Fotografen kan dit?

Auteur Topic: Fotografen kan dit?  (gelezen 781039 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #1490 Gepost op: 26 maart 2012, 18:53:20
http://www.dichtbij.nl/waterland/regio/artikel/2304103/afgesneden-biggenkop-op-gildeplein-gevonden.aspx

Zelf heb ik er niet echt moeite mee, maar weet niet of dit nou iets is voor vol op de voorpagina...
Moest hier überhaupt wel een foto bij?


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #1491 Gepost op: 26 maart 2012, 18:54:53
Inmiddels ook, hoe kan het ook anders, vol op de voorpagina van Geenstijl.nl  ::)


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1492 Gepost op: 26 maart 2012, 18:54:56
Het doet mij totaal niets, maar zoals Nick zegt: "Weinig respectvol richting slachtoffer en nabestaanden."


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #1493 Gepost op: 26 maart 2012, 19:18:08
http://www.dichtbij.nl/waterland/regio/artikel/2304103/afgesneden-biggenkop-op-gildeplein-gevonden.aspx

Zelf heb ik er niet echt moeite mee, maar weet niet of dit nou iets is voor vol op de voorpagina...
Moest hier überhaupt wel een foto bij?
Mna, zo aan de kop te zien is deze al een poosje dood, en lijkt het wel dat de kop al een kookproces heeft doorstaan gezien de kleur. Een verse biggekop ziet er toch echt totaal anders uit. ::)


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #1494 Gepost op: 26 maart 2012, 19:31:21
Mna, zo aan de kop te zien is deze al een poosje dood, en lijkt het wel dat de kop al een kookproces heeft doorstaan gezien de kleur. Een verse biggekop ziet er toch echt totaal anders uit. ::)
Tsja, ik ben geen biggenexpert  ;D
Zie ze meestal alleen levend of tussen mn broodje  ;)


SniperEye

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 837
  • Geíntresseerde
Reactie #1495 Gepost op: 27 maart 2012, 09:59:12
De hele foto (herkenbaar gezicht in een plas bloed) stond pontificaal op GeenStijl,

Dit soort beelden schieten dagelijks het internet over vanuit het Midden Oosten. Hoewel het pontificaal tonen in highres vond ik ook wat ver gaan, hooguit achter een klik plaatsen. Inmiddels zijn alle beelden van GS lijkt het. Zelfs geen mirror.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #1496 Gepost op: 27 maart 2012, 13:37:25
Dit soort beelden schieten dagelijks het internet over vanuit het Midden Oosten. Hoewel het pontificaal tonen in highres vond ik ook wat ver gaan, hooguit achter een klik plaatsen. Inmiddels zijn alle beelden van GS lijkt het. Zelfs geen mirror.

Wel op Twitter en vkmag.nl. Het ironische is dat Lexxxus zelf betrokken was bij een schietpartij 3 jaar geleden (schampwond), en die filmpjes staan nog steeds op youtube. De enige reden dat hij alles heeft verwijderd is omdat hij niet met de politie/pers gezien wil worden, heeft iets met "image" te maken...  ::) Of omdat hij het slachtoffer gewoon kent...

Dit soort types hebben weinig respect en een laag IQ...helaas het zij zo  ;)
Lexxxus Gepopt op Kwakoe 1/2


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1497 Gepost op: 28 maart 2012, 10:05:29
Niet van eigen bodem maar als we het dan toch over smakeloze foto's hebben kan NU.nl er ook weer wat van...
http://www.nu.nl/buitenland/2772550/tibetaan-steekt-zich-in-brand-in-india.html

Eerst 3 foto's van iemand van dichtbij die zichzelf in brand steekt en daarna nog een foto van de hulpverlening. Ik vind niet dat dit soort foto's door een nieuwssite geplaatst moeten worden. Ik kan mij (niet eens beroepshalve) zo ook wel voorstellen hoe iemand eruit ziet die in brand staat. Daar hoef ik geen bevestiging van...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1498 Gepost op: 28 maart 2012, 10:17:42
Het is nou eenmaal iets wat zich afspeelt in deze harde wereld. Het maakt mij totaal niet uit wat voor foto's men publiceert, maar doe het dan net zoals www.boston.com, dus Zwart beeld met de tekst: Warning: This image contains graphic or objectionable content en klikken op eigen risico is.


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #1499 Gepost op: 28 maart 2012, 14:06:48
Alsof dat zou helpen. Mensen zijn zo nieuwsgierig dat ze toch wel kijken.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.