Parkeer probleem caravan

Auteur Topic: Parkeer probleem caravan  (gelezen 1773 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

rob dierenambulanc

  • Gast
Gepost op: 13 juli 2006, 22:02:06
Hallo ik heb een vraag over een parkeer probleem van een caravan op de openbare weg. Ik denk dat hier wel mensen zitten die weten wat de regeltjes zijn.

Bij mijn vriendin in de straat staat een caravan op een parkeerplaats en de achterzijde van de caravan steekt een groot gedeelte uit over de stoep. Nu is mijn vriendin rolstoel gebonden en heeft al diverse keren tegen het genoemde object gebotst, en heeft diverse keren haar hand bezeerd,

Ik heb nu melding gedaan bij de politie. Nu staat de caravan al maanden op die plaats. Maar wat is de regel hier voor? Hoe lang mag een caravan geparkeerd worden op de openbare weg?

Grt Rob




Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1 Gepost op: 13 juli 2006, 22:22:48
Ik dacht iets van twee dagen, maar dat is een ruwe gok.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


rob dierenambulanc

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 13 juli 2006, 22:33:40
Ik heb het al gevonden in apv in de gemeente waar het om gaat. In het art 5.1.5 staat dat deze 3 dagen op de openbare weg mag staan. Maar ik spreek over maanden lang dat deze daar staat. Ik heb ook melding gedaan bij de gemeente en hopend dat ie snel wel weg is.


rob dierenambulanc

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 14 juli 2006, 15:57:21
Deze ochtend stond de wijkagent voor de deur met de mededeling dat de gewraakte caravan wordt weg gehaald deze avond, dus het probleem is opgelost.
Ik wil mijn complimenten maken naar Politie regio Rotterdam-Rijnmond (Barendrecht) voor het snelle handelen in deze zaak. Ik weet niet of de eigenaar nog een proces-verbaal heeft gehad, maar het belangrijkste is dat hij nu weg gaat.


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 14 juli 2006, 21:17:02
Joh dit had je ook al op het politieprikbord geplaatst.
En daar had je dus al de juiste antwoorden op gehad.


rob dierenambulanc

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 14 juli 2006, 22:31:06
Ja en???????  ??? ???
Mag ik de zelfde vraag hier niet stellen?
Ik heb toch al gezegd dat ik het antwoord al weet.
En als je goed kijkt naar de tijd van de vraag, dan is dat bijna de zelde tijd als op het prikbord.
Ik heb dus de zelfde vraag op 2 sites gezet. Das toch wat  :P :P


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 15 juli 2006, 14:10:03
Beetje crospost he :o


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #7 Gepost op: 15 juli 2006, 16:59:05

Heren,

Het is hier geen Usenet, dus regels voor cross-posten zijn hier niet! Het is wel niet gewenst het zelfde onderwerp in meerdere topics op DIT forum neer te zetten wegens de overzichtelijkheid en de warrige discussies die daaruit kunnen ontstaan!

Blijf vooral je vragen hier (ook) posten.... kan je gelijk een kwaliteitsverschil zien... ;) ;D ;D ;D ;D


Gr,

Palmpie
Mod




rob dierenambulanc

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 15 juli 2006, 21:32:06
Hi Palmpie,

Ja dat was ook mijn mening...Was een normale vraag van mij en die past op het forum
Gelukkig is dit geen use net, :D :D dit loopt dan veel beter  ;D ;D