Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1941667 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #2450 Gepost op: 3 juni 2012, 20:28:33
De meest opvallende agent uit A-A die letterlijk met kop en schouders boven iedereen uitsteekt, en nog niet op een filmpje te zien 98uiye ook een gave  ;) ;D

Toevallig niet op dit filmpje, echter bij filmpjes en foto's in het KinderBeestFeest zie je me meerdere keren.


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #2451 Gepost op: 3 juni 2012, 20:29:17
Pepper sprayed
Only in Amsterdam. Help roepen en binnen no-time 3 auto's en 1 motor ter plaatse hebben. Als ik dat wil zijn we minstens 10 minuten verder.


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #2452 Gepost op: 3 juni 2012, 20:33:15
Lange?

Het vrouwelijke forumlid wat door het beeld loopt heb ik per PM op d hoogte gesteld van dit filmpje. Misschien dat ze nog een reactie geeft.....

Maar goed, nu even de praktijk. Je hebt een lastige verdachte en vraagt er een auto bij om die aan te houden. De praktijk in Amsterdam is dan vaak dat er meerdere auto's gaan rijden. Onder het motto beter te veel dan te weinig.


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #2453 Gepost op: 3 juni 2012, 20:44:16

Maar goed, nu even de praktijk. Je hebt een lastige verdachte en vraagt er een auto bij om die aan te houden. De praktijk in Amsterdam is dan vaak dat er meerdere auto's gaan rijden. Onder het motto beter te veel dan te weinig.
Wat mij betreft niets mis mee hoor. Besef alleen wel dat jullie het ontzettend luxe hebben.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #2454 Gepost op: 3 juni 2012, 20:49:29
Wat mij betreft niets mis mee hoor. Besef alleen wel dat jullie het ontzettend luxe hebben.

Dit is by the way niet in de gehele regio van toepassing.


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #2455 Gepost op: 3 juni 2012, 21:16:32
Dit is by the way niet in de gehele regio van toepassing.
I know, een vriend van me werkt in Uithoorn ;)


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #2456 Gepost op: 3 juni 2012, 21:22:27
Wij in Haaglanden hebben opzich ook wel zo'n luxepositie. Vraag me alleen af, is er om een auto'tje bij gevraagd of is dit een assistentie collega geweest? Omdat er zoveel auto's met OGS aankomen rijden. Bij een auto'tje bij zou je dat niet verwachten, iig niet met toestemming.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #2457 Gepost op: 3 juni 2012, 21:25:11
Wij in Haaglanden hebben opzich ook wel zo'n luxepositie. Vraag me alleen af, is er om een auto'tje bij gevraagd of is dit een assistentie collega geweest? Omdat er zoveel auto's met OGS aankomen rijden. Bij een auto'tje bij zou je dat niet verwachten, iig niet met toestemming.

In A-A is een autootje erbij vaak meerdere vtgn, assistentie collega rijdt het halve korps vanuit elke windstreek.

Bij assistentie collega hoeft de meldkamer ook niet te weten wie er gaat rijden, de enige eis is dat het vtg dat als eerste tp is direct een sitrap doorgeeft. Aan de hand van die sitrap gaat de meldkamer beslissingen nemen.


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #2458 Gepost op: 3 juni 2012, 22:50:00
Wij in Haaglanden hebben opzich ook wel zo'n luxepositie. Vraag me alleen af, is er om een auto'tje bij gevraagd of is dit een assistentie collega geweest? Omdat er zoveel auto's met OGS aankomen rijden. Bij een auto'tje bij zou je dat niet verwachten, iig niet met toestemming.
Auto'tje bij is in ZHZ ook met toestemming OGS


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #2459 Gepost op: 4 juni 2012, 00:40:53
In A-A is een autootje erbij vaak meerdere vtgn, assistentie collega rijdt het halve korps vanuit elke windstreek.

Bij assistentie collega hoeft de meldkamer ook niet te weten wie er gaat rijden, de enige eis is dat het vtg dat als eerste tp is direct een sitrap doorgeeft. Aan de hand van die sitrap gaat de meldkamer beslissingen nemen.

Er is zelfs een district waar "een autootje erbij" gelijk staat aan assistentie collega... Maar daar loopt ook de meeste politie per vierkante km rond van heel NL.