Regionale Verkeerspolitie voertuigen

Auteur Topic: Regionale Verkeerspolitie voertuigen  (gelezen 471538 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #630 Gepost op: 23 oktober 2012, 07:11:05
Ik ben wel een fan van de Passat  :) Wel weer jammer van de signalering..
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #631 Gepost op: 23 oktober 2012, 10:32:04
Ik ben wel een fan van de Passat  :) Wel weer jammer van de signalering..

Die signalering is juist TOP. Geen windgeruis, geen snelheid/vermogens-verlies meer. Hadden ze veel eerder moeten doen. Nu die V70's nog...........en laat ik vooral niet vergeten de verbeterde zichtbaarheid wanneer dit vooertuig in fend-off staat. Ik had ze alleen andersom geplaatst, linksvoor en rechtsachter.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #632 Gepost op: 23 oktober 2012, 10:55:31
Ik dacht juist dat in fendoff zou tegenvallen. Juist door die (relatief kleine) pitjes? Ook de zichtbaarheid van die lampen. In fendoff zit die dakrailing er toch voor?

En die in de grill lijken ook zo klein. Misschien heb ik dat allemaal fout.  98uiye
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #633 Gepost op: 23 oktober 2012, 11:17:41
Bedriegen mijn ogen mij nu of zie ik goed en heeft men toch gekozen voor setup van RR.  998765


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #634 Gepost op: 23 oktober 2012, 11:22:28
Bedriegen mijn ogen mij nu of zie ik goed en heeft men toch gekozen voor setup van RR.  998765
Alweer...  ^-^
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #635 Gepost op: 23 oktober 2012, 13:25:44
Ik dacht juist dat in fendoff zou tegenvallen. Juist door die (relatief kleine) pitjes? Ook de zichtbaarheid van die lampen. In fendoff zit die dakrailing er toch voor?

En die in de grill lijken ook zo klein. Misschien heb ik dat allemaal fout.  98uiye

De Hansch Movia SL in combinatie met de nieuwe Whelen ION's... Ik teken er voor (ook voor op de noodhulpvoertuigen) !
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #636 Gepost op: 23 oktober 2012, 13:32:46
Ik dacht juist dat in fendoff zou tegenvallen. Juist door die (relatief kleine) pitjes? Ook de zichtbaarheid van die lampen. In fendoff zit die dakrailing er toch voor?

En die in de grill lijken ook zo klein. Misschien heb ik dat allemaal fout.  98uiye
Denk inderdaad zoals Jerommeke al aangeeft de bestuurders zich in hun handjes mogen wrijven wat betreft OGS!   O0 O0
Ook wat betreft de prestaties trouwens  ^-^


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #637 Gepost op: 23 oktober 2012, 13:39:32
Mwah, op papier is hij niet heel veel sneller dan de Touran maar de wegligging zal wel een stukje beter zijn. e050
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #638 Gepost op: 23 oktober 2012, 13:46:29
Ja ik stond er naast (te kwijlen 0098) en inderdaad is de signalering erg mooi geplaatst. De mensen die bekend zijn met het type van de 2 pitten op het dak, weten dat er heel veel licht af komt. Hetzelfde geldt voor de lampjes in de gril. Ze zijn klein maar er komt heel veel licht uit! Het zijn dual color pitten, waar dus ook oranje in verwerkt zit.
Deze montage scheelt snelheid, brandstof, en windgeruis. Stop "voor" verwerkt in zonneklep. Stop/Volgen e.d. achter zit voor de achterruit. Voor op de motorkap staat "Groningen". Ze zijn waarschijnlijk bedoeld voor de verkeersafdeling. Maar waarom het Passats zijn? (juist goed natuurlijk, maar die zit niet in het LAPV)

In elk geval... ik teken er direct voor!


Piecke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 597
Reactie #639 Gepost op: 23 oktober 2012, 13:49:41
Eindelijk een keer variatie! Zien dr mooi uit  O0