Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1941995 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #2800 Gepost op: 9 augustus 2012, 19:10:57
Deze man zal niemand meer doodschieten iig, heeft de doodstraf gehad.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Winterschläfer

  • Centralist Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 81
Reactie #2801 Gepost op: 9 augustus 2012, 20:28:11
Deze man zal niemand meer doodschieten iig, heeft de doodstraf gehad.
Dat was ons inmiddels duidelijk ;)


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #2802 Gepost op: 10 augustus 2012, 03:58:23
Op nu.nl staat een langer en veel duidelijker filmpje met de afloop  :'( de agent die de deur opende overleefde de schotwond niet. De dader is later ter dood veroordeeld.
http://www.zie.nl/video/politie-toont-video-doodschieten-agent-als-les/m1mzv5mfjvpz

Ook wel erg 'apart' dat ze dit filmpje nu als trainingsmateriaal gebruiken. Intern kan ik me nog voorstellen, maar zo open en als nieuwsitem gebracht lijkt me bijzonder pijnlijk voor de nabestaanden. Keer op keer zien hoe je geliefde wordt neergeschoten (ja, ik weet het, dan moeten ze niet kijken, maarja, het bloed kruipt dan denk ik toch....)
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


M@rcel

  • Werkzaam in opsporingsland Hobbyfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • "Servo Per Amikeco"
Reactie #2803 Gepost op: 10 augustus 2012, 08:43:29
Ook wel erg 'apart' dat ze dit filmpje nu als trainingsmateriaal gebruiken. Intern kan ik me nog voorstellen, maar zo open en als nieuwsitem gebracht lijkt me bijzonder pijnlijk voor de nabestaanden. Keer op keer zien hoe je geliefde wordt neergeschoten (ja, ik weet het, dan moeten ze niet kijken, maarja, het bloed kruipt dan denk ik toch....)

In Amerika gaat men nu eenmaal anders met dit soort zaken om dan wij gewend zijn.
Dit soort dashcam-videos worden regelmatig vertoond in het nieuws.

Binnenkort komt er zelfs een documentaire uit, genaamd "Heroes Behind The Badge", waarin een aantal van dit soort dodelijke schietpartijen inclusief de bijbehorende videos worden besproken met direct betrokkene en familieleden. De opbrengst van deze documentaire komt ten goed aan het National Law Enforcement Officers Memorial Fund (NLEOMF). Op dit memorial in Washington DC staan de namen van ruim 19.000 collega's die zijn omgekomen in de line of duty.

Hier is de teaser van de documentaire te zien:
Heroes Behind The Badge Teaser

Bron: HeroesBehindTheBadge

Grtz,
Marcel


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2804 Gepost op: 10 augustus 2012, 09:29:46
Naast onderstaande video zijn er meer episodes van de serie op youtube.
Toughest Cops of the USA - New Orleans (1/1) [Englisch]
Crazyfogfighter


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2805 Gepost op: 10 augustus 2012, 23:25:43
Een toerist dat politiewagens filmt  :P
=============
Politie Van Dutch Police Car Mercedes Benz Vito Cop car Netherlands Cops
CerealMarshmallows


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #2806 Gepost op: 11 augustus 2012, 02:16:30
Leuk filmpje met hele leuke reacties van de filmer hij lijkt ook echt verbaasd over onze voertuigen.
Voor je het weet rijden er kopiën in zijn eigen staat rond in de USA zou wel stoer zijn eigenlijk.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #2807 Gepost op: 11 augustus 2012, 02:23:52
Zo zie je maar dat verandering van spijs doet eten  0098. Hier vinden we de Amerikaanse bakken mooi, daar vinden ze onze wagens geweldig. Mss eens nadenken over een American-European Hybrid. On second thought, die is er al, de Carbon E7  98uiye
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #2808 Gepost op: 11 augustus 2012, 13:20:52
Geniaal  ;D


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #2809 Gepost op: 11 augustus 2012, 22:18:16
Een Mercedes, zelfs de goedkoopste versie, in in USA een echt luxe-artikel.
Amerikanen staan ook verbaast te kijken dat veel taxi's, ambulance's (een dus ook politievoertuigen) van het merk Mercedes zijn.