Fotografen kan dit?

Auteur Topic: Fotografen kan dit?  (gelezen 778424 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

EdM0

  • Gast
Reactie #960 Gepost op: 9 september 2010, 17:19:33
Mooie foto!
Deze kan best m.i.


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #961 Gepost op: 9 september 2010, 17:25:22
http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/article/detail/509712/2010/09/03/Studente-overlijdt-na-val-flat-Uithof.dhtml


De hulpverlening kon niets meer doen voor de jonge vrouw. FOTO TWITPIC

UTRECHT - Op de Uithof in Utrecht is vandaag een studente uit het raam gevallen en om het leven gekomen. Het is nog niet duidelijk of de vrouw is gevallen, of zelfmoord pleegde.

De politie heeft de plek waar de vrouw neergekomen is afgezet en doet verder onderzoek, dit meldt RTV Utrecht. De opgeroepen traumahelikopter was niet meer nodig. De aanwezige studenten hebben geschokt gereageerd. De politie gaat uit van zelfmoord. (AHA)


Afbeelding lijkt net van een computer spel! (bijvoorbeeld emergency 4)
Niets aan het handje verder is toch niets duidelijk zichtbaar, met moeite zijn de ambulance mederwerkers te herkennen!
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #962 Gepost op: 9 september 2010, 17:42:42
Fototechnisch waardeloze en tevens een naar mijn mening onnodige foto. Alleen een artikel zegt meer dan genoeg in zo'n geval als je het mij vraagt.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #963 Gepost op: 9 september 2010, 17:45:35
Het enige herkenbare is de ambu en dan nog ivm. de kleur. Het laken zou ook nog een opengeslagen brancard kunnen zijn. Kan dus best. Persoonlijk zou ik 'm dan nog niet aan de media aanbieden maar dat is een ander verhaal..


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #964 Gepost op: 9 september 2010, 17:56:10
FOTO TWITPIC

Persoonlijk zou ik 'm dan nog niet aan de media aanbieden maar dat is een ander verhaal..

Is gewoon van twitter afgehaald dus ;).. Vind er niks mis mee overigens..


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #965 Gepost op: 9 september 2010, 18:23:04
Mooie foto!
Deze kan best m.i.

Zou je dochter maar zijn die daar ligt, de de kwalificatie mooi is denk ik niet op zijn plaats.


EdM0

  • Gast
Reactie #966 Gepost op: 9 september 2010, 18:33:00
Dialectprobleempje. Laat ik zeggen dat ik het een prima foto vind. Neemt niet weg dat het een verschrikkelijk incident is.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #967 Gepost op: 9 september 2010, 23:25:14
Zou je dochter maar zijn die daar ligt, de de kwalificatie mooi is denk ik niet op zijn plaats.

Maar dat heb je ook met elke auto die in elkaar zit. Daar kan ook je kind ingezeten hebben.

 Aan de foto zelf vind ik niet zoveel mis behalve dat het perspectief misschien wat luguber is in deze context.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Tammo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 240
Reactie #968 Gepost op: 10 september 2010, 14:16:52
De foto op zich is prima.
Alleen verwacht ik dit soort foto's alleen in de media, als er bijvoorbeeld sprake is van moord.
Volgens mij stellen de meeste media zich terughoudend op als er sprake is van zelfmoord.

Als ik op pad moet gaan voor een TIS3.1 en het blijkt ter plaatse te gaan om zelfmoord, dan stop ik in ieder geval.


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #969 Gepost op: 10 september 2010, 15:24:48
Als ik op pad moet gaan voor een TIS3.1 en het blijkt ter plaatse te gaan om zelfmoord, dan stop ik in ieder geval.
Voor een TIS 3.1 ga ik niet eens op pad. 99 van de 100x betreft het dan een zelfdoding en wat mij betreft wordt daar zo min mogelijk aandacht aan besteed door de media.