alle hulpdiensten een vraag. vooral ambu en brandweer, als jullie een oproep krijgen reanimatie, om middernacht, met al het vuurwerk op straat, hoe kunnen jullie tp komen bij het slachtoffer, ik neem aan dat je niet van die vuurwerk potten onder de auto wil, en lopen is ook zo gevaarlijk, maar je kunt ook niet wachten tot alles voorbij is. .....
Gewoon doorrijden,dat vuurwerk is niet zo,n probleem onder het voertuig.De mensen die over straat lopen met een stuk in de kraag.Die moet je meer in de gaten houden.
En bij een kleine buitenbrand zetten wij niet direct de HDstraal erop,kijken of het kwaad kan zoniet lekker door laten gaan.is het wel een probleem,even een rustig praatje met de omstanders,en uitleggen dat we hem toch beter kunnen blussen


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #8 Gepost op: 1 januari 2006, 01:24:01
hier kwam er net een busje door de straat
zeker 70 luid toeterend licht knipperend, maar was een burger, dus die hebben we even getrakteerd op wat (il)legaal vuurwerk op ze auto
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


firemanr

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 1 januari 2006, 01:31:32
hier kwam er net een busje door de straat
zeker 70 luid toeterend licht knipperend, maar was een burger, dus die hebben we even getrakteerd op wat (il)legaal vuurwerk op ze auto

Misschien een brwman op weg naar de kazerne.... :-X >:(