Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1940086 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #2540 Gepost op: 14 juni 2012, 23:09:33
Daarnaast snap ik nog steeds niet dat mensen met een openbare functie het zo vreselijk vinden om gefilmd te worden, kies dan een ander beroep oid. :-X
Dat komt ook omdat er een heleboel niet weten hoe de wetgeving in elkaar zit. Heb zelf ook al discussies gehad over wat als iemand aan het filmen is. Zelf heb ik er geen problemen mee, tenzij ik in een situatie zit waarbij ik niet wil dat dit op het net komt. Dan zal ik ook met de filmer in gesprek gaan met het verhaal dat hij mooie beelden mag maken, echter dat ik liever niet herkenbaar in beeld kom. Echter zijn er ook collega's die gelijk op een manier de discussie aan gaan dat zij niet in beeld willen komen. Terwijl je met vriendelijkheid toch echt veel meer bereikt.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2541 Gepost op: 14 juni 2012, 23:49:34
Als je inderdaad rustig een gesprek aangaat en netjes alles uitlegt, dan is er niks aan de hand, maar veel mensen willen juist dat je uit je slof schiet, maar zoals de Connexxion BOA's, nee not done en zou Connexxion bijna de beelden willen laten zien van hun werknemers. :-X


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #2542 Gepost op: 15 juni 2012, 00:37:38
Dat komt ook omdat er een heleboel niet weten hoe de wetgeving in elkaar zit. Heb zelf ook al discussies gehad over wat als iemand aan het filmen is. Zelf heb ik er geen problemen mee, tenzij ik in een situatie zit waarbij ik niet wil dat dit op het net komt. Dan zal ik ook met de filmer in gesprek gaan met het verhaal dat hij mooie beelden mag maken, echter dat ik liever niet herkenbaar in beeld kom. Echter zijn er ook collega's die gelijk op een manier de discussie aan gaan dat zij niet in beeld willen komen. Terwijl je met vriendelijkheid toch echt veel meer bereikt.
TOP! Kan je in Haaglanden cursussen gaan geven aan diverse BOA's van diverse diensten als Douane, (gem.) belastingdienst, parkeerprentenschrijvers etc?  0098


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #2543 Gepost op: 15 juni 2012, 08:18:37
TOP! Kan je in Haaglanden cursussen gaan geven aan diverse BOA's van diverse diensten als Douane, (gem.) belastingdienst, parkeerprentenschrijvers etc?  0098
Zou wel graag willen maar ik ben een roepende in de woestijn. Heb al een paar keer aangegeven bij de baas waarom wij als "transparante dienst" die men wil zijn, maar zo weinig laten zien van ons werk. Want iedereen denkt nog steeds dat wij alleen maar op schiphol controleren terwijl ons werk zoveel breder is. Echter dan kijken er toch weer een paar mensen vreemd op want die willen niet met hun kop op tv. Opzich begrijpelijk maar je bent nu eenmaal in openbare functie en veelal op openbaar terrein en dan heb je niet altijd die keus.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #2544 Gepost op: 15 juni 2012, 09:06:20
Voor de verandering eens een arrestant dat meewerkt en een politieagent dat denk ik zelf graag het lint omhoog houdt. ;D
===============================
Arrestatie verdachte brandstichting winkel Eindhoven
sqvision
;D hij is mooi! "Blijf van MIJN lint af! IK wil dat doen!"
greetz,  Enrique


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #2545 Gepost op: 15 juni 2012, 10:48:03
Voor de verandering eens een arrestant dat meewerkt en een politieagent dat denk ik zelf graag het lint omhoog houdt. ;D
===============================
Arrestatie verdachte brandstichting winkel Eindhoven
sqvision
Zie ik bij de agent in het hesje nu oefenboeien :-\


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #2546 Gepost op: 15 juni 2012, 12:21:44
Ik denk niet dat je dat van zo'n afstand kan zien, maar het lijkt erop dat zijn boeien gelockt zijn waardoor zijn collega moet overnemen.
Daarom, altijd even je boeien checken voordat je naar buiten gaat!  O0
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #2547 Gepost op: 15 juni 2012, 14:36:03
Ik denk niet dat je dat van zo'n afstand kan zien, maar het lijkt erop dat zijn boeien gelockt zijn waardoor zijn collega moet overnemen.
Daarom, altijd even je boeien checken voordat je naar buiten gaat!  O0
Ik doel meer op het feit dat ze blauw gekleurd zijn ;)


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #2548 Gepost op: 15 juni 2012, 18:09:52
Ik doel meer op het feit dat ze blauw gekleurd zijn ;)
Oefenboeien zijn niet blauw, die missen alleen het sleutelgat. Dit lijken mij eerder zwart gekleurde boeien. Dat kan betekenen dat hij of nieuwe boeien heeft (die zijn namelijk zwart) of dat deze zijn uitgegeven vanwege de burgerdienst.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #2549 Gepost op: 15 juni 2012, 19:51:18
Oefenboeien zijn niet blauw, die missen alleen het sleutelgat.
Oefenboeien zijn bij ons op IBT wel blauw. Op de academie zijn ze oranje.