Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1940122 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #3450 Gepost op: 23 december 2012, 15:22:28
En het antwoord op deze vraag heb ik ontvangen van District 6.

@EnricoveiligRTD Dat doen wij met onze telefoons. Iphone of Samsung.
Geen dure camara's voor ons... klein beginnen igg. Bedankt voor de @
7:54 PM - 22 Dec 12
BRON: http://twitter.com/politieRRoost

Dan ben ik benieuwd in wat voor statief of houder de telefoons zitten! Een collega in A-A heeft een soortgelijke van onderstaande camera bij zich. Makkelijk vast te zetten met een zuignap en met het beeldscherm zie je precies wat je opneemt, en best goede kwaliteit filmpjes. Slechts 21,99 dollar

Niet waterdicht en alleen geschikt voor de auto.



http://www.ebay.com/itm/New-2-5-TFT-LCD-Vehicle-Car-Camera-HD-DVR-Dashboard-Recorder-/300836392294?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item460b3f0d66


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #3451 Gepost op: 23 december 2012, 18:47:34
Dan ben ik benieuwd in wat voor statief of houder de telefoons zitten!

Ik ga er vanuit dat het in een "normale" houder zit zoals bijvoorbeeld onderstaande wat ik zelf heb.
Waarom hij gedraait geupload is weet ik niet want op me pc staat hij wel normaal en imageshack werkt nu ook ineens tegen.

In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #3452 Gepost op: 24 december 2012, 00:19:11
Drowning girl saved by hero cop Ed Norton in Boston US who dived in to rescue her
She fell off a bridge in Boston, US, but was spotted by Ed Norton who swam to her in his bulletproof vest.
He held her until firefighters arrived and got her to hospital.

http://www.liveleak.com/view?i=50e_1356284134
(Dubbelklik voor foto's)
By: Aleksei Durakov


DD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 351
Reactie #3453 Gepost op: 24 december 2012, 02:02:07
Mooi om te zien , hopelijk komen de zeurende burgers die zeggen dat de politie niets aan fietsendiefstal doen dit ook te zien.

Jammer van alle moeite is, dat die fietsendieven binnen de kortst mogelijke keren weer worden vrijgelaten...
(oud) politie- en militair brandweerofficier hoofdofficier bij land- en luchtmacht  instructeur rampenbestrijding


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #3454 Gepost op: 24 december 2012, 07:36:26
Zo lust ik er nog wel een paar. Doen ze van district 6 goed werk. Is er weer iemand die ... over het het feit het heeft geen zin want ze staan zo weer op straat. Wat wil je nu.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #3455 Gepost op: 24 december 2012, 11:09:33
Denk dat het wel meevalt met ze staan zo weer vrij op straat.
Het is 's-avonds laat gebeurd dus men heeft minimaal 1 nacht verplicht overnacht en daarnaast wordt ook hun
betrokkenheid bij een (poging) woninginbraak thv de aanhoudingslocatie onderzocht.

Sluit me aan bij R1200GS, jammer dat je er zo negatief instaat DD.
De jongens en meiden van District 6 ( en ook andere districten ) doen hun stinkende best om zo veel mogelijk daders
op te pakken door steeds weer een nieuwe tactiek en dus aanpak te bedenken en uit te voeren.
En ik zeg met volle overtuiging dat ze daar succesvol mee zijn.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #3456 Gepost op: 24 december 2012, 11:57:45
Denk dat het wel meevalt met ze staan zo weer vrij op straat.
Het is 's-avonds laat gebeurd dus men heeft minimaal 1 nacht verplicht overnacht en daarnaast wordt ook hun
betrokkenheid bij een (poging) woninginbraak thv de aanhoudingslocatie onderzocht.

Sluit me aan bij R1200GS, jammer dat je er zo negatief instaat DD.
De jongens en meiden van District 6 ( en ook andere districten ) doen hun stinkende best om zo veel mogelijk daders
op te pakken door steeds weer een nieuwe tactiek en dus aanpak te bedenken en uit te voeren.
En ik zeg met volle overtuiging dat ze daar succesvol mee zijn.
Bij ons aan de overkant waren er ook heren op heterdaad gepakt (met dank aan mijn oplettende moeder) en deze konden 6 maanden brommen en daarnaast werden ze de stad uitgezet
Hobby Bobby eenheid Den Haag


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #3457 Gepost op: 24 december 2012, 12:07:38
Kijk dat is ook weer een mooi voorbeeld Kaasje  O0 O0
En het ligt gelukkig ook niet aan de jongens en meiden op straat want die willen maar al te graag een goeie zaak rond maken.

Hoe meer mensen zaken melden en het liefst zo compleet mogelijk met signalement en dergelijke verhoogd dat de pakkans.
#SamenStaanWeSterk
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


DD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 351
Reactie #3458 Gepost op: 24 december 2012, 12:30:36
jammer dat je er zo negatief instaat DD. De jongens en meiden van District 6 ( en ook andere districten ) doen hun stinkende best om zo veel mogelijk daders op te pakken door steeds weer een nieuwe tactiek en dus aanpak te bedenken en uit te voeren.

Ik zie ook dat deze politiemensen hun uiterste best doen en daar zou Justitie op moeten aansluiten. In Den Haag krijgen winkeldieven een boete van € 155 en kunnen dan weer gaan. Dat is bij fietsendieven niet veel anders. De wetgever heeft hier (maximaal) vier jaar gevangenisstraf voor bedacht.
(oud) politie- en militair brandweerofficier hoofdofficier bij land- en luchtmacht  instructeur rampenbestrijding


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #3459 Gepost op: 24 december 2012, 12:43:09
Zo lust ik er nog wel een paar. Doen ze van district 6 goed werk. Is er weer iemand die ... over het het feit het heeft geen zin want ze staan zo weer op straat. Wat wil je nu.

Toch kan ik me de reactie wel voorstellen. Het valt af en toe ook niet mee om zelf de motivatie hoog te houden. Ik denk dat iedere diender genoeg voorbeelden kan noemen waarvan hij of zij wanhopig werd.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het goed werk is. Boeven vangen blijf mooi, hoe je het ook wendt of keert. Dat Justitie er soms een potje van maakt... Tja...