Sollicitanten november 2023

Auteur Topic: Sollicitanten november 2023  (gelezen 80197 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Longway

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #110 Gepost op: 13 juni 2023, 15:45:13
Jup, weekje eerder maar alsnog fijn wie weet ook eerder een uitslag.

En wbt Johan, wat ik bedoel. Ik ben op mijn 18e ook psychologisch afgewezen voor de politie. Ik begreep er niets van en wilde het weer proberen, het was maar op een klein puntje ook.

Uiteindelijk bij de 24uurs brandweer terrecht gekomen. Nu 32 jaar en een hoop meer levenservaring, en begrijp ik niet eens dat ze mij destijds maar op een puntje afgewezen hebben. Ik was gewoon totaal ongeschikt voor het werk toen.
Nu ben ik met vlag en wimpel het psychologische onderzoek doorgekomen, kreeg zelfs direct de uitslag te horen.  

Soms moet je gewoon even je focus verleggen en vooral rijp worden.

Ze zien dat je stug blijft solliciteren, dat kun je doen op de brief selectie en de intake… maar niet op het psychologisch onderzoek mijn inziens.


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #111 Gepost op: 13 juni 2023, 18:05:32
Als het een beetje mee zit heb je eind deze week de uitslag. Zou wel heerlijk zijn na een traject van 10-11 maanden.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #112 Gepost op: 14 juni 2023, 06:54:30
Nice Fonz, fijn dat je snel antwoord hebt ook! Ik ben net gebeld of ik morgen tijd heb voor het gesprek ivm uitval.

Ben benieuwd.

Succes! Fijn dat je een weekje eerder mag. Dat is toch mooi meegenomen. :)

Laat je weten hoe het gegaan is?


Longway

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #113 Gepost op: 14 juni 2023, 12:17:10
Gesprek gehad, er werd aan telefoon gezegd rond de 2-3 uur maar ik stond met 45 minuten weer buiten. Gingen heel simpel en snel door mijn ingevulde BGO heen fijn gevoel aan over gehouden.
Hij gaf aan dat het nog 8 weken wettelijk kon duren voor de uitslag maar dat hij verwachte dat er binnen 2 weken echt wel duidelijkheid zou zijn. Al zou ik die duidelijkheid ook zelf wel weten en zou ik puur op de bevestiging moeten wachten? Geen idee hoe ik dit laatste moet interpreteren haha!


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #114 Gepost op: 14 juni 2023, 13:20:22
Gesprek gehad, er werd aan telefoon gezegd rond de 2-3 uur maar ik stond met 45 minuten weer buiten. Gingen heel simpel en snel door mijn ingevulde BGO heen fijn gevoel aan over gehouden.
Hij gaf aan dat het nog 8 weken wettelijk kon duren voor de uitslag maar dat hij verwachte dat er binnen 2 weken echt wel duidelijkheid zou zijn. Al zou ik die duidelijkheid ook zelf wel weten en zou ik puur op de bevestiging moeten wachten? Geen idee hoe ik dit laatste moet interpreteren haha!

Fijn dat je er een goed gevoel aan hebt over gehouden. Gaat vast wel goedkomen! Hopelijk heb je een beetje snel de uitslag. Dan weet je gewoon zeker dat het helemaal goed zit :)

Ik hoop dat ik ook snel gebeld wordt voor een afspraak te maken voor het BGO gesprek. Maar we gaan het zien haha.


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #115 Gepost op: 14 juni 2023, 19:42:40
Gesprek gehad, er werd aan telefoon gezegd rond de 2-3 uur maar ik stond met 45 minuten weer buiten. Gingen heel simpel en snel door mijn ingevulde BGO heen fijn gevoel aan over gehouden.
Hij gaf aan dat het nog 8 weken wettelijk kon duren voor de uitslag maar dat hij verwachte dat er binnen 2 weken echt wel duidelijkheid zou zijn. Al zou ik die duidelijkheid ook zelf wel weten en zou ik puur op de bevestiging moeten wachten? Geen idee hoe ik dit laatste moet interpreteren haha!
Zo dat was een vlot gesprek haha en met zo'n opmerking dan zit het vast goed. Je zal morgen wss wel een belletje krijgen.


JakePeralta

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #116 Gepost op: 16 juni 2023, 14:32:06
Na 6 werkdagen eindelijk uitslag van het psychologisch onderzoek. Alleen wederom niet gehaald.
Nu op 1 competentie (Oordeelsvermogen) onvoldoende. Waardoor ik 1 punt tekort kom.
Ik ben het alleen hier totaal niet mee eens. Want het ging juist veel beter dan de vorige sollicitatie... apart.
Zelfs sommige andere competenties hebben een puntje minder dan de vorige sollicitatie. Dus dit is zeker een nagesprek met de psycholoog waard.

Zeker een nagesprek waard! En als je het echt graag wil, volgend jaar gewoon weer proberen. Ik zit nu in het BGO, maar heb de afgelopen 8 jaar zo'n 7 keer gesolliciteerd. Of er steeds uit bij de briefselectie of bij de psychologische keuring. Nu na 7/8 jaar eindelijk helemaal tot het BGO gekomen. De aanhouder wint ;)


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #117 Gepost op: 17 juni 2023, 07:59:45
Gister bevestiging mailtje ontvangen dat alles officieel afgerond is en dat sowieso in week 45 start dus dat is fijn. Kan nu mijn ontslag indienen, mooi ruim op tijd.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #118 Gepost op: 21 juni 2023, 15:35:34
Net gebeld geworden voor het BGO gesprek in te plannen.

11 juli heb ik het gesprek. Heel fijn dat je gewoon een datum hebt en niet meer hoeft af te wachten tot je het telefoontje krijgt. :)

Het einde is in zicht!  098uo


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #119 Gepost op: 21 juni 2023, 20:09:14
Yes eindelijk :) Ja super chill dat je dan niet meer hoeft te wachten (alleen nog heel even op de uitslag dan)