Privacy foto's (kentekens onherkenbaar maken)

Auteur Topic: Privacy foto's (kentekens onherkenbaar maken)  (gelezen 38172 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #50 Gepost op: 22 maart 2007, 19:44:10
Even een vraagje van jullie zijde;

Wat vinden jullie van deze foto?
Kan het of kan het niet? Graag met een (kleine) uitleg erbij!

http://img461.imageshack.us/img461/6751/58893273vd4.jpg
En wat vindt onze MOD van de reacties op zijn vraag en hoe denkt hij er zelf over......?  :|


pesje2

  • Gast
Reactie #51 Gepost op: 22 maart 2007, 22:55:18
Even mijn inbreng:

Mankeer dan ook de kleding... ik kan zo aan de kleding zien of ik hem/haar ken of niet.
En ook de spullen in de auto, een "grijze polo" met rode dobbelstenen aan de binnenspiegel weet ik ook al genoeg, daar rijden er geen 1000 van.

Plak dat dan ook af, maarja maak de foto anders van een andere hoek, scheelt weer met photoshop en scheelt tijd, en het scheelt een discussie.

Gr. Niels


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #52 Gepost op: 22 maart 2007, 23:01:18
Even mijn inbreng:

Mankeer dan ook de kleding... ik kan zo aan de kleding zien of ik hem/haar ken of niet.
En ook de spullen in de auto, een "grijze polo" met rode dobbelstenen aan de binnenspiegel weet ik ook al genoeg, daar rijden er geen 1000 van.

Plak dat dan ook af, maarja maak de foto anders van een andere hoek, scheelt weer met photoshop en scheelt tijd, en het scheelt een discussie.

Gr. Niels
Jij bent bijzonder.. :o, daar moet je wat mee gaan doen...  :|


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #53 Gepost op: 23 maart 2007, 10:14:31
Even mijn inbreng:

Mankeer dan ook de kleding... ik kan zo aan de kleding zien of ik hem/haar ken of niet.
En ook de spullen in de auto, een "grijze polo" met rode dobbelstenen aan de binnenspiegel weet ik ook al genoeg, daar rijden er geen 1000 van.

Plak dat dan ook af, maarja maak de foto anders van een andere hoek, scheelt weer met photoshop en scheelt tijd, en het scheelt een discussie.

Gr. Niels

Dat is wel knap :o

Voorstel: Zullen we stoppen met fotograferen  ;D


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #54 Gepost op: 23 maart 2007, 16:42:28
http://www.112grunn.nl/newsbringer_read.php?bericht=uv8JET5CnNExWjyMp9AJsCnVlldb19pgc

Wat vinden jullie hiervan? Mijn mening: Zulke mensen weten gewoon niet wat goed of slecht is, het is gewoon belachelijk dat er dit soort sites bestaan met deze vertoning van hun foto's! Dit moet onmiddelijk van het net afgehaald, dit zijn gewoon puur de mensen die bloed willen zien.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #55 Gepost op: 23 maart 2007, 16:50:52
Tja geen slachtoffer dus opzich vind ik het wel kunnen.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #56 Gepost op: 23 maart 2007, 17:12:15
Té sensatiebelust. Er zit één goede bij die toch de ernst van het ongeval duidelijk laat zien zonder bloederige toestanden, en dat is de zesde.  :|

Gr,

Dirk.


112Erik

  • Gast
Reactie #57 Gepost op: 3 juni 2007, 20:16:50
Ik zie vaak dat er op websites bij ongevallen kentekens blijven staan. Met name op 112Groningen.nl zie ik vaak nog dat kentekens blijven staan. Zie: http://www.112groningen.nl/artikel.php?artikel=1045

Zijn hier ook regels voor, net zoals gezichten van slachtoffers?


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #58 Gepost op: 6 juli 2007, 22:03:35
en ook hier http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,15387.msg509417.html#msg509417 weer eentje (oeps hij is van mijzelf  ;D)

ik heb er verder weinig woorden aan toe te voegen, een foto in de krant is ook niet bewerkt, een foto op nu.nl ook niet dus waarom nu hier wel?


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #59 Gepost op: 6 juli 2007, 22:11:42
Tja bij mij zjin op internet ook altijd de kentekens van betrokken auto's afgeschermd. Maar waarom ik dan wel volledige P2000 meldingen plaats? Ik zou het niet weten :|