03 juni 2011 Dreamnight at the zoo @ Artis Amsterdam

Auteur Topic: 03 juni 2011 Dreamnight at the zoo @ Artis Amsterdam  (gelezen 87020 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

jordi112

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #240 Gepost op: 31 mei 2011, 11:16:22
Waar kan je de routes zien ?


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #241 Gepost op: 31 mei 2011, 15:42:42
Waar kan je de routes zien ?

Is er al een lijst met ALLE routes erop ?

Om de privacy van alle kinderen zo goed mogelijk te beschermen, hangen we zeker niet te koop met de informatie zoals de routes.
Ik zou zeggen hou oren en ogen open a.s. Vrijdag!  :)


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #242 Gepost op: 31 mei 2011, 16:01:10
Ik ben nog nooit bij dit event geweest, maar maak veel foto's van HVvoertuigen. niet de enige  e050

Klopt het dat alle voertuigen naar dierenpark artis toe rijden? en zou ik ze daar allemaal kunnen spotten?
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Gast

  • Gast
Reactie #243 Gepost op: 31 mei 2011, 16:21:47
Ik zou zeggen, bekijk de D@A topics van vorige jaren eens ;)


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #244 Gepost op: 31 mei 2011, 17:57:38
Ik heb inmiddels begrepen dat de voertuigen inderdaad naar artis toe gaan. maar gaan ze daar dan het terrein op? en gaan ze dan via 1 poort of zijn er meerdere ingangen?

Ik hoop in ieder geval dat deze kinderen de dag krijgen die ze verdienen, ongeacht waar ze het park op gaan  0098
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


vlinder

  • HAP Politie Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #245 Gepost op: 31 mei 2011, 18:09:06
De kinderen worden zo goed als voor de deur afgezet en daar blijven de voertuigen staan! Per route staan ze dan opgesteld!


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #246 Gepost op: 31 mei 2011, 18:10:32
De kinderen worden zo goed als voor de deur afgezet en daar blijven de voertuigen staan! Per route staan ze dan opgesteld!

Oke. dankje  :)

Even kijke of ik een gaatje kan prikken.  :P
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #247 Gepost op: 31 mei 2011, 18:30:36
Hoewel Artis (om duidelijke redenen) de meeste aandacht op zich gericht heeft, vindt op 3 juni de Dreamnight ook plaats in andere Zoo's in Nederland. Alleen is hier vaak niet een 'ophaalservice' met hulpdiensten, maar zijn er wel diverse hulpdiensten aanwezig in de parken ter bezichtiging en fotomomenten voor de kinderen.

Wij van de Dutch American Police Department zijn gevraagd voor en staan met onze Amerikaanse politievoertuigen in Ouwehand, samen met naar ik begrepen heb brandweer, politie en KMAR. We worden op het jungleplein opgesteld, dus we kunnen naar hartelust rondslingeren  098uo

Maar ongeacht waar ze allemaal plaatsvinden, ik ben er zeker van dat de kinderen weer een prachtige dag tegemoet gaan  O0
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #248 Gepost op: 31 mei 2011, 18:54:22
17 juni ben ik met de brandweer paraat voor de kinders in Diergaarde Blijdorp. Hoop blije gezichten maken hopelijk!  :)


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #249 Gepost op: 31 mei 2011, 19:37:50
In het Dolfinarium Harderwijk heeft gister het Dreamnight @ the zoo plaatsgevonden  ;)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl