Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1952056 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #1010 Gepost op: 26 juni 2011, 20:43:20
Tja, als je met 10/15 km/h naar het bureau rijd prima.... Al vind ik de optie van een helm/motorrijder/aanhanger altijd beter.
Als hij met deze snelheid valt.........  :-\
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1011 Gepost op: 26 juni 2011, 20:46:29
Als hij met deze snelheid valt.........  :-\

Dan is ie de l*l ... Grote kans dat de zorgverzekering / de verzekering van de baas hier niet voor gaat betalen, overigens ook logisch ???
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #1012 Gepost op: 26 juni 2011, 20:50:45
Die E >:D >:D >:D L mag blij zijn dat hij mij niet tegen kwam. dan had hij echt wat uit te leggen bij de rechter en bij zijn chef. Dit soort zorgt ervoor dat we weer een hoop problemen krijgen op straat. Bedankt


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1013 Gepost op: 26 juni 2011, 21:41:55
Dit is echt een kansloze actie. Als ik zo'n collega tegen kom gaat hij direct aan de kant en mag hij wat gaan uitleggen.

Hoe groot is de moeite om een busje+ahw of een motorrijder die scooter te laten overbrengen.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1014 Gepost op: 26 juni 2011, 21:47:07
Dit is echt een kansloze actie. Als ik zo'n collega tegen kom gaat hij direct aan de kant en mag hij wat gaan uitleggen.

Hoe groot is de moeite om een busje+ahw of een motorrijder die scooter te laten overbrengen.

Tsja, dat kán een probleem zijn. Wij hebben (vanwege de kosten) geen aanhangwagen meer beschikbaar (en er zijn héél weinig collega's die een B+E rijbewijs hebben) én vanwege de bezuinigingen hebben we ook regelmatig géén enkele motorrijder in de regio  :(

Ik zou dan in ieder geval de keus nemen om stapvoets te rijden en ergens een helm vandaan te toveren  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1015 Gepost op: 26 juni 2011, 21:48:46
Of gewoon lopen, is nog gezond ook, alles beter dan deze kansloze actie  ::)


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #1016 Gepost op: 26 juni 2011, 21:56:17
En het is natuurlijk weer een 'reden' voor veel mensen om weer eens lekker flink te *** op de politie. Kun je ook zien aan de reacties onder het filmpje. Weer niet echt goed voor het imago van de politie..  :(
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1018 Gepost op: 2 juli 2011, 01:05:54
110701 spui arrestatie HD.mp4
Ik zie wel een aantal dingetjes die wij (douane) niet leren tijdens de IBT en 1 grote fout waardoor
de vrouwelijke paardrijdster wel even in de problemen komt.
Ten eerste moet ik even zeggen dat wat ervoor gebeurt is niet te zien is en ik dus niet weet. Maar de motor
agent die zijn pepper pakt ermee loopt te zwaaien in zijn hand, hem weg doet en daarna weer pakt om dan
in een (klein) handgemeen te komen. Ik snap hem wel maar ideaal is het niet.
Daarnaast word ons geleerd de boeien pas te pakken als de VD onder controle is, nu heeft ze haar handen vol
terwijl er gevochten moet worden en de VD alles behalve onder controle is.
Wel mooie actie om hem direct neer te leggen. En daarna zeuren dat je niet met zen twintigen (volgens mij
is een lesje tellen wel goed voor hen  0098 ::) ) en de pepper, ja er is toch duidelijk gezegd dat als hij meewerkt
het zo weer over is  98uiye
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


stln01

  • chemisch analist/ vrijw. bedrijfsbrandweer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
Reactie #1019 Gepost op: 2 juli 2011, 09:33:50
5 man (vrouw) aanwezig om een ongewapende man te arresteren. Als je dan zo snel met spoed om collega's vraagt, hoeveel vertrouwen heb je dan in elkaar? Het is al eerder gezegd, hoe doen ze dit dan in Noord-Oost Groningen of Zeeuws-Vlaanderen?