Fotografen kan dit?

Auteur Topic: Fotografen kan dit?  (gelezen 777944 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #310 Gepost op: 17 september 2007, 14:13:41
misschien toevallig bij hem/haar in de buurt? of wordt getipt?

valt samen met dit topic :

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,19506.msg525397.html#new


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #311 Gepost op: 17 september 2007, 14:14:22
de vraag is ook , hoe weet hij dat de ambulance daar heen gaat , de VZA werkt niet op p2000
Nee, de vraag is of je dit zomaar kan/mag/wil fotograferen. Jóu vraag is hoe hij aan de uitrukinfo komt.  ;)  Er zal dan denk ik wel ergens een lek zitten bij de ambudienst. Dat kan dan niet anders... :|


Brandweer-ZH18-402

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 745
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #312 Gepost op: 17 september 2007, 14:37:16
Weer of geen weer... altijd brandweer


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #313 Gepost op: 17 september 2007, 14:46:03
dan vat ik't nog niet hoor ;)

ik vermoed dat hij wordt getipt door bepaalde ambulance broeders van de de post te purmerend


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #314 Gepost op: 17 september 2007, 15:33:41
ik vermoed dat hij wordt getipt door bepaalde ambulance broeders van de de post te purmerend
Als dat zo zou zijn zou het ook een domme actie zijn om ook bij zulke nietzeggende ritjes iemand te tippen. Maar misschien willen de broeders wel graag bij elke rit op de foto. Hoe dan ook, het klopt niet natuurlijk...  :|


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #315 Gepost op: 17 september 2007, 15:34:44
is het niet hardstrikke strafbaar?
flappus  niet elke verandering is een verbetering


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #316 Gepost op: 17 september 2007, 16:54:16
Kwalijk is het absoluut, strafbaar is lastiger. Alleen de verpleegkundige is tuchtrechtelijk aanspraakbaar, de chauffeur hooguit civielrechtelijk ivm geheimhouding waarvoor hij moet tekenen bij indiensttreding.


Gast48368

  • Gast
Reactie #317 Gepost op: 17 september 2007, 17:11:33
Wellicht kan iemand hem zelf vragen hoe hij aan dit soort info komt? Aan speculaties hebben we niets........ ;)


Rene112

  • Gast
Reactie #318 Gepost op: 17 september 2007, 20:31:28
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,19506.0.html

In navolging op dit topic, kwam ik deze website (en bij behorende foto's tegen) vinden jullie dit kunnen?
Bron www.hulpverleningsweb.nl

.....

Volgens mij hebben dit soort dingen totaal geen nieuwswaarde, en dan dit soort foto's erbij, in mijn ogen totaal belachelijk  :-\

Blijkbaar ben jij toch ook op die site terecht gekomen en heb je het bericht niet genegeerd...
Daarmee wil ik zeggen dat de "nieuwswaarde" van een bericht afhankelijk is van de mensen (of het aantal mensen) dat het bericht bekijkt zo'n soort website.

Verder snap ik de in dit topic totaal niet waarom er, zonder enige onderbouwing, ernstige verwijten aan het adres van de betreffende ambulancecollega's worden gemaakt. Iedere hobbyfotograaf die een ambulance onder A1 ziet rijden kan hem (proberen te) volgen en vervolgens wat plaatjes schieten.

Het zomaar (nota bene op het hulpverleningsforum) beschuldigen van ambulancecollega's van dit soort zaken vind ik erger dan die paar foto's die de fotograaf op zijn site heeft gezet!  >:(

groeten,
René de Caluwé

p.s. verder ben ik niet boos hoor... maar dit haalt het niveau van het hulpverleningsforum enorm omlaag!


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #319 Gepost op: 17 september 2007, 21:52:04
......
Verder snap ik de in dit topic totaal niet waarom er, zonder enige onderbouwing, ernstige verwijten aan het adres van de betreffende ambulancecollega's worden gemaakt. Iedere hobbyfotograaf die een ambulance onder A1 ziet rijden kan hem (proberen te) volgen en vervolgens was plaatjes schieten.
......
Het zomaar (nota bene op het hulpverleningsforum) beschuldigen van ambulancecollega's van dit soort zaken vind ik erger dan die paar foto's die de fotograaf op zijn site heeft gezet!  >:(
De bron (FVD-Purmerend) lijkt behoorlijk zeker van zijn zaak. Begrijpelijk dat er dan van "buitenstaanders" zulke reacties op komen. Maar inderdaad, het blijft link, ook voor "melder".  :|