Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1942305 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

M@rcel

  • Werkzaam in opsporingsland Hobbyfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • "Servo Per Amikeco"
Reactie #2250 Gepost op: 11 april 2012, 19:53:52
Overigens wil je als LEO niet bij NYPD, veel vieze politieke spelletjes en je wordt van geen enkele kant ondersteunt. Behalve dat is het salaris bij het NYPD zeer laag.

Ik begrijp dat jij uit ervaring spreekt.... ::)

Van de NYPD-collega's heb ik begrepen dat zij starten met een salaris van ongeveer $ 45.000, wat na zo'n 5 vijf oploopt naar ruim € 80.000. Op zich niet echt slecht, alleen het levensonderhoud in NY is vrij prijzig.

En laten we eerlijk zijn, (vieze) spelletjes worden er overal gespeeld!

Grtz,
Marcel


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #2251 Gepost op: 11 april 2012, 21:44:09
Ik begrijp dat jij uit ervaring spreekt.... ::)

Van de NYPD-collega's heb ik begrepen dat zij starten met een salaris van ongeveer $ 45.000, wat na zo'n 5 vijf oploopt naar ruim € 80.000. Op zich niet echt slecht, alleen het levensonderhoud in NY is vrij prijzig.

En laten we eerlijk zijn, (vieze) spelletjes worden er overal gespeeld!

Grtz,
Marcel

Neem aan dat ze niet in Manhattan wonen. Net zoals de meeste, bijv, Amsterdamse agenten buiten Amsterdam zelf wonen.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #2252 Gepost op: 12 april 2012, 01:10:24
Duikers zoeken naar wapen Amsterdam‎
Published on Apr 11, 2012 by zoominnl
Duikers hebben woensdag in Amsterdam gezocht naar het wapen dat gebruikt is bij een fatale schietpartij in november. De schietpartij vond plaats in een café aan de Ruysdaelkade in de wijk de Pijp.
Samen sterk in de hulpverlening!


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #2253 Gepost op: 12 april 2012, 13:39:39

Duikers hebben woensdag in Amsterdam gezocht naar het wapen dat gebruikt is bij een fatale schietpartij in november. De schietpartij vond plaats in een café aan de Ruysdaelkade in de wijk de Pijp.

Hebben zeker een lange wachtlijst...


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #2254 Gepost op: 12 april 2012, 13:50:57
Want?

Misschien is er nu pas informatie dat er mogelijk iets in de gracht zou kunnen liggen?


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #2255 Gepost op: 12 april 2012, 14:09:38
Want?

Misschien is er nu pas informatie dat er mogelijk iets in de gracht zou kunnen liggen?

Of misschien komen ze nu pas op het idee dat als het wapen niet gevonden wordt op de dader dat hij het wel eens in het water gegooid zou kunnen hebben.
Ik vind het tijdsverloop tussen het niet aantreffen van het wapen en het zoeken er naar in de gracht tegenover het Pi opvallend.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #2256 Gepost op: 12 april 2012, 14:18:24
Of misschien komen ze nu pas op het idee dat als het wapen niet gevonden wordt op de dader dat hij het wel eens in het water gegooid zou kunnen hebben.
Ik vind het tijdsverloop tussen het niet aantreffen van het wapen en het zoeken er naar in de gracht tegenover het Pi opvallend.

Tja, volgens mij kunnen we met z'n allen wel tientallen redenen verzinnen waarom er nu pas gedoken wordt. De een nog mooier als de ander. Gelukkig doen we niet aan speculeren, dus laten we vooral geen conclusies verbinden aan dingen waar we geen weet van hebben.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #2257 Gepost op: 13 april 2012, 13:46:26
Tja, volgens mij kunnen we met z'n allen wel tientallen redenen verzinnen waarom er nu pas gedoken wordt. De een nog mooier als de ander. Gelukkig doen we niet aan speculeren, dus laten we vooral geen conclusies verbinden aan dingen waar we geen weet van hebben.

Daar doelde ik ook op met mijn opmerking, niet dat ik nou werkelijk dacht dat er zo'n lange wachtlijst bij de marine zou bestaan. Feit is dus dat er niet meteen gedoken werd naar het wapen dat niet aangetroffen werd, maar een paar maanden gewacht werd, dat is geen gissen. Naar de reden kunnen we slechts raden omdat de politie daar tegenwoordig geen uitspraken meer over doet. (hangende het onderzoek enzo).


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #2258 Gepost op: 13 april 2012, 14:35:53
Trust me, als dit soort dingen bekend zijn wordt er zeer snel naar gedoken.


AVLS142

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 78
Reactie #2259 Gepost op: 13 april 2012, 17:05:12
http://www.liveleak.com/view?i=0a1_1334324998

Is oude video. Weet niet of hij ooit al op het forum is geweest.

(KAN SCHOKKEND ZIJN; LICHAAM VERDACHTE WORDT GETOOND)