Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1942354 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #2150 Gepost op: 27 maart 2012, 22:13:15
Ik stuur je een PB, lijkt me niet verstandig om de discussie in 't topic aan te gaan. Wat mij betreft weer ontopic dus  O0
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #2152 Gepost op: 28 maart 2012, 01:56:43
Help me out here, ik snap de link even niet. Als de ME met wie in gevecht komt? Met mij, met de krakers? Als het tot een linie&charges komt dan is het vrij simpel: ga je weg dan ga je weg, blijf je staan dan krijg je de lat. Maar mensen uit een boot de gracht in spuiten met zo'n straal vind ik buitenproportioneel.
Wordt dan wel een lastige linie&charges op het water  8). Ook mij lijkt het toe dat de opzet is om de boten weg te spuiten en niet de personen uit de boot, want zoals al eerder vermeld, de straal gaat gelijk uit. Als men daadwerkelijk personen uit de boten willen spuiten, dan was 'ie wel even aangebleven en waren er meer in de gracht gekegeld.

Overigens zijn krakers wel vaak ook de mensen die met stenen/verf/andere projectielen richting ME gooien en dan hoor ik ze niet roepen door een megafoon 'dat er gewonden hadden kunnen vallen'. Dus om dit nou te veroordelen vind ik persoonlijk ook weer overmatig 'dader'gericht. Hierbij wel opgemerkt dat ook ik er niet bij was en dus niet de exacte opeenvolging van feiten ken  98uiye
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2153 Gepost op: 28 maart 2012, 11:46:36


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #2154 Gepost op: 28 maart 2012, 11:54:35
@Sylvester, kijk eens 2 pagina's terug  ;)
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2155 Gepost op: 28 maart 2012, 11:58:28
Aaah lekker blond e050
Kon het nog verwijderen zoals je ziet. Bedankt O0


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2156 Gepost op: 28 maart 2012, 12:03:01
2 manieren om aan de kant te gaan voor de politie met prio 1
 1 - Snel aan de kant voor de politiewagen, om vervolgens bijna de motoragent aan te rijden.
 2 - Netjes stoppen op de rotonde, zodat de motoragent goed door kan rijden. (met een groet van de motoragent).
Prio 1 Politie suirveillance voertuig & politie motor Onbekende melding Zoetermeer
 kyranbrw


KME

  • Gast
Reactie #2157 Gepost op: 28 maart 2012, 13:25:01
2 manieren om aan de kant te gaan voor de politie met prio 1
 1 - Snel aan de kant voor de politiewagen, om vervolgens bijna de motoragent aan te rijden.
 2 - Netjes stoppen op de rotonde, zodat de motoragent goed door kan rijden. (met een groet van de motoragent).
Prio 1 Politie suirveillance voertuig & politie motor Onbekende melding Zoetermeer
 kyranbrw

3 - Optrekken op het moment dat de motor je passeert...  :-\


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #2158 Gepost op: 28 maart 2012, 14:20:23
2 manieren om aan de kant te gaan voor de politie met prio 1
 1 - Snel aan de kant voor de politiewagen, om vervolgens bijna de motoragent aan te rijden.
 2 - Netjes stoppen op de rotonde, zodat de motoragent goed door kan rijden. (met een groet van de motoragent).
Prio 1 Politie suirveillance voertuig & politie motor Onbekende melding Zoetermeer
 kyranbrw
Tja, niet heel handig... 15 meter verder is gewoon een extra rijstrook/verdijvingsvlak. Overigens moet ik wel zeggen dat het lastig te zien is of de dienstauto richting naar rechts aangeeft. Bij ambulances altijd prettig, heeft ongeveer 4 oranje knippers naar rechts uitstaan in zo'n geval, dan zie je in één oogopslag wat z'n bedoeling is en kun je een extra rondje maken.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2159 Gepost op: 28 maart 2012, 22:26:16
3 - Optrekken op het moment dat de motor je passeert...  :-\

Of moet je als motorrijder er écht 100 % zeker van zijn dat die automobilist voor jouw aan de kant gaat / is gegaan en je gezien heeft ....  ::) Met die snelheid een rotonde op en voor een stilstaande / bewegende auto langs ''schieten'' kun je daar volgens mij niet van uit gaan  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !