Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1945277 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #3720 Gepost op: 25 februari 2013, 22:30:07
:-X respect voor de collega's die zo netjes blijven!! Meneer denkt alleen maar rechten te hebben en absoluut geen plichten, walgelijk!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #3721 Gepost op: 25 februari 2013, 22:37:02
Ja ook absoluut respect, al had ik al afkapt op het moment dat de brigadier zegt: Ik wil met u praten als u niet meer filmt. Want wat een komiek, wel een slechte, Najib was van het weekend toch echt een stuk beter. De uitspraken "het staat niet op film dus u heeft zich gelegitimeerd", "U heeft mijn vriendin met geweld uit de auto gehaald" "Mijn vriendin is een lieve meid" "Wat moet ik doen om aangehouden te worden" zijn toch wel one-liners van een bepaald niveau wat je enigzinds lachwekkend kan noemen  998765 098uo.

Ergens vond ik hem wel klinken als de Nar uit BodW van vorige week, maar dat zal wel mijn fantasie zijn.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #3722 Gepost op: 25 februari 2013, 22:46:00
Wat een vertoning zeg....

Hier zijn ook nog filmpjes te zien over het vervolg: http://www.youtube.com/user/tsmolders?feature=watch
Dadelijk even tijd vinden om ze te bekijken!
Senior GGP / Oost-Brabant


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #3723 Gepost op: 25 februari 2013, 22:46:15
Lieve help. Wat ik nu toch heb gevonden... mijn hemel.

aanhouding id plicht na voertuig stop

Wat een verschikkelijk vervelende man/joch.  >:(


DD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 351
Reactie #3724 Gepost op: 25 februari 2013, 23:06:22
Inderdaad een zeer irritant persoon. Wat ik echter niet begrijp is dat de Nederlandse politie gewend is om op straat met iedereen in discussie te gaan. Niet doen, is mijn devies, alleen de noodzakelijke opdrachten geven en als men hier niet aan voldoet, aanhouden.
(oud) politie- en militair brandweerofficier hoofdofficier bij land- en luchtmacht  instructeur rampenbestrijding


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #3725 Gepost op: 25 februari 2013, 23:10:50
Ik denk dat deze jongen eerder gebaat is bij hulp van een psycholoog  :-X
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #3726 Gepost op: 25 februari 2013, 23:15:27
Ik heb met open mond het filmpje gekeken, dat er dit soort ongelofelijk hersenloos volk in Nederland rond loopt.
Even voor de duidelijkheid, dan heb ik het niet over de agenten die i.m.o. netjes blijven en wel degelijk 'persoon' met respect behandelen. Al kan ik me erg voorstellen dat ze er enorm moe van werden. Hulde.


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #3727 Gepost op: 25 februari 2013, 23:48:50
Hersenloos wil ik het niet bestempelen, meneer weet redelijk hoe de zaken in elkaar steken. De vrouw is juridisch gezien 'met geweld uit de auto gehaald' en de agenten dienden zich te legitimeren als dat gevraagd wordt. Maar meneer geeft alleen rechten aan, terwijl hij zelf ook plichten heeft. Daarnaast heeft het aangeven van de juridische termen geen enkele meerwaarde en probeert hij het alleen maar dramatischer over te laten komen. Hij is er van overtuigd dat hij altijd gelijk heeft en de wereld lijkt om meneer te draaien. Hij geeft antwoord voor zijn vriendin en wanneer men aangeeft dat de vrouw zich niet wil legitimeren reageert meneer met 'Dat wil zij best!'. Al met al redelijk vervelend gedrag en probeer in zo'n situatie inderdaad maar eens rustig te blijven. De daaropvolgende video's zijn ook geupload, de onderstaande link geeft de playlist weer.

http://www.youtube.com/playlist?list=PLUwATOVujrshlcE49gjyc_Z49e8ipXcw8&feature=view_all


tuinkabouter

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #3728 Gepost op: 26 februari 2013, 00:01:37
Die filmer zoekt gewoon zelf problemen op in mijn ogen. De betrokken agenten beantwoordden netjes alle vragen en legden heel erg veel uit. Dus volgens mij valt het wel mee met dat onrecht wat bestuurster en filmer echt word aangedaan. De betrokken agenten kunnen zo aan de slag als gastheer beter hadden ze het volgens mij niet kunnen doen??


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #3729 Gepost op: 26 februari 2013, 00:13:06
In het volgende filmpje geeft de filmer aan meer een probleem te hebben met de rechtspositie van de politie in Nederland in het algemeen, en niet expliciet in dit geval. Dat verklaard een hoop. Hij wil zijn gelijk krijgen en dit escaleert.