Sollicitanten 2024

Auteur Topic: Sollicitanten 2024  (gelezen 55892 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Denise2024

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #80 Gepost op: 26 oktober 2023, 22:24:46
Goedenavond allemaal!

Ook hier wordt al sinds vandaag 6 weken ongeduldig afgewacht op de screening. Toch stiekem hoop ik deze week op een belletje voor het inplannen van het interview.

''In beginsel zult u binnen uiterlijk 8 weken na toezending van deze e-mail het (definitieve) besluit ontvangen. Mocht het niet mogelijk zijn om binnen deze termijn tot een besluit te komen, dan ontvangt u hiervan zo spoedig mogelijk bericht.''

Als ik dit zo lees in de mail die wij ontvangen hebben, verwacht ik het interview met het definitieve besluit binnen 2 weken vanaf vandaag.
Hier is gesolliciteerd voor de eenheid Midden-Nederland voor Januari 2024!

Succes allemaal!

Ja echt  , elke gemiste oproep op mijn telefoon schrik ik me kapot 🤣😮


Denise2024

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #81 Gepost op: 27 oktober 2023, 20:28:42
Ik zou dit even voorleggen bij je contact persoon bij werving en selectie. Want die 8 weken zoals genoemd zijn voor het onderzoek. Daarna hebben ze ook nog 8 weken beslis tijd.

Toevallig vandaag een belletje gekregen , aanstaande woensdag 1 november heb ik het interview.. spannend 098uo


Nicolai90

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #82 Gepost op: 27 oktober 2023, 20:40:39
Toevallig vandaag een belletje gekregen , aanstaande woensdag 1 november heb ik het interview.. spannend 098uo

Super voor je!  ;D succes alvast bij het interview! helaas heb ik nog geen belletje mogen ontvangen. Ik hoop dat het na het weekend een keer gebeurd.  :-\
Ik zie graag volgende week hoe het interview gegaan is bij je!


Denise2024

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #83 Gepost op: 1 november 2023, 12:04:49
Vanmorgen screeningsgesprek gehad, was gewoon een gezellig gesprek we waren zo klaar eigenlijk. Gewoon eerlijk zijn want ze weten toch alles al. Binnen een uur had ik de uitslag al die is positief dus hehe alles is afgerond ...!! 098uo  098uo


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #84 Gepost op: 1 november 2023, 12:18:22
Zo ervaarde ik dat ook wel, gewoon lekker kletsen over jezelf en voor je het weet is het hartstikke gezellig en sta je zo weer buiten. Van harte gefeliciteerd! Je bent erdoorheen 098uo Nu begint het lange wachten haha!


Nicolai90

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #85 Gepost op: 1 november 2023, 18:37:45
Vanmorgen screeningsgesprek gehad, was gewoon een gezellig gesprek we waren zo klaar eigenlijk. Gewoon eerlijk zijn want ze weten toch alles al. Binnen een uur had ik de uitslag al die is positief dus hehe alles is afgerond ...!! 098uo  098uo

Gefeliciteerd! het zit er voor jou inderdaad nu op, nu wachten op de bevestiging dat je mag beginnen in Januari 2024!
Ik ben gisteren eindelijk gebeld voor het interview, die heb ik nu voor volgende week dinsdag 7 November gepland staan op het bureau in Assen, Spannenddd!  ;D


Denise2024

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #86 Gepost op: 1 november 2023, 21:36:43
Gefeliciteerd! het zit er voor jou inderdaad nu op, nu wachten op de bevestiging dat je mag beginnen in Januari 2024!
Ik ben gisteren eindelijk gebeld voor het interview, die heb ik nu voor volgende week dinsdag 7 November gepland staan op het bureau in Assen, Spannenddd!  ;D

Oh moet er nog een bevestiging komen hahaha, nou dat zal wel goed komen. Veel succes volgende week!


Nicolai90

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #87 Gepost op: 7 november 2023, 21:18:01
Dag allemaal!

Vanmorgen het interview gehad en het was een gesprek van bijna 3 uur lang. Ik moet zeggen dat het wel een fijn gesprek is geweest ondanks dat het zo lang duurde.
Ik heb er verder wel een goed gevoel bij, als je maar open en eerlijk bent dan kom je er wel. Binnen twee weken zal ik mijn uitslag ontvangen, spannend!  0098


Denise2024

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #88 Gepost op: 20 november 2023, 15:46:08
Dag allemaal!

Vanmorgen het interview gehad en het was een gesprek van bijna 3 uur lang. Ik moet zeggen dat het wel een fijn gesprek is geweest ondanks dat het zo lang duurde.
Ik heb er verder wel een goed gevoel bij, als je maar open en eerlijk bent dan kom je er wel. Binnen twee weken zal ik mijn uitslag ontvangen, spannend!  0098

En heb je de uitslag al binnen ?



Nicolai90

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #89 Gepost op: 20 november 2023, 20:49:11
En heb je de uitslag al binnen ?

Helemaal vergeten terug te koppelen! mijn excuses  e050
Ik heb vorige week maandag te horen gekregen dat hij positief was, super blij mee!  098uo
Vorige week heb ik ook mijn keuze moeten maken voor mijn uitstroomprofiel GGP/VVC op de academie in Leusden en het is GGP geworden.
Verder heb ik nog niets gehoord van mijn recruiter (Hoe nu verder). Ik hoop deze week te horen of ik daadwerkelijk mag beginnen in week 5 volgend jaar en wanneer het passen van het uniform ook mag gebeuren  8)

Hoe staat het daar bij jou? ook al wat te horen gekregen over de vervolgstappen?