Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1942342 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #3110 Gepost op: 15 oktober 2012, 21:13:17
En jij denkt dat dat in nederland niet gebeurt? (een oogje dicht knijpen)

Jij weet cq denkt te weten dat het wel gebeurt?
Senior GGP / Oost-Brabant


specialagent112

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
Reactie #3111 Gepost op: 15 oktober 2012, 21:21:40
Jij weet cq denkt te weten dat het wel gebeurt?

Nee, maar ik denk ook dat dat de bedoelling is van een oogje toe knijpen  ;)


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #3112 Gepost op: 15 oktober 2012, 22:06:45
Zinloos geweld van politie in Rotterdam

Een groep koerdische demonstranten die voor Dhr. Öcalan demonteren, de tekst bij het filpmpje spreekt over Den Haag en over Rotterdam. Wie het  weet mag het zeggen.


STIMP

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
    • Persoon Schadeherstel en Carrosserie BV
Reactie #3113 Gepost op: 15 oktober 2012, 22:13:32
Zinloos geweld van politie in Rotterdam

Een groep koerdische demonstranten die voor Dhr. Öcalan demonteren, de tekst bij het filpmpje spreekt over Den Haag en over Rotterdam. Wie het  weet mag het zeggen.

Geweld?


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #3114 Gepost op: 15 oktober 2012, 22:14:03
Zinloos geweld van politie in Rotterdam

Een groep koerdische demonstranten die voor Dhr. Öcalan demonteren, de tekst bij het filpmpje spreekt over Den Haag en over Rotterdam. Wie het  weet mag het zeggen.

Vechtpartij in Rotterdam tijdens protestmars Koerden

Een protestmars van in Nederland wonende Koerden is zondagmiddag in Rotterdam uitgelopen op een vechtpartij. De politie hield vier mensen aan, liet een woordvoerder zondagavond weten.

De ongeveer 30 Koerdische demonstranten waren 's ochtends in Den Haag begonnen aan een wandelmars naar het Schouwburgplein in Rotterdam. In de Maasstad kregen de Koerden het aan de stok met omstanders. Ter hoogte van de Rochussenstraat onstond er een vechtpartij tussen deelnemers aan de tocht en enkele omstanders, meldt RTV Rijnmond.

De politie greep in en arresteerde vier mensen, zowel demonstranten als hun politieke tegenstanders.
De Koerden hadden een vergunning voor de demonstratie.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/3331615/2012/10/14/Vechtpartij-in-Rotterdam-tijdens-protestmars-Koerden.dhtml?show=react


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #3115 Gepost op: 15 oktober 2012, 22:22:11
Geweld van de politie, waar dan  :-X
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #3116 Gepost op: 15 oktober 2012, 23:52:17
De enigen die ik zie provoceren zijn die Koerden met hun geschreeuw en agenten van zeer dichtbij filmen. Stelletje jankballen.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #3117 Gepost op: 16 oktober 2012, 00:00:45
Ik, burger der Nederlanden, constateer dat:

.. de Rotterdamse politie, welke 14 oktober jongsleden aanwezig was bij een protestdemonstratie, milieuvriendelijk heeft gehandeld, door dat er geen geweld is gebruikt, er geen onnodig papier verspild werd voor het invullen van (een) geweldsrapportage(s).

Ofwel: wat gebeurt er nou die 6 minuten ?  ???


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #3118 Gepost op: 16 oktober 2012, 00:14:18
Ofwel: wat gebeurt er nou die 6 minuten ?  ???

Ik zou als agent aangifte proberen te doen van belediging van een ambtenaar in functie als het kan op grond van het feit
dat men het verdomd om normaal Nederlands te praten in mijn taal waardoor ik mij beledigd voel.
Ik kan mij de indruk niet ontrekken dat men alleen Nederlands praat over dingen die de politie wel mag begrijpen.
Voor de rest hoor je alleen maar bontkraagjes en petjes volk dingen roepen die je niet kan begrijpen als je hun taal niet spreekt.
Voor een hoop uit die groep zou een versnelde cursus Nederlandse taal niet misstaan namelijk.

Respect en normen en waarden had er op dat momente met de lange lat wat mij betreft ingeramt mogen worden bij dat onbeschofte volk.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #3119 Gepost op: 16 oktober 2012, 12:50:43
Ik vind juist dat er prima is gehandeld. Er is niet ingegaan op provocerend gedrag waardoor er geen geweld is gebruikt en alles rustig is afgelopen. Daar hebben de samenleving en de politie toch veel meer baat bij. Gedrag van mensen verander je echt niet door 3 tikken met "de lange lat".
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.