Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1940037 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #2510 Gepost op: 10 juni 2012, 20:47:28
Dat is de welbekende Mischa Kat, hij noemt zich een journalist maar is die naam niet waard. Meneer leeft heel erg in zijn eigen wereld, om maar een krachtterm te gebruiken: It's his way or the highway, hij is niet vatbaar voor andere meningen en drijf tot in den treure zijn zin door.

en is regelmatig onder invloed van alcoholische versnaperingen.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #2511 Gepost op: 10 juni 2012, 20:50:07
Wat een drama... :-X

JDTV - De verboden aflevering
Gepubliceerd op 12 apr 2012 door JDTVbyKat


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #2512 Gepost op: 10 juni 2012, 21:15:59
Wat een drama... :-X

JDTV - De verboden aflevering
Gepubliceerd op 12 apr 2012 door JDTVbyKat
Wat een verspilling van de tijd van kijkers en met name van het internet. Dit soort gasten mogen van mij een enkeltje noord korea krijgen daar kunnen ze leuk non nieuws gaan maken. Dit soort personen zijn op onrust uit en die quote van de dame dat als het apparaat het gewoon gedaan had er niks aan de hand was  :o 98uiye, Trut je hebt dit juist opgezocht.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #2513 Gepost op: 10 juni 2012, 21:37:54
Hoewel ik absoluut geen fan ben van Kat en hij overdreven dramatisch is, laten die Connexxion-BOA's zich wel leiden door de dramatiek. Als je niet wilt dat er in de bus gefilmd wordt (huisregel) dan moeten ze Kat vragen die bus te verlaten. Als je vervolgens buiten op straat bij de halte die camera gaat vasthouden ben je gewoon niet goed bezig. In Nederland kunnen wij niet vooraf bepalen wat wel en niet gefilmd worden. Als die BOA daar problemen mee heeft kan hij na uitzending een civiele zaak starten, eerder niet.

Moet je voorstellen als die BOA's hem verder gewoon genegeerd hadden zonder handen op de camera's. Dan was dit niet op YouTube gekomen.


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #2514 Gepost op: 10 juni 2012, 22:26:16
Sorry hoor, maar wat zijn die BOA's aan het prutsen.
Ik ben totaal geen fan van deze 'journalist', maar in deze geef ik hem toch wel een beetje gelijk..  :-\
Toch jammer dat een journalist rioolreporter man met dure camera beter de wet kent dan een BOA die hem op de wet moet controleren  :'(


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #2515 Gepost op: 10 juni 2012, 23:24:04
Inderdaad een misstap van de BOA's; in de bus mag hem gevraagd worden te stoppen met filmen, daar het 'openbaar vervoer' openbaar is tot en met de huisregels. Als er in die huisregels niets staat over filmen, dan staat er in ieder geval dat de opmerkingen van controleurs of andere medewerkers van het bedrijf opgevolgd dienen te worden, of er zal een verwijdering uit het voertuig plaats vinden.

In zo verre het slechte gedrag van deze JDTV. De rest is puur het ontbreken van kennis (of het doen alsof) over het filmen op openbaar terrein van de BOA's. Slechte stap van ze om zo te reageren. Ondanks dat ik sowieso mijn bedenkingen heb bij sommige controleurs van XX, zijn er nu weer 3 die er op het lijstje bij kunnen. Want dit is echt slecht gedrag, zeker voor iemand die voor zijn werk examen moet doen in diverse wetten. Mogen wel wat wetten bij komen die - zoals te zien - ook op een werkdag 'langs kunnen komen'.


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #2516 Gepost op: 11 juni 2012, 01:39:08
En het hardst mekkeren als de ambu er te lang over heeft gedaan..
Ik vrees dat je mij verkeerd hebt begrepen Dinges. Ik heb het hier absoluut niet over ambulancechauffs of andere hulpverleners, ik reageerde op die idioten op hun 180 cc's en hoe die onschuldigen in gevaar brengen. En dit soort types die nagenoeg constant waanzinnig gedrag vertonen noem ik dan beroepsidioten omdat ze meest van tijd idioot zijn. Toch even rechtzetten voor er hier rare misverstanden komen.
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #2517 Gepost op: 11 juni 2012, 01:43:45
Ik vrees dat je mij verkeerd hebt begrepen Dinges. Ik heb het hier absoluut niet over ambulancechauffs of andere hulpverleners, ik reageerde op die idioten op hun 180 cc's en hoe die onschuldigen in gevaar brengen. En dit soort types die nagenoeg constant waanzinnig gedrag vertonen noem ik dan beroepsidioten omdat ze meest van tijd idioot zijn. Toch even rechtzetten voor er hier rare misverstanden komen.
Ik denk dat Dinges doelt op de beroepsidioten (180 cc'ers) die ...
(...) het hardst mekkeren als de ambu er te lang over heeft gedaan..


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #2518 Gepost op: 11 juni 2012, 01:57:50
Ik denk dat Dinges doelt op de beroepsidioten (180 cc'ers) die ...
Als dat het geval is, dan heb ik niets gezegd en zitten we geheel op één lijn  O0
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #2519 Gepost op: 11 juni 2012, 08:53:15
Die Kat (voor die a had ik liever een andere klinker gekozen...) is een provocateur van de eerste orde met een heel grote bek. Kan ie wel gelijk hebben over het niet mogen filmen op de openbare weg, maar dan had ie waarschijnlijk ergens anders wel een punt van gemaakt.

Dit is nou typisch zo'n figuur die er bij voorbaat al van uit gaat dat de Staat en controleurs, agenten etc. etc. er zijn om hem te dwars te zitten. Terwijl ie dus zelf het onheil over zich afroept.

Heb dus een grote hekel aan dit soort huilebalken. Je vindt ze ook wel terug op Indymedia e.d.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)