Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1940080 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #2440 Gepost op: 31 mei 2012, 12:58:27
Demoverbod Nationaal Monument onderzocht

AMSTERDAM -  Amsterdam gaat een verbod op manifestaties in de directe nabijheid van het Nationaal Monument op de Dam onderzoeken. Gemeente, politie en justitie kijken naar de mogelijkheden hiervoor. Aanleiding is een recente manifestatie van de groep Shariah4Holland, zo schrijft burgemeester Eberhard van der Laan in een brief aan de gemeenteraad.

Een stuk of vijf aanhangers van Shariah4Holland kwamen vrijdag bijeen bij het Nationaal Monument. In een toespraak adviseerde een van hen Geert Wilders lering te trekken „uit het geval van Theo van Gogh”. Hij werd later opgepakt en moet zich volgende maand voor de rechter verantwoorden voor bedreiging.
Van der Laan noemt het wrang „dat het Nationaal Monument op de Dam, dat symbool staat voor de slachtoffers van onderdrukking, voor de vrijheid en voor diegenen die zijn opgestaan voor gerechtigheid, gebruikt wordt voor een dergelijke manifestatie”. Gemeente, politie en justitie vinden „dat een manifestatie die tot wanordelijkheden kan leiden zich niet verdraagt met de waardigheid” van het monument.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/12256596/__Demoverbod_onderzocht__.html


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2441 Gepost op: 3 juni 2012, 15:23:01
Dat is iets "Amsterdams"...  ::)
Heb ze o.a. met de tekst "Beslisser van Dienst" en "Leider plaats delict (LPD)" gezien, dus gezien de aard van deze melding zal er ook wel zoiets weer op gestaan hebben.
Er is zelfs een oude topic van: beslisser van dienst?.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #2442 Gepost op: 3 juni 2012, 18:02:44
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #2443 Gepost op: 3 juni 2012, 18:09:00
Nou.....Ik ben nu alweer benieuwd naar alle reacties... 998765


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #2444 Gepost op: 3 juni 2012, 19:13:50
Nou.....Ik ben nu alweer benieuwd naar alle reacties... 998765

Goed er loopt in ieder geval een forum lid door het beeld heen zie ik......


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2445 Gepost op: 3 juni 2012, 19:55:30
Nou.....Ik ben nu alweer benieuwd naar alle reacties... 998765

Vijf auto's en een motorrijder voor één verdachte, een gepepperde verdachte die onder controle lijkt en toch nog weg kan komen...

Kortom;  :'(
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #2446 Gepost op: 3 juni 2012, 20:15:32
Goed er loopt in ieder geval een forum lid door het beeld heen zie ik......
Lange?
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #2447 Gepost op: 3 juni 2012, 20:17:49
Vijf auto's en een motorrijder voor één verdachte, een gepepperde verdachte die onder controle lijkt en toch nog weg kan komen...

Kortom;  :'(
Laat wel heel duidelijk zien waarom je de pepper pas los moet laten als je contact heb met de VD. Die handboeien laten wel een leuke afdruk achter maar dan gaan er pas echt mensen klagen. Laat trouwens ook wel zien dat de pepper niet direct werkt en je dus nog steeds een zeer lastig persoontje tegenover je kan hebben.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #2448 Gepost op: 3 juni 2012, 20:22:25


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #2449 Gepost op: 3 juni 2012, 20:25:06
Nee, sorry Jack
De meest opvallende agent uit A-A die letterlijk met kop en schouders boven iedereen uitsteekt, en nog niet op een filmpje te zien 98uiye ook een gave  ;) ;D
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v