Sollicitanten november 2023

Auteur Topic: Sollicitanten november 2023  (gelezen 80213 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #210 Gepost op: 20 oktober 2023, 09:11:27
Na je LOP periode is het altijd afwachten naar welk basisteam je binnen het district gaat voor je laatste 9 maanden.

Daarna is het zelfs nog onduidelijk of je op dat basisteam mag blijven na opleiding. In q8 hoor je pas waar je uiteindelijk uitgeplaatst wordt. Kan zelfs buiten je district zijn. Elke 3 maanden komt de eenheid samen om te kijken waar er poppetjes missen. Ik ga nu naar q8, en heb zelf nog geen idee waar ik uiteindelijk uitgeplaatst wordt.

Hopelijk krijg je snel iets te horen :)

Ik laat het allemaal wel op me af komen. Komt wel goed :)


JohanT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #211 Gepost op: 28 oktober 2023, 18:01:03
Via de banenmarkt die ik had bijgewoond een paar maanden terug in Den Haag, kon ik mij opgeven voor een meeloopdag danwel een mogelijke sollicitatieplaats bij het TAT. Gisteren had ik een gesprek bij Team Arrestantentaken in Den Haag. Deze is positief verlopen. Binnenkort krijg ik bericht over de start van de screening. Wellicht heb ik binnenkort een leuke opstap binnen de politie :)


NN03

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #212 Gepost op: 29 oktober 2023, 19:37:52
Via de banenmarkt die ik had bijgewoond een paar maanden terug in Den Haag, kon ik mij opgeven voor een meeloopdag danwel een mogelijke sollicitatieplaats bij het TAT. Gisteren had ik een gesprek bij Team Arrestantentaken in Den Haag. Deze is positief verlopen. Binnenkort krijg ik bericht over de start van de screening. Wellicht heb ik binnenkort een leuke opstap binnen de politie :)

Wat super goed om te lezen. Mooi dat je op deze manier toch nog bij de politie komt. Ik hoop dat je screening voorspoedig verloopt. In mijn klas zitten 2 mensen die van TAT komen dus doorgroei kansen genoeg.


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #213 Gepost op: 30 oktober 2023, 01:23:27
Via de banenmarkt die ik had bijgewoond een paar maanden terug in Den Haag, kon ik mij opgeven voor een meeloopdag danwel een mogelijke sollicitatieplaats bij het TAT. Gisteren had ik een gesprek bij Team Arrestantentaken in Den Haag. Deze is positief verlopen. Binnenkort krijg ik bericht over de start van de screening. Wellicht heb ik binnenkort een leuke opstap binnen de politie :)
Wat nice! Goede manier om alsnog binnen de organisatie te komen. Goed dat je dit gedaan hebt!


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #214 Gepost op: 31 oktober 2023, 19:46:04
Via de banenmarkt die ik had bijgewoond een paar maanden terug in Den Haag, kon ik mij opgeven voor een meeloopdag danwel een mogelijke sollicitatieplaats bij het TAT. Gisteren had ik een gesprek bij Team Arrestantentaken in Den Haag. Deze is positief verlopen. Binnenkort krijg ik bericht over de start van de screening. Wellicht heb ik binnenkort een leuke opstap binnen de politie :)


Ahhh super goed! Ik ben heel blij voor je dat je zo toch een carrière kan starten binnen de politie!  098uo

Ik weet zeker dat je hier de nodige ervaringen gaat opdoen die je bij een volgende poging zeker gaan helpen!

Heel veel succes!