Nieuwe Politieserie "Van Speijk" > Politie & Misdaad in Amsterdam-West <

Auteur Topic: Nieuwe Politieserie "Van Speijk" > Politie & Misdaad in Amsterdam-West <  (gelezen 12124 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Vanaf aankomende Zondag een nieuwe Politie serie op Talpa over Politie & Misdaad in Amsterdam-West. Eindelijk weer eens wat nieuws!!! Bekijk de previeuw en ordeel zelf.

http://www.talpa.tv/web/show/id=47920/dbid=723/typeofpage=47019




Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Hmmmmmmmm  :P
Ben benieuwd
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Als het maar niet zo'n sepert wordt als SPANGEN  ::) ::)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
En als ik het goed zie hebben ze ook het allernieuwste Politie uniform aan wat dit jaar ingevoerd gaat worden.


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
;)Dit is de parka welke je denk ik aanziet voor de nieuwe jassen....DIt kan namelijk nog niet omdat deze pas eind dit jaar klaar zijn.....


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
;)Dit is de parka welke je denk ik aanziet voor de nieuwe jassen....DIt kan namelijk nog niet omdat deze pas eind dit jaar klaar zijn.....

Als je het filmpje bekijk "Achter de schermen" hebben ze toch echt deze overhemden aan:



FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Dan ben ik net vergeten om daar te kijken heb maar even vluchtig gekeken....Maar de overhemden kan kloppen deze worden al uitgeleverd door het KLPD alleen de jassen nog niet officieel.....
Het kan zijn dat ze deze wel hebben maar deze zijn dan afkomstig van amsterdam zelf. Het is namelijk zo dat rotterdam amsterdam en den haag zelf een beperkte oplage van de nieuwe parka's heeft laten maken voor de nieuwe studenten.....


Dennis Kempers

  • Brandweervrijwilliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Manschap A - Post Soest
Ben benieuwd wat voor serie et word lijk me erg leuk


Robin Hundman

  • Gast
Ben benieuwd wat voor serie et word lijk me erg leuk

Idd, op At5 is al een ''voorstukje'' te zien. www.At5.nl en dan ff kijken bij videos en dan bij rechts op 5 Januarie klikken.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Ik ga alleen een beetje raar uit mijn ogen kijken als ik die nieuwslezeres zie....  ::)