Sollicitanten november 2023

Auteur Topic: Sollicitanten november 2023  (gelezen 80822 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #160 Gepost op: 11 augustus 2023, 00:11:33
Top thnx ga ik ff doornemen :)

Wanneer heb je die voorlichting?


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #161 Gepost op: 11 augustus 2023, 13:33:00
Top thnx ga ik ff doornemen :)

Wanneer heb je die voorlichting?

14 septemver op de PA in Eindhoven. Ben benieuwd :)

Ik heb mijn recruiter wel gevraagd of het klopt dat ik nog geen mail heb ontvangen met de officiële aanstelling. Zij vertelde mij dat je die pas enkele weken voor de start ontvangt omdat daar dan ook je plaatsing in staat.

Het feit dat ik geen mail heb ontvangen over dat ik in week 45 mag starten is omdat ze dit al via Whatsapp aan mij had bevestigd. Dus dan zit het verder goed zo :)


JakePeralta

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #162 Gepost op: 12 augustus 2023, 17:23:08
Ik heb de dag na het positief screeningsbesluit drie mails ontvangen. Eentje met globale informatie over het vervolg. Eentje van de Politieacademie dat ik ben ingeschreven en mijn huidige baan kan opzeggen en een mail met een afspraak om het uniform te passen. Heel veel informatie in één keer, maar ik heb er zeker zin in! Ook is er binnenkort een bijeenskomst om toekomstige medestudenten te ontmoeten, daarvoor komt kort van te voren een uitnodiging.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #163 Gepost op: 17 augustus 2023, 13:27:57
Ik heb nu ook de mail ontvangen van de PA dat ik officieel mag starten in week 45.

De PU neemt binnekort contact met mij op over het uniform passen. Ik hoop dat dit nog voor mijn vakantie kan. Zou het fijn vinden dit daarvoor lekker af te ronden. Maar we gaan het zien  :)


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #164 Gepost op: 28 augustus 2023, 08:37:40
Volgens mij heb jij mij dan afgelost! Hectisch dagje; vanochtend positief BGO advies, om 11.00 gebeld of ik eventueel alsnog augustus  wil starten; snel met mijn huidige werkgever overlegd en die gaf akkoord. Direct daarop mijn aanstellingsbesluit gekregen, en 5 juli kleding passen. Mag direct al mijn vrije dagen opnemen bij huidige werkgever dus vanaf nu vakantie tot augustus!

Hoe is de start van de opleiding tot nu toe? :)


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #165 Gepost op: 5 september 2023, 10:33:21
Ik ontvang nu net ook de uitnodiging voor de voorlichtingsbijeenkomst.
Die is aankomende maandag in Leusden. Word druk dagje maandag, eerst in de ochtend kleding passen en in de avond de voorlichting.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #166 Gepost op: 7 september 2023, 08:19:24
Ik ontvang nu net ook de uitnodiging voor de voorlichtingsbijeenkomst.
Die is aankomende maandag in Leusden. Word druk dagje maandag, eerst in de ochtend kleding passen en in de avond de voorlichting.

Leuk dat je ook die bijeenkomst hebt! Ben echt benieuwd naar wat nou de verschillen zijn. Door die documenten is het wel wat duidelijker. Maar ik heb toch wat vragen nog.

Ik heb nog steeds geen uitnodiging voor kleding passen. Maar ach wacht geduldig af haha.


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #167 Gepost op: 9 september 2023, 09:35:03
Ja idd wel wat duidelijker, maar vind de uitleg nog vrij beknopt dus ben wel blij met de info avond.

Blijft grappig hoe het verschilt per regio, de uitnodiging voor de kleding had ik al vrij snel iets van 2 maanden geleden al.

Gister overigens ook mijn studentennummer ontvangen. Geen wachtwoord nog dus kan er op dit moment niet veel mee helaas haha het wachtwoord ontvangen we zo ong 3 weken voor start van de opleiding zag ik ongeveer tegelijk met alle info over de start van de opleiding welke locatie, start datum en tijd.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #168 Gepost op: 9 september 2023, 11:36:07
Ja idd wel wat duidelijker, maar vind de uitleg nog vrij beknopt dus ben wel blij met de info avond.

Blijft grappig hoe het verschilt per regio, de uitnodiging voor de kleding had ik al vrij snel iets van 2 maanden geleden al.

Gister overigens ook mijn studentennummer ontvangen. Geen wachtwoord nog dus kan er op dit moment niet veel mee helaas haha het wachtwoord ontvangen we zo ong 3 weken voor start van de opleiding zag ik ongeveer tegelijk met alle info over de start van de opleiding welke locatie, start datum en tijd.

Ja en het verschilt niet alleen per regio. Iemand die ik ken en voor dezelfde regio heeft gesolliciteerd had zijn screening gehaald en diezelfde dag al uitnodiging voor kleding passen. Meanwhile wacht ik al een poosje haha.

Maar loopt allemaal wel los uiteindelijk. Heb vooral gewoon mega veel zin om te beginnen en ik ben echt mijn laatste werkweken aan het aftellen.

Ik ben ook heel blij met die infoavond. Heb je op basis van die documenten al een beetje een voorkeur?


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #169 Gepost op: 10 september 2023, 09:05:32
Oh dat is wel gek, misschien niet verkeerd om je recruiter even een whatsappje te sturen. Er is natuurlijk nog genoeg tijd, maar een berichtje kan geen kwaad dan staat die datum maar vast.

Met de info die we nu hebben lijkt mij VVC wel interessant. Maar vind toch wel lastig haha maar goed daar gaat maandag wel wat meer duidelijkheid in scheppen. Moet uiterlijk woensdag ook mijn keuze kenbaar maken zodat ze de leerteams kunnen gaan samenstellen.

Heb jij al een beetje een idee wat je wilt gaan doen?