Fotografen kan dit?

Auteur Topic: Fotografen kan dit?  (gelezen 778118 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #360 Gepost op: 29 maart 2008, 19:14:09
ik vind persoonlijk dat een paar mensen hier echt de weg kwijt zijn! ik zie in dit topic echt maar weinig dingen die niet kunnen. Als er ook maar een klein stukje van het slachtoffer te zien is word het hier gepost, maar vervolgens maakt iedereen wel foto's van hulpverleners vol in het gezicht! wat wil je dan! Leef in 2008, zo is de wereld! gelukkig maar!


Mijn vraag aan jou: Hoe zou jij het vinden als je een ernstig ongeval krijgt en vervolgens staan er drie fotografen met een camera boven op je. Ik weet niet waar je nu naar toe wilt gaan. Op de vorige pagina is een foto te zien waarbij het slachtoffer vol in beeld is gebracht. Dat vindt ik echt schandalig. Het is welliswaar een ander land, maar ik vindt dat dus niet kunnen.


Sam Hendrix

  • Gast
Reactie #361 Gepost op: 19 april 2008, 20:20:25
Volgende onsmakelijke foto's kwam ik tegen op 112Noordholland.nl(onderdeel van de Karnak Media groep). Gaat om de steekpartij in Noord vandaag.

LET OP:De foto's kunnen als schokkend worden ervaren voor vooral (jonge) kijkers! Nogal veel bloed!

Op de foto klikken voor vergroting.

http://www.112noordholland.nl/newsbringer_read.php?bericht=HOUoFuvJD7lgWXAnxSTA1Za5Ympcu5DSA

Dit is voor mij echt het toppunt, dit doet pers niet behalve als het van een extreem goede nieuwswaarde is waardoor deze beelden er écht bij moeten, maar de laatste twee foto's in combinatie met tekst hadden naar mijn mening al voldaan.

Sam


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #362 Gepost op: 19 april 2008, 20:31:17
Dit slaat dus helemaal nergens op, wat heb je aan zulke foto`s? :(
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


paul_hartog

  • Gast
Reactie #363 Gepost op: 19 april 2008, 20:41:47
VRESELIJK!!!!!
Dit zijn mensen zonder enig gevoel, met maar 1 doel en dat is zo mooi mogelijk de ellende van een ander op de foto zetten.
Zo 1 moeten ze zijn camera afpakken


AMK

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 695
  • VPK io
Reactie #364 Gepost op: 19 april 2008, 20:46:56
Ten eerste voegt het helemaal niets toe, en ten 2e schendt dit de pricavy van het slachtoffer. Zo iemand moeten ze inderdaad z'n camera afpakken


Edwinvw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 594
Reactie #365 Gepost op: 19 april 2008, 20:47:11
Het is ondertussen al een oud topic, maar ik heb een zeer trieste mededeling...

Ik vind dit echt niet kunnen, wat denken jullie er van?! Het kunnen minder prettige beelden zijn, als je niet goed tegen bloed kan

http://www.112noordholland.nl/newsbringer_read.php?bericht=HOUoFuvJD7lgWXAnxSTA1Za5Ympcu5DSA


Jacques Schenk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,528
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Reactie #366 Gepost op: 19 april 2008, 20:49:34
Ik zie eigenlijk alleen wat bebloede kleding en een kleine hoeveelheid bloed op straat, voor mij persoonlijk is het niet echt schokkend te noemen

Jacques
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources


AMK

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 695
  • VPK io
Reactie #367 Gepost op: 19 april 2008, 20:51:04
Daar geef ik je ook wel gelijk in, maar het gaat er even om dat dit soort foto's dus echt niet kunnen. Schandalig


Sam Hendrix

  • Gast
Reactie #368 Gepost op: 19 april 2008, 20:53:26
Overigens is het natuurlijk absoluut onverantwoord dat een beheerder of webmaster dit plaatst.

Sam


Edwinvw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 594
Reactie #369 Gepost op: 19 april 2008, 20:57:13
Ik heb de des betreffende persoon al gemaild!!! Heb even duidelijk gemaakt dat dit niet kan!!