Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1941722 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Anoniempje

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #3070 Gepost op: 4 oktober 2012, 10:43:44
Let niet op het muziek.
----------------
Aanhouding straat rovers (?) Hoorn 29 mei 2012
pjonlineforza3
Moet die andere motoragent hem niet ff helpen of zo?
Ik denk dat die er op uit gestuurd wordt voor nog een dader ofzo? Jammer dat er muziek en geen geluid onder zit, dan zouden we het weten.
Dit is dus een filmpje wat ik heb opgenomen en op Youtube heb gezet.
Helaas ben ik hierom net bedreigd door de broer van de dader (zoals hijzelf aangeeft).
Hij had een berichtje bij het filmpje achter gelaten (heb ik ondertussen verwijderd).

Ik heb hiervoor de politie gebeld en ga aangifte doen.

Nu twijfel ik of ik het filmpje zal weghalen....


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #3071 Gepost op: 4 oktober 2012, 10:56:51
Dit is dus een filmpje wat ik heb opgenomen en op Youtube heb gezet.
Helaas ben ik hierom net bedreigd door de broer van de dader (zoals hijzelf aangeeft).
Hij had een berichtje bij het filmpje achter gelaten (heb ik ondertussen verwijderd).

Ik heb hiervoor de politie gebeld en ga aangifte doen.

Nu twijfel ik of ik het filmpje zal weghalen....

Persoonlijk zou ik zeggen:"Lekker laten staan."  Mijns inziens doe je niks verkeerd.

En zoals je zelf al aangeeft. Je bent bedreigd door de "broer" van de dader. Hiervoor ga je aangifte doen, dus neemt de politie de zaak mogelijk in behandeling. Blijft die "broer" je lastig vallen en/of bedreigen gewoon weer de politie bellen en weer aangifte doen.


Anoniempje

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #3072 Gepost op: 4 oktober 2012, 11:36:25
Persoonlijk zou ik zeggen:"Lekker laten staan."  Mijns inziens doe je niks verkeerd.

En zoals je zelf al aangeeft. Je bent bedreigd door de "broer" van de dader. Hiervoor ga je aangifte doen, dus neemt de politie de zaak mogelijk in behandeling. Blijft die "broer" je lastig vallen en/of bedreigen gewoon weer de politie bellen en weer aangifte doen.
Nu is die "broer" van Russische afkomst en heb ik een profiel gevonden op de naam die hij bij de bedreigingen gebruikte met daarop een foto van een koffer vol hoogst illegale wapens...


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #3073 Gepost op: 4 oktober 2012, 12:20:01
Nu is die "broer" van Russische afkomst en heb ik een profiel gevonden op de naam die hij bij de bedreigingen gebruikte met daarop een foto van een koffer vol hoogst illegale wapens...

Ik neem aan dat je dit ook door heb gegeven aan de plaatselijke politie waar je aangifte gaat doen. Zo niet zo ik dit alsnog gaan doen.


Anoniempje

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #3074 Gepost op: 4 oktober 2012, 12:29:06
Ik neem aan dat je dit ook door heb gegeven aan de plaatselijke politie waar je aangifte gaat doen. Zo niet zo ik dit alsnog gaan doen.
Ja heb ik aangegeven...

De bewuste foto:

Nu heb ik geen verstand van wapens..maar dit lijkt me niet helemaal legaal in Nederland.


devilfish

  • Moleculair bioloog - geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 109
Reactie #3075 Gepost op: 4 oktober 2012, 12:46:45
Om de foto zou ik me niet zo druk maken

http://binnenland.nieuws.nl/664501

Is namelijk gewoon van internet geplukt.
Dit neemt niet weg dat je gewoon aangifte moet doen


Sven82

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 530
Reactie #3076 Gepost op: 4 oktober 2012, 16:30:33
Nu is die "broer" van Russische afkomst en heb ik een profiel gevonden op de naam die hij bij de bedreigingen gebruikte met daarop een foto van een koffer vol hoogst illegale wapens...
Als jouw YouTube-account niet herleidbaar is naar jou als persoon dan zou ik het laten zitten. Dat van die wapens doorgeven aan meld-M. Als je aangifte doet dan ben je wel herleidbaar en dat lijkt mij minder prettig.
De reactie heb je verwijderd en dat lijkt mij prima.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #3077 Gepost op: 5 oktober 2012, 22:46:37
"Tom en Tim Coronel reden in 2006/2007 een aantal keren mee met de Verkeerspolitie van het KLPD en deden verslag van hun bevindingen. Dit is een compilatie van een aantal afleveringen."

(Dit is deel 1, anderen staan schijnbaar (nog) niet op YouTube.)
www.youtube.com/watch?v=PsF3hBXB8O8
Gepubliceerd op 27 sep 2012 door Frans Zuiderhoek

Deel 2
www.youtube.com/watch?v=ytQ6S3bMFhQ&feature=plcp
Gepubliceerd op 5 okt 2012 door PolitieKLPD


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #3078 Gepost op: 7 oktober 2012, 17:20:06
'Snotneus' wil dienstnummer van politieagent in IJmuiden

Gepubliceerd op 7 okt 2012 door Rowinvd

Citaat
'Snotneus' wil dienstnummer van politieagent in IJmuiden nadat hij wordt weggestuurd wegens een eerder aangekondigd 'Project X' feest.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #3079 Gepost op: 7 oktober 2012, 17:22:39
Sesamstraatstem: "Eeuehwahaweee ik wil je dienthnummer"

Ga lekker op bezoek bij opa en oma, die waarderen je aanwezigheid tenminste  98uiye