Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1927562 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

alexs

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #90 Gepost op: 9 januari 2010, 22:20:13
Iemand op Youtube post meerdere leuke fragmenten van deze spannende serie uit de jaren 90.. Mooie nostalgie en ik zie me eigen oom weer eens flink aan de bak gaan!

Die persoon claimt de gehele serie op dvd te hebben maar wil daar een vergoeding voor..  :|

http://www.youtube.com/user/PL1300AM  O0

Veel kijk plezier!


mon3aantje

  • Inspecteur, Politie eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
Reactie #91 Gepost op: 27 januari 2010, 13:52:11


Politie Rotterdam gebruikt pepperspray tegen dronken verzetpleger.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #92 Gepost op: 27 januari 2010, 15:02:20

Politie Rotterdam gebruikt pepperspray tegen dronken verzetpleger.

Altijd gezellig in de zijstraatjes van Stadhuisplein... ;D


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #93 Gepost op: 27 januari 2010, 15:36:42
Politie Rotterdam gebruikt pepperspray tegen dronken verzetpleger.

Voor honden heb je een halsbandje dat citroengeur spuit als ze blaffen zodat ze het afleren. Nu ben ik absoluut geen voorstander van dat ding bij honden, maar gevuld met pepperspray en om de nek van dit soort gasten..... ik zie mogelijkheden!  ;D


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #94 Gepost op: 27 januari 2010, 17:14:33

Politie Rotterdam gebruikt pepperspray tegen dronken verzetpleger.

Nou kan ik er niet zo mee zitten als dat soort types van hun trekken thuis krijgen, maar geldt er ten aanzien van pepperspray in de geweldsinstructie niet een minimum afstand van 1 meter (zie hier)?
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #95 Gepost op: 27 januari 2010, 17:17:38
maar geldt er ten aanzien van pepperspray in de geweldsinstructie niet een minimum afstand van 1 meter (zie hier)?

Klopt, maar ja... Er is een verschil tussen wat er op papier staat en wat in de praktijk goed werkt.  ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #96 Gepost op: 27 januari 2010, 17:18:58
Iemand op Youtube post meerdere leuke fragmenten van deze spannende serie uit de jaren 90.. Mooie nostalgie en ik zie me eigen oom weer eens flink aan de bak gaan!

Die persoon claimt de gehele serie op dvd te hebben maar wil daar een vergoeding voor..  :|

http://www.youtube.com/user/PL1300AM  O0

Veel kijk plezier!

Deze ''persoon'' heeft de betreffende serie voor veel geld gekocht van Stokvis productie's en heef toestemming om deze te verkopen in DVD's.
Overigens is ''deze persoon'' ook lid hier op het forum en heeft hij (ruim) voor de productie's op youtube alle serie's hier aangeboden.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #97 Gepost op: 27 januari 2010, 17:21:34
Nou kan ik er niet zo mee zitten als dat soort types van hun trekken thuis krijgen, maar geldt er ten aanzien van pepperspray in de geweldsinstructie niet een minimum afstand van 1 meter (zie hier)?
Op 1:08 zie je een agent naar achter stappen, hand met pepperspray omhoog houden, en vervolgens gaat de jongen door het lint. Volgens mij was dat wel 1 meter? :-\


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #98 Gepost op: 29 januari 2010, 17:52:52
Op 1:08 zie je een agent naar achter stappen, hand met pepperspray omhoog houden, en vervolgens gaat de jongen door het lint. Volgens mij was dat wel 1 meter? :-\

Nee misschien niet, echter dan mag je mij de opties geven die overblijven in deze situatie...

1 op grotere afstand spuiten met het risico dat de collegas ook een gedeelte mee krijgen en verdachte vlucht omdat ie het niet direct in zijn ogen krijgt
2 met meer en zwaarder fysiek geweld de verdachte overmeesteren met alle fysieke gevaren, voor zowel verdachte als collega;'s

Ik denk dat er goed gewerkt is en dat de collega's echt wel geprobeerd hebben die meter te waarborgen... ik vond het lastig te zien op het filmpje of het een meter was.... maar goed....
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #99 Gepost op: 31 januari 2010, 02:48:54