Sollicitanten november 2023

Auteur Topic: Sollicitanten november 2023  (gelezen 80933 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #200 Gepost op: 18 oktober 2023, 08:20:21
De 11de had ik al het wachtwoord gekregen van het e-campus account, maar toen was alles nog leeg. Vandaag kreeg ik wederom een mail erover en nu was mijn account al wel toegevoegd aan de benodigde groepen. Heb ook meteen de boeken kunnen bestellen.

Kreeg ook vanmiddag officieel de uitnodiging voor de beëdiging.

Ik kon eerder deze week al de start modules maken in itslearning. Ik krijg vandaag al mijn boeken binnen. Meteen even in kijken vanmiddag :)

Gaat nu allemaal erg snel. Voor je het weet is het 6 november :)
Dan wordt al het wachten beloond  098uo


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #201 Gepost op: 18 oktober 2023, 11:12:49
Ik lees heel veel over "mijn basisteam." Weet dat dit een 'in theorie' is. Mocht er bij een ander basisteam een enorme uitstroom komen door weg solliciteren dan zal dit basisteam worden opgevuld.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #202 Gepost op: 19 oktober 2023, 10:53:49
Ik lees heel veel over "mijn basisteam." Weet dat dit een 'in theorie' is. Mocht er bij een ander basisteam een enorme uitstroom komen door weg solliciteren dan zal dit basisteam worden opgevuld.

Zoals ons tijdens de introductie van eenheid Limburg werd verteld staan  voor nu de LOP's vast. En binnen je LOP wissel je tussen de basisteams per dienst uiteindelijk.

Of bedoel je dat tijdens de opleiding eventueel nog kan veranderen? Stel na een half jaar stopt er binnen een leerteam 4 personen van de 8 dat er dan gewisseld gaat worden?


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #203 Gepost op: 19 oktober 2023, 11:55:39
Zoals ons tijdens de introductie van eenheid Limburg werd verteld staan  voor nu de LOP's vast. En binnen je LOP wissel je tussen de basisteams per dienst uiteindelijk.

Of bedoel je dat tijdens de opleiding eventueel nog kan veranderen? Stel na een half jaar stopt er binnen een leerteam 4 personen van de 8 dat er dan gewisseld gaat worden?

Na je LOP periode is het altijd afwachten naar welk basisteam je binnen het district gaat voor je laatste 9 maanden.

Daarna is het zelfs nog onduidelijk of je op dat basisteam mag blijven na opleiding. In q8 hoor je pas waar je uiteindelijk uitgeplaatst wordt. Kan zelfs buiten je district zijn. Elke 3 maanden komt de eenheid samen om te kijken waar er poppetjes missen. Ik ga nu naar q8, en heb zelf nog geen idee waar ik uiteindelijk uitgeplaatst wordt.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #204 Gepost op: 19 oktober 2023, 14:24:59
Na je LOP periode is het altijd afwachten naar welk basisteam je binnen het district gaat voor je laatste 9 maanden.

Daarna is het zelfs nog onduidelijk of je op dat basisteam mag blijven na opleiding. In q8 hoor je pas waar je uiteindelijk uitgeplaatst wordt. Kan zelfs buiten je district zijn. Elke 3 maanden komt de eenheid samen om te kijken waar er poppetjes missen. Ik ga nu naar q8, en heb zelf nog geen idee waar ik uiteindelijk uitgeplaatst wordt.

In de brief waar ons LOP in stond, stond inderdaad bij dat na je opleiding te horen krijgt welke basisteams plaats hebben en dan mag je 3 voorkeuren doorgeven. Maar dat is bij eenheid Limburg zo. Ach we gaan het allemaal wel zien. Elk basisteam heeft leuke kanten :)


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #205 Gepost op: 19 oktober 2023, 15:16:44
Op zich zou ik dat niet erg vinden, zou na afronden opleiding toch graag wat dichter bij huis willen dus vind wel fijn dat je iig erna een voorkeur kan opgeven (wat uiteraard geen zekerheid geeft)


S almelo92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #206 Gepost op: 19 oktober 2023, 18:58:10
Na je LOP periode is het altijd afwachten naar welk basisteam je binnen het district gaat voor je laatste 9 maanden.

Daarna is het zelfs nog onduidelijk of je op dat basisteam mag blijven na opleiding. In q8 hoor je pas waar je uiteindelijk uitgeplaatst wordt. Kan zelfs buiten je district zijn. Elke 3 maanden komt de eenheid samen om te kijken waar er poppetjes missen. Ik ga nu naar q8, en heb zelf nog geen idee waar ik uiteindelijk uitgeplaatst wordt.

Zit zelf nu in Q8, maar je hoort officieel aan 't eind van Q7 te horen te krijgen welk BT je geplaatst gaat worden. Verder is het een utopie dat je voorkeuren mag opgeven, want uiteindelijk kijken ze waar mensen nodig zijn en daar vullen ze de plekken mee in. Wat je wel zou kunnen doen is voor de plaatsing met je OE in gesprek te gaan, omdat hij kan aangeven dat hij of zij jou graag wil behouden in het BT/team.


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #207 Gepost op: 19 oktober 2023, 19:37:00
Zit zelf nu in Q8, maar je hoort officieel aan 't eind van Q7 te horen te krijgen welk BT je geplaatst gaat worden. Verder is het een utopie dat je voorkeuren mag opgeven, want uiteindelijk kijken ze waar mensen nodig zijn en daar vullen ze de plekken mee in. Wat je wel zou kunnen doen is voor de plaatsing met je OE in gesprek te gaan, omdat hij kan aangeven dat hij of zij jou graag wil behouden in het BT/team.

Ja klopt, alleen ik zit in Amsterdam en dan ook nog eens in het centrum/noord district. Daar gaat alles, zoals altijd, eventjes anders. Laatste lichtingen hebben het pas 2 maanden voor eind q8 gehoord. Ga het meemaken. Is nu echt nog totaal onbekend waar iedereen geplaatst wordt. Voorkeuren zijn idd een illusie helaasch


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #208 Gepost op: 20 oktober 2023, 08:26:03
Ja klopt, alleen ik zit in Amsterdam en dan ook nog eens in het centrum/noord district. Daar gaat alles, zoals altijd, eventjes anders. Laatste lichtingen hebben het pas 2 maanden voor eind q8 gehoord. Ga het meemaken. Is nu echt nog totaal onbekend waar iedereen geplaatst wordt. Voorkeuren zijn idd een illusie helaasch

Ja zo stond het in ieder geval in de brief die wij hebben gekregen dat je voorkeuren mag opgeven over de beschikbare plaatsen. Dit is per eenheid toch allemaal anders heb ik het gevoel haha. Maar we gaan het allemaal wel zien, dat is nog 2 jaar weg. Voor nu ben ik in ieder geval blij dat ik bijna mag starten.  :D


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #209 Gepost op: 20 oktober 2023, 08:30:40
Ja zo stond het in ieder geval in de brief die wij hebben gekregen dat je voorkeuren mag opgeven over de beschikbare plaatsen. Dit is per eenheid toch allemaal anders heb ik het gevoel haha. Maar we gaan het allemaal wel zien, dat is nog 2 jaar weg. Voor nu ben ik in ieder geval blij dat ik bijna mag starten.  :D

Ja leuk! Ik heb begrepen dat het onderwijs eindelijk zodanig is aangepast dat het nu een stuk beter verloopt. Komt goed, vooral alles op je af laten komen. Mocht je iemand ontmoeten die een stukje voorruit loopt, altijd handig om gegevens te wisselen. Is fijn als je een student hebt die al tijdje meeloopt voor handigheidjes!