Thero-lok hypothermiepakket

Auteur Topic: Thero-lok hypothermiepakket  (gelezen 3176 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

j@ck

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
  • wij verzorgen gratis 4wd. ambulances in Afrika
Gepost op: 16 oktober 2023, 13:38:54
Ik verzorg met de stichting Wheels4Arica goede 4wd. ambulances in Gambia en Senegal. Op dit moment rijden er 5, de 6de is in de maak en zal hopelijk eind dit jaar worden afgeleverd. (alles, maar dan ook alles, dus ook de ambulances čn het normale onderhoud, gaat voor de ontvanger gratis!) Daarbij verzorg ik ook verbandmiddelen die ze in klinieken nodig hebben. De herkomst is veel van bedrijven die hun verbandtrommels laten controleren, waarbij vaak de hele inhoud van de trommel zou worden weggegooid. En die krijg ik dan. Alles wordt in een container achter mijn huis gecontroleerd, gesorteerd en herverpakt. Daarna wordt het per container verzonden naar ziekenhuizen en klinieken die er om VRAGEN. Dus niet gewoon dumpen. Soms krijg ik ook ander materiaal aangeboden. Nu heb ik Thermo-lok hyperthermiepakketten en pocho's waarvan ik me afvraag of deze in Afrika nut hebben. De fabrikant is niet op internet te vinden, daarom mijn vraag hier. Ik wil niets sturen waar men niets mee kan. Vandaar mijn vraag. Hopelijk antwoord.