Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1942674 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #2690 Gepost op: 16 juli 2012, 16:15:23
Ook dit kan ons overkomen.

BIJNA ONGEVAL!!!!!!! Ambulance met spoed naar een Melding

Geüpload door 112Ambulance112 op 27 dec 2011
En daarom altijd stapvoets als je door rood gaat, de ambu kon het prima beremmen O0
Ook het voordeel van de hoge zit blijkt (wat de Touran ook een beetje heeft), ze konden hem/haar zien aankomen. Waarom de automobilist dan weer niet...?


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #2691 Gepost op: 16 juli 2012, 16:20:42
Dit is gewoon weer zo'n geval van ik heb groenlicht dus ik plank hem lekker de kruising over zonder te kijken.

Alexander vergeet ook vooral de voetgangers niet die dankzij hun GSM en dergelijke ook geen aandacht meer hebben
voor het overige verkeer.
Heb al genoeg bijna aanrijdingen gezien omdat men druk met de GSM bezig is en oversteekt zonder ook maar op of om te kijken
en dan is het te danken aan de andere weggebruiker dat de persoon in kwestie niet aangereden wordt.

Het is inderdaad een kwestie van tijd maar de tijd zal het leren. Misschien moet er maar eens een wet komen als men het zelf niet kan.

Artikel ?? Verbod op oordopjes
1. Het is verboden om als voetganger met oordopjes in je in het verkeer te begeven.
2. Het is verboden om als fietser met oordopjes in je in het verkeer te begeven.
3. Het is verboden om als snor- of bromfietser met oordopjes in je in het verkeer te begeven.

Wat betreft fietsers en voetgangers met GSM in de hand kant dit gewoon aan het bestaande wetsartikel worden toegevoegd.
Hooguit zou je voor voetgangers erin moeten zetten dat dit geldt ten tijde van het willen oversteken van de straat.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Alexander

  • Brandweer - integrale veiligheid - EHBO - BHV - adviseur - docent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
    • Blog
Reactie #2692 Gepost op: 16 juli 2012, 16:34:00
Je hebt helemaal gelijk! Voetgangers horen er ook bij.

En voor fietsers en voetgangers gelden de verkeerslichten niet. Die hebben altijd voorrang.....toch?!  ;)
Ik reageer op persoonlijke titel. Mijn vragen en/of opmerkingen zijn geen kritiek maar ik ben hooguit open en direct. Daarnaast altijd op zoek naar le


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #2693 Gepost op: 16 juli 2012, 16:54:44
Er mag wat mij betreft veel vaker en sneller verbaliserend worden opgetreden tegen personen die op de fiets of als voetganger
het rode verkeerslicht negeren.
Hoe vaak ik wel niet het gevoel heb ergens voor gek te staan als ik netjes voor rood wacht dat is niet meer op 1 hand te tellen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


TheDavey100

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 209
    • Rozenburg Report
Reactie #2694 Gepost op: 16 juli 2012, 21:32:32
Ook dit kan ons overkomen.

BIJNA ONGEVAL!!!!!!! Ambulance met spoed naar een Melding

Geüpload door 112Ambulance112 op 27 dec 2011

Is die niet per ongeluk in het verkeerde topic geplaatst?  ???


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #2695 Gepost op: 16 juli 2012, 22:35:22
Is die niet per ongeluk in het verkeerde topic geplaatst?  ???
Sterker nog, in 1 van de andere topics staat ie al :)


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #2696 Gepost op: 16 juli 2012, 23:21:16
Dit is gewoon weer zo'n geval van ik heb groenlicht dus ik plank hem lekker de kruising over zonder te kijken.

Alexander vergeet ook vooral de voetgangers niet die dankzij hun GSM en dergelijke ook geen aandacht meer hebben
voor het overige verkeer.
Heb al genoeg bijna aanrijdingen gezien omdat men druk met de GSM bezig is en oversteekt zonder ook maar op of om te kijken
en dan is het te danken aan de andere weggebruiker dat de persoon in kwestie niet aangereden wordt.

Het is inderdaad een kwestie van tijd maar de tijd zal het leren. Misschien moet er maar eens een wet komen als men het zelf niet kan.

Artikel ?? Verbod op oordopjes
1. Het is verboden om als voetganger met oordopjes in je in het verkeer te begeven.
2. Het is verboden om als fietser met oordopjes in je in het verkeer te begeven.
3. Het is verboden om als snor- of bromfietser met oordopjes in je in het verkeer te begeven.

Wat betreft fietsers en voetgangers met GSM in de hand kant dit gewoon aan het bestaande wetsartikel worden toegevoegd.
Hooguit zou je voor voetgangers erin moeten zetten dat dit geldt ten tijde van het willen oversteken van de straat.

Ohja dan krijg je dat iedereen zijn telefoons en mp3 spelers op speaker functue zet. Nee, dit soort oordopjes moeten gewoon verboden worden:
, veel verlies van geluid dus daardoor staan ze hard. Daarentegen bij dit soort dopjes: staat het speakertje veel dichter bij het trommelvlies, minder verlies daardoor en daardoor hoeven ze minder hard gezet te worden. Ik fiets altijd met laatste soort oordopjes en mits je ze op een normaal niveau houdt hoor je alles om je heen!
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Alexander

  • Brandweer - integrale veiligheid - EHBO - BHV - adviseur - docent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
    • Blog
Reactie #2697 Gepost op: 16 juli 2012, 23:23:48
Ik zie ze tegenwoordig met complete oorwarmers oplopen........  ;D
Ik reageer op persoonlijke titel. Mijn vragen en/of opmerkingen zijn geen kritiek maar ik ben hooguit open en direct. Daarnaast altijd op zoek naar le


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #2698 Gepost op: 16 juli 2012, 23:25:18
Goed, bij deze het verzoek om weer on topic te gaan. De discussie over oordopjes laten we dan even voor wat het is, ik heb die discussie al eerder ergens voorbij zien komen op het forum. Mocht iemand deze vinden, dan houd ik me aanbevolen om de boel samen te voegen.  ;)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #2699 Gepost op: 17 juli 2012, 16:21:36
En wederom beelden van een aanhouding, ditmaal in Rotterdam:

17-07-2012 politie in actie bij het Wilhelmina Kinderziekenhuis
bijschrift:
Vanmorgen om 10:00 werd er een groene Mercedes staande gehouden, twee mannen moesten uitstappen en met getrokken wapen werden de twee in handboeien geslagen en afgevoerd. Later werd er uit de kofferbak enkele pakketjes gehaald, we denken dat het drugs was. Jacco zat even in een dipje maar met deze activiteit was hij er weer helemaal! Grappige is het commentaar van ons terwijl we toe keken.

Nu maar hopen dat die meneer van Groenlinks dit filmpje niet ziet, want dit is vast weer buitensporig voor de Rotterdamse politie.  ;)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.