Sollicitanten november 2023

Auteur Topic: Sollicitanten november 2023  (gelezen 82427 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #150 Gepost op: 31 juli 2023, 08:30:21
Ja goed. Je gaat veel leuke dingen doen in de opleiding. Na de vakantie heb ik nog een half jaar te gaan en dan ben ik hopelijk klaar. Ben nu wel klaar met het verzamelen van feedback en her reflecteren van incidenten uit de praktijk. Daarnaast moet je parallel aan het portfolio een wijkscan maken wat veel tijd kost. Zo ben je elk kwartiel druk met andere dingen.

De opleiding verandert elke lichting en dat is goed. Wij kregen bijvoorbeeld geen of heel laat les en/of informatie over wat ik verwacht wordt van het portfolio. In Q3 was dat erg lastig, maar in Q5 had ik beel bewijsstukken uit de praktijk. Je kan veel gebruiken om een bewijstuk 'sterker' te maken. Bijvoorbeeld een reflectie over wat je hebt gedaan samen met een feedbackformulier (ondertekend) en daarbij de juridische bestandsdelen. Dat laat zien dat je de stof begrijpt en wat je gedaan hebt.

Belangrijke dingen om te weten zijn basisbevoegdheden en die ga je je hele carrière nodig hebben! Politiewet, Ambtsinstructie, Strafvordering en Strafrecht.

Mocht je nog vragen hebben, let me know.

Nog een half jaartje maar! 2 jaar gaan snel, succes met de laatste loodjes!

Bedankt voor de informatie. Ga het gewoon lekker op mij af laten komen :)


JakePeralta

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #151 Gepost op: 1 augustus 2023, 20:00:02
Helemaal vergeten weer een update te geven! Ik mag morgen naar het bureau voor het screeningsgesprek. Ik ben benieuwd! Hopelijk krijg ik dan snel de uitslag en de bevestiging dat ik mag beginnen.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #152 Gepost op: 2 augustus 2023, 08:46:33
Helemaal vergeten weer een update te geven! Ik mag morgen naar het bureau voor het screeningsgesprek. Ik ben benieuwd! Hopelijk krijg ik dan snel de uitslag en de bevestiging dat ik mag beginnen.

Succes vandaag! Gaat vast goedkomen :)

Ik ga voor je duimen dat je inderdaad snel de uitslag en de bevestiging krijgt.

Ik heb nog geen officiële bevestiging per mail ontvangen. Ik weet wel dat mijn recruiter met vakantie was en dus veel moest bijwerken. Dus als het inderdaad langer duurt kan je wel je recruiter vragen, die kan ook inzien of je daadwerkelijk week 45 mag starten :)


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #153 Gepost op: 3 augustus 2023, 00:30:45
Helemaal vergeten weer een update te geven! Ik mag morgen naar het bureau voor het screeningsgesprek. Ik ben benieuwd! Hopelijk krijg ik dan snel de uitslag en de bevestiging dat ik mag beginnen.
Fijn dat het er nu op zit. Hoe is het gegaan?


JakePeralta

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #154 Gepost op: 7 augustus 2023, 18:25:22
Fijn dat het er nu op zit. Hoe is het gegaan?

Heel goed! Sterker nog, ik heb vandaag de uitslag gekregen. Een positief besluit, gelukkig. Nu wachten op de definitieve bevestiging.


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #155 Gepost op: 7 augustus 2023, 18:57:24
Kijk dat is zeer goed nieuws haha! Van harte gefeliciteerd 098uo


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #156 Gepost op: 9 augustus 2023, 11:49:05
Ik heb nog geen officiële bevestiging via de mail dat ik mag starten in november.

Wel een uitnodiging ontvangen over een voorlichting betreft de twee uitstroomprofielen  :)

Dus wel leuk om naar de academie te mogen en eventuele klasgenoten te leren kennen.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #157 Gepost op: 9 augustus 2023, 11:49:33
Heel goed! Sterker nog, ik heb vandaag de uitslag gekregen. Een positief besluit, gelukkig. Nu wachten op de definitieve bevestiging.

Van harte gefeliciteerd!  098uo


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #158 Gepost op: 9 augustus 2023, 23:28:58
Wel een uitnodiging ontvangen over een voorlichting betreft de twee uitstroomprofielen  :)
Oh dat heb ik dan weer nog niet ontvangen.

Wel de mail dat Wk45 starten en afspraak voor kledingpassen, maar verders is het al weer een maandje stil.

Ben wel benieuwd naar die voorlichting, zou over de twee profielen wel wat meer info willen hebben.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #159 Gepost op: 10 augustus 2023, 21:09:29
Oh dat heb ik dan weer nog niet ontvangen.

Wel de mail dat Wk45 starten en afspraak voor kledingpassen, maar verders is het al weer een maandje stil.

Ben wel benieuwd naar die voorlichting, zou over de twee profielen wel wat meer info willen hebben.

Als je even via google zoekt op 'politieacademie ggp en vvc' dan kun je via de eerste link van de PA 2 documenten bekijken met meer info :)