Aanbesteding politievoertuigen 2025/2029: Ford Kuga en BMW X1

Auteur Topic: Aanbesteding politievoertuigen 2025/2029: Ford Kuga en BMW X1  (gelezen 37259 keer)

robbin050 (en 8 gasten bekijken dit topic.

kareldoorman

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Nieuwe basispolitievoertuigen bekend
Nederland - De gunning van de nieuwe basispolitievoertuigen (BPV-personenauto) is bekend. Na anderhalf jaar voorbereiden, feedback ophalen én uitvoerig testen, gunt de politie een opdracht aan twee leveranciers. Onder de voorwaarde dat de proefmodellen van de auto’s ook door de politie worden goedgekeurd, worden de Ford Kuga Full Hybrid en BMW X1 de nieuwe basispolitievoertuigen.



Bron: https://www.politie.nl/nieuws/2023/augustus/28/00-voorlopige-gunning-basispolitievoertuigen-bekend.html




Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Als het goed is waren dit gelukkig nog niet de definitieve lichtbalken.


Pindakaasman

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Als het goed is waren dit gelukkig nog niet de definitieve lichtbalken.

Laten we hopen dat ze nu wel een beetje met volle lichtbalken gaan werken. Op beide voertuigen zal de FedSig Valor niet slecht staan


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,316
Laten we hopen dat ze nu wel een beetje met volle lichtbalken gaan werken. Op beide voertuigen zal de FedSig Valor niet slecht staan
Volgens mij komt die rechtstreeks uit de U.S., en niet van Vama...


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Ik ben wel tevreden met beide voertuigen. Alles beter dan de krappe B-klasse waar een gemiddelde diender niet in past.


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,316
Weet iemand wanneer de kavel van de ?Vito afloopt? En of er al voorbereidingen zijn voor een nieuwe aanbesteding?


Pindakaasman

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Volgens mij komt die rechtstreeks uit de U.S., en niet van Vama...

O ja dat klopt natuurlijk. Maar de KMAR en sommige brandweerkorpsen rijden toch ook met de Valor? Hebben die het gewoon uit de VS geďmporteerd ?


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,316
O ja dat klopt natuurlijk. Maar de KMAR en sommige brandweerkorpsen rijden toch ook met de Valor? Hebben die het gewoon uit de VS geďmporteerd ?
Ruud Lemmens (als die hier nog op het forum zit) kan het je vertellen, die zit in die business...


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,316
ABIOM en Veth worden de opbouwers.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Weet iemand wanneer de kavel van de ?Vito afloopt? En of er al voorbereidingen zijn voor een nieuwe aanbesteding?

Die aanbesteding loopt nog begreep ik.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein