Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1944936 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #3760 Gepost op: 12 maart 2013, 22:56:06
http://www.youtube.com/watch?v=r8aCmapgMKA
User: sogatt

Ook een manier om een achtervolging te voorkomen. Schijnt zich in Oekraďne af te spelen. Russische man is aangehouden maar dreigt weg te rijden (en zegt wat onaardigs tegen meneer agent). Gevolg? Zie 0.07...  :-X


guest14264

  • Gast
Reactie #3761 Gepost op: 12 maart 2013, 23:56:27
Sorry hoor, maar ik moet hier toch heel hard om lachen.
Staat hij er heel droog voor, gaat op zij en schiet vervolgens heel laconiek de band lek  098uo 098uo


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #3762 Gepost op: 13 maart 2013, 09:28:52
Ik zat echt te denken 'hij schiet een band lek omdat de man doorrijdt zonder dat de agent gevaar loopt, nu krijgt ie een duw, zal ie de man wel neerschieten'. Maar dat dan weer niet (gelukkig).
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


guest14264

  • Gast
Reactie #3763 Gepost op: 13 maart 2013, 09:29:37
Ik zat echt te denken 'hij schiet een band lek omdat de man doorrijdt zonder dat de agent gevaar loopt, nu krijgt ie een duw, zal ie de man wel neerschieten'. Maar dat dan weer niet (gelukkig).

Daar was ik ook even bang voor of dat hij in zijn voet gaat schieten.


Mahad

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 248
Reactie #3764 Gepost op: 13 maart 2013, 16:04:58
Ik zat echt te denken 'hij schiet een band lek omdat de man doorrijdt zonder dat de agent gevaar loopt, nu krijgt ie een duw, zal ie de man wel neerschieten'. Maar dat dan weer niet (gelukkig).
Vraag me af wat de leidinggevende ervan vindt als die hoort dat er een agent op een band schoot omdat meneer wou wegrijden ? Blijkbaar is dat daar gewoon normaal , agent lijkt geen enige moeite te hebben om zo de band leeg te schieten.
That's just the way it is.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #3765 Gepost op: 13 maart 2013, 16:11:00
Vraag me af wat de leidinggevende ervan vindt als die hoort dat er een agent op een band schoot omdat meneer wou wegrijden ? Blijkbaar is dat daar gewoon normaal , agent lijkt geen enige moeite te hebben om zo de band leeg te schieten.
Nee, het is niet 'normaal', maar met mijn kennis over die gebieden/lokale mensen daar ( 0098 ) sta ik er zéker niet van te kijken. Gebeurt wel eens, je hebt te luisteren naar een agent. Punt uit.


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #3766 Gepost op: 13 maart 2013, 18:24:31
Nee, het is niet 'normaal', maar met mijn kennis over die gebieden/lokale mensen daar ( 0098 ) sta ik er zéker niet van te kijken. Gebeurt wel eens, je hebt te luisteren naar een agent. Punt uit.

Dat is toch overal zo, en overal heb je mensen die denken dat dat niet voor hen geld. Wat niet inhoudt dat ik vind dat NL-politie nu ook bandjes moet gaan lekschieten, maar er zijn ook andere middelen om wat respect af te dwingen  ^-^
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #3768 Gepost op: 18 maart 2013, 21:24:27
Opstootje voor de ogen van de politie:


Marktkooptuig
scootercamnet

Via Geenstijl
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/03/scootercorpsbal_vs_voetganger.html
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #3769 Gepost op: 18 maart 2013, 21:40:21
Opstootje voor de ogen van de politie:


Marktkooptuig
scootercamnet

Via Geenstijl
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/03/scootercorpsbal_vs_voetganger.html

Wat draagt die collega nou voor afwijkend uniform?  8)