Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1941967 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #2950 Gepost op: 9 september 2012, 17:35:41
Pfff wat een stelletje asociale viswijven bij elkaar zeg.  >:(
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2951 Gepost op: 9 september 2012, 17:39:34
@ filmer,

Precies, alles staat op film, net als het asociale gedrag van de familie. Precies het type mens dat direct alles filmt totdat men zelf gefilmd wordt.... :-X
Ennnnn mocht het te heet onder de voeten worden, dan kun je de video natuurlijk verwijderen. 98uiye


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #2952 Gepost op: 9 september 2012, 17:49:45
Video staat er niet meer op, omdat ik erg benieuwd ben... iemand toevallig een mirror?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #2953 Gepost op: 9 september 2012, 19:17:21
Video staat er niet meer op, omdat ik erg benieuwd ben... iemand toevallig een mirror?

Zo niet dan mis je niet veel hoor.

Gebruikelijke scene: vindt plaats in het voortuintje van het verdachte gezin. Verdachten stribbelen wat tegen en de politie moet daardoor harder doorpakken.

Buiten het tuintje op het trottoir verzamelen zich wat cultuurverrijkers die met z'n allen gillen dat het mishandeling is, (het bekende 'hé joh, hé joh'), zo nu en dan gelardeerd met wat ongeneeslijke ziektes. De agenten die op straat staan proberen uit alle macht 'het volk' op een afstand te houden. Maar die doen alsof ze getuigen zijn van een ceremoniële onthoofding door de Taliban en beginnen nog harder (lees: hysterisch) te schreeuwen en verontwaardigd te doen.

Uiteraard de nodige lieden die met mobieltjes de hele 'marteling' door de politie vastleggen voor het (waarschijnlijk zeer talrijke) nageslacht. Ongetwijfeld weer verhalen over 'onnodig harde optreden' door de politie en weinig rizzzpek voor de aangehouden bewoners.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #2954 Gepost op: 9 september 2012, 19:19:36
*volledig visualiseert met dank aan Arie* ;-)


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #2955 Gepost op: 9 september 2012, 19:24:21
Arie bedankt, heb er nu zeker beeld bij! Al ben ik nog steeds benieuwd naar de originele footage, kan ik zelf ook weer van leren.  O0
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Collin1974

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 120
Reactie #2956 Gepost op: 9 september 2012, 19:41:02
Als ze gewoon luisteren en gehoorzamen dan was er niks aan de hand geweest, opgewonden standjes bah bah


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


attatae

  • Generalist GGP
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #2959 Gepost op: 9 september 2012, 22:37:24
http://www.liveleak.com/view?i=53b_1347211065
Pff wat een ... volk zeg...

Was er geen hondengeleider opluisteren? Dan was de groep zo weg geweest, vermoed ik..?
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar