Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1942472 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #3000 Gepost op: 12 september 2012, 17:24:45
Dat heeft er heel veel mee te maken. Kennelijk weet je niet wat een motor doet en wat een motor kan. Het door jou beschreven scenario is nogal doemdenken.

Goed, of jij kan niet lezen of ik heb me ongelukkig uitgedrukt. Even los van het feit wat een motor kan, of hoe goed die agent wel niet kan rijden. Er zijn zat agenten die voor zoiets zouden bekeuren, dan vraag ik me af of het handig is om dit voor de camera te doen. Zeker als ik lees dat hij al een bepaald verleden heeft.

Nogmaals, zoals er ook staat, een geintje moet gewoon kunnen. Alleen waar ga je de grens trekken? Dit is nog vrij onschuldig, maar ik kan best begrijpen dat er chefs zijn die dit niet kunnen waarderen.

Bovendien, om toch maar even in te gaan op het rijden. Een vliegwiel, topcoureur of zelfs 4 wielen helpen niets als er een steen of blikje op de weg ligt, dan wil ik er niet eens aan denken wat er gebeurd als er een kind de weg oprent. Ja, doemdenken of gewoon het goede voorbeeld geven?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Sven82

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 530
Reactie #3001 Gepost op: 12 september 2012, 17:33:00
Goed, of jij kan niet lezen of ik heb me ongelukkig uitgedrukt. Even los van het feit wat een motor kan, of hoe goed die agent wel niet kan rijden. Er zijn zat agenten die voor zoiets zouden bekeuren, dan vraag ik me af of het handig is om dit voor de camera te doen. Zeker als ik lees dat hij al een bepaald verleden heeft.

Nogmaals, zoals er ook staat, een geintje moet gewoon kunnen. Alleen waar ga je de grens trekken? Dit is nog vrij onschuldig, maar ik kan best begrijpen dat er chefs zijn die dit niet kunnen waarderen.

Bovendien, om toch maar even in te gaan op het rijden. Een vliegwiel, topcoureur of zelfs 4 wielen helpen niets als er een steen of blikje op de weg ligt, dan wil ik er niet eens aan denken wat er gebeurd als er een kind de weg oprent. Ja, doemdenken of gewoon het goede voorbeeld geven?
Het was een afgesloten stuk weg.

Er zullen ongetwijfeld agenten zijn die motorrijders hiervoor aan de kant zetten. Deze collega's zouden er goed aan doen ook eens wat motorrijlessen te nemen. De bestuurder heeft gewoon controle over de motor.

De grens trek ik bij echt spelen op de openbare weg die niet afgesloten is (zoals in dit geval). Liggen op je motor, een wheelie maken en andere zaken waardoor je de motor niet meer geheel onder controle hebt.

Een motor stuur je niet met je handen.


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #3002 Gepost op: 12 september 2012, 17:44:39
AT in Hilversum

Geschoten bij verwarde man in Hilversum

Bron: youtube || Foto miché

Mooie inzet.
Jammer dat de echte actie niet in het filmpje zit...


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #3003 Gepost op: 12 september 2012, 17:51:23
Citaat
Het was een afgesloten stuk weg.
Voor het overig verkeer ja, dus met bezoekers aan de kant.

Citaat
Er zullen ongetwijfeld agenten zijn die motorrijders hiervoor aan de kant zetten. Deze collega's zouden er goed aan doen ook eens wat motorrijlessen te nemen. De bestuurder heeft gewoon controle over de motor.
Right. Praat over de collega's vooral binnen je eigen referentiekader, je opmerking raakt kant nog wal.

Citaat
De grens trek ik bij echt spelen op de openbare weg die niet afgesloten is (zoals in dit geval). Liggen op je motor, een wheelie maken en andere zaken waardoor je de motor niet meer geheel onder controle hebt.
Een motor stuur je niet met je handen.
Klopt, maar de rem wel!

Nogmaals, dit vind ik ook niet zo heel schokkend. Ik kan alleen begrijpen dat er chefs en vast ook burgers zullen zijn die hier heel anders over denken.
Ik geloof graag dat het een prima motorrijder is, maar zo te lezen ook met een verleden. Dit is leuk en spontaan, had de reacties graag willen lezen als het anders was gelopen.
Ohja, om misschien wat meer ontopic te blijven kunnen we de discussie beter per PM verderzetten.  98uiye
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Sven82

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 530
Reactie #3004 Gepost op: 12 september 2012, 18:05:03
Voor het overig verkeer ja, dus met bezoekers aan de kant.
Right. Praat over de collega's vooral binnen je eigen referentiekader, je opmerking raakt kant nog wal.
Klopt, maar de rem wel!

Nogmaals, dit vind ik ook niet zo heel schokkend. Ik kan alleen begrijpen dat er chefs en vast ook burgers zullen zijn die hier heel anders over denken.
Ik geloof graag dat het een prima motorrijder is, maar zo te lezen ook met een verleden. Dit is leuk en spontaan, had de reacties graag willen lezen als het anders was gelopen.
Ohja, om misschien wat meer ontopic te blijven kunnen we de discussie beter per PM verderzetten.  98uiye
Alleen de voorrem bedien je met de handen. Verder komen we er toch niet uit. Heb geen tijd en zin in een verdere discussie. No hard feelings. ;)


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #3005 Gepost op: 12 september 2012, 20:22:52
Een aanhouding met een aparte wending...

COPS TV SHOW, Toughest Takedowns, Pierce County, WA Season 9


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #3006 Gepost op: 13 september 2012, 13:58:56
Dat verwacht je inderdaad niet.
Desondanks wel de juiste handeling van de agent.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3007 Gepost op: 13 september 2012, 14:11:02
Inderdaad heftig, maar is al eens langs geweest op het forum.
Vrij heftige situatie in de VS..

COPS TV SHOW, Toughest Takedowns, Pierce Couty, WA Season 9
copstv


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #3008 Gepost op: 15 september 2012, 18:39:24
Politie inval Henk 50 jaar

Inval van de politie die geen inval blijkt te zijn........ >:D


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #3009 Gepost op: 15 september 2012, 19:46:47
Haha, die blik vol ongeloof.. onbetaalbaar!  ;D Verder zeg ik niks  e050
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.