Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1942493 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #3610 Gepost op: 21 januari 2013, 21:01:30
Iemand enig idee of deze held nog bij de politie werkt?

Nee, helaas werkt hij niet meer bij de politie.


Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #3611 Gepost op: 21 januari 2013, 23:23:26
Zonde, zou een goede zijn voor de politieacademie ;)

Heb zojuist een mailtje gestuurd naar de kanaaleigenaar op youtube, of hij deze DVD's nog steeds verkoopt. Ik zou seizoen 4 ook graag willen hebben  ;D


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #3612 Gepost op: 22 januari 2013, 00:11:47
Zonde, zou een goede zijn voor de politieacademie ;)

Heb zojuist een mailtje gestuurd naar de kanaaleigenaar op youtube, of hij deze DVD's nog steeds verkoopt. Ik zou seizoen 4 ook graag willen hebben  ;D

Hij verkoopt ze nog steeds, seizoen 4 is absoluut een aanrader!
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #3613 Gepost op: 22 januari 2013, 17:34:55
Zonde, zou een goede zijn voor de politieacademie ;)

Heb zojuist een mailtje gestuurd naar de kanaaleigenaar op youtube, of hij deze DVD's nog steeds verkoopt. Ik zou seizoen 4 ook graag willen hebben  ;D
Sterker nog, deze serie is ooit door diverse leden via dit forum aangekocht en de eigenaar van deze dvd's is hier ook lid...
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=10924.0
Het betrokken forumlid, en de eigenaar van de beelden is al een tijdje niet meer actief geweest maar zijn contact info staat er nog wel:
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=10924.msg581681#msg581681
Ik weet overigens niet of dit dezelfde is als de eigenaar van de youtube accounts.  ;)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #3614 Gepost op: 22 januari 2013, 19:17:32
Zonde, zou een goede zijn voor de politieacademie ;)

Heb zojuist een mailtje gestuurd naar de kanaaleigenaar op youtube, of hij deze DVD's nog steeds verkoopt. Ik zou seizoen 4 ook graag willen hebben  ;D

Deze seizoenen kan je ook gewoon lenen bij de mediatheek van Eenheid Amsterdam aan de James Wattstraat. Scheelt je een hoop centjes gezien je 25 euro per dvd moet betalen.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #3615 Gepost op: 22 januari 2013, 19:25:05
Scheelt je een hoop centjes gezien je 25 euro per dvd moet betalen.
Tja, maar dan heb je ze niet permanent thuis in de kast staan.... En om nou iedere keer naar de mediatheek te gaan, dat kost ook geld. (niet iedereen werkt op de Eenhoorn)

En ik kan me niet voorstellen dat je ervoor zou pleiten om de boel te kopiëren toch?  :-\
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #3616 Gepost op: 22 januari 2013, 19:33:03
Tja, maar dan heb je ze niet permanent thuis in de kast staan.... En om nou iedere keer naar de mediatheek te gaan, dat kost ook geld. (niet iedereen werkt op de Eenhoorn)

En ik kan me niet voorstellen dat je ervoor zou pleiten om de boel te kopiëren toch?  :-\

Dat hoor je mij ook niet zeggen! Wat collega's er verder mee doen is niet aan mij!


Defender

  • Centralist GMK, ACH, BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 622
Reactie #3617 Gepost op: 22 januari 2013, 19:41:30
Deze seizoenen kan je ook gewoon lenen bij de mediatheek van Eenheid Amsterdam aan de James Wattstraat. Scheelt je een hoop centjes gezien je 25 euro per dvd moet betalen.

Nog wel... Helaas wordt de mediatheek wegbezuinigd en zal dus binnenkort verdwijnen.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #3618 Gepost op: 22 januari 2013, 23:00:07
En om nou iedere keer naar de mediatheek te gaan, dat kost ook geld. (niet iedereen werkt op de Eenhoorn)

Bestellen via de mediatheeksite (tenzij het voor deze specifieke DVD's niet mogelijk is?). Kreeg tijdens mijn stage alles netjes naar Brabant gestuurd vanuit AA en de Politieacademie!
Senior GGP / Oost-Brabant


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #3619 Gepost op: 22 januari 2013, 23:50:42
En ik kan me niet voorstellen dat je ervoor zou pleiten om de boel te kopiëren toch?  :-\
En ze kopen van een verzamelaar is wel zoals het hoort? Is ook niet de eigenaar van de series hoor. Ik pleit er niet voor om te kopiëren maar erger me eraan dat sommige mensen proberen geld te verdienen over de rug van de programma makers ;)