Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1942674 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #3480 Gepost op: 25 december 2012, 12:08:48
Eens!
Ik denk dat wij ''als blauwe'' ons helemaal niet druk moeten maken over het feit dat ze misschien snel weer op straat staan! Laten wij nou maar zorgen dat we ze van straat trekken....

Idd, dat is de kern van de zaak. Voel je verantwoordelijk en betrokken voor/bij jouw deel van het proces.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #3481 Gepost op: 25 december 2012, 12:23:34
Je kan veel zeggen, maar het parkeren op een invalideparkeerplek is asociaal, hinderlijk en weetikveelwatnogmeer.... Maar doden vallen er niet door en echt gevaarlijk is het nou ook weer niet.... En toch kost het 340 euro. Nu jij weer ;)
Precies mijn punt, de verhouding is zoek!
Hobby Bobby eenheid Den Haag


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #3482 Gepost op: 25 december 2012, 16:22:23
Je kan veel zeggen, maar het parkeren op een invalideparkeerplek is asociaal, hinderlijk en weetikveelwatnogmeer.... Maar doden vallen er niet door en echt gevaarlijk is het nou ook weer niet.... En toch kost het 340 euro. Nu jij weer ;)

Juist daarom is het zoveel geworden. Ik heb er dan ook geen enkel probleem mee om een mini uit te schrijven.


Ehv-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #3484 Gepost op: 26 december 2012, 01:45:47
Precies mijn punt, de verhouding is zoek!

Wij (de politie) zijn er juist om de "zwakkere" in onze samenleving te beschermen. En als er dan een aso denkt dat hij/zij zijn/haar auto wel even op die plek kan parkeren, dan moet daar een dusdanige sanctie tegenover staan zodat hij/zij het niet nog een keer zal doen. Die invalide-parkeerplaats is er namelijk niet voor niets. Daar hoort een valide persoon zijn auto NIET op te parkeren. Plakken we er dan een bon op van 90 euro, dan zullen ze nog wel eens een poging wagen. Maar die bon van 340,- euro blijft wel "hangen".


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #3485 Gepost op: 26 december 2012, 12:23:02
Je kan veel zeggen, maar het parkeren op een invalideparkeerplek is asociaal, hinderlijk en weetikveelwatnogmeer.... Maar doden vallen er niet door en echt gevaarlijk is het nou ook weer niet.... En toch kost het 340 euro. Nu jij weer ;)

Tsja dat kan wel zo zijn, maar zo'n plek is er niet voor niets. Zeker als het gaat om mensen die een eigen invalideparkeerplaats hebben (inclusief kentekenbord) waar op wordt geparkeerd. Ik heb een casus meegemaakt waar mijn haren van overeind gaan staan, namelijk een oud echtpaar dat hun auto niet op hun eigen invalide plekje kwijt kon. De straat staat daar altijd helemaal vol en meneer moest zijn auto dik 500 meter vederop parkeren. Omdat de man niet de kracht heeft om zijn vrouw 500 meter naar huis te duwen in de rolstoel, zijn ze daar blijven staan en af en toe langs hun plekje gereden om te kijken of de auto er nog stond. Uiteindelijk heeft een voorbijganger de politie gebeld en hebben wij het voertuig af laten slepen, nadat die mensjes ruim 3 uur!!! in hun auto hebben gezeten.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #3486 Gepost op: 26 december 2012, 12:45:01
Tsja dat kan wel zo zijn, maar zo'n plek is er niet voor niets. Zeker als het gaat om mensen die een eigen invalideparkeerplaats hebben (inclusief kentekenbord) waar op wordt geparkeerd. Ik heb een casus meegemaakt waar mijn haren van overeind gaan staan, namelijk een oud echtpaar dat hun auto niet op hun eigen invalide plekje kwijt kon. De straat staat daar altijd helemaal vol en meneer moest zijn auto dik 500 meter vederop parkeren. Omdat de man niet de kracht heeft om zijn vrouw 500 meter naar huis te duwen in de rolstoel, zijn ze daar blijven staan en af en toe langs hun plekje gereden om te kijken of de auto er nog stond. Uiteindelijk heeft een voorbijganger de politie gebeld en hebben wij het voertuig af laten slepen, nadat die mensjes ruim 3 uur!!! in hun auto hebben gezeten.
Dat meen je... Pffff... je hebt van die figuren...


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #3487 Gepost op: 26 december 2012, 13:21:44
http://www.youtube.com/watch?v=nYqQZH70N3o

Het zag er allemaal ook wel levensbedreigend uit met die stoel.  ::)
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


specialagent112

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
Reactie #3488 Gepost op: 26 december 2012, 14:44:24
Het is wel een hele rare gang van zaken... ze schieten gericht op iemand... en vervolgens lopen ze allemaal maar wat rond te kijken.... Doen helemaal niks... Snap er vrij weinig van.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #3489 Gepost op: 26 december 2012, 14:50:37
Klopt dat je er vrij weinig van snapt @Specialagent112 want zoals gebruikelijk staat de aanloop niet op film dus kunnen
wij er ook vrij weinig over zeggen behalve dat het voor ons vreemd over komt.

Filmpje heeft al eerder op het forum gestaan trouwens.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen