Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1945088 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #3650 Gepost op: 3 februari 2013, 00:04:19
http://www.youtube.com/watch?v=Z1HxiyFuPb4
User: Canalulvideo

Filmpje (met engelse voice-over) over de "SIAS" ( Serviciul pentru Intervenţii şi Acţiuni Speciale) in Roemenië.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #3651 Gepost op: 3 februari 2013, 01:57:29
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


AVLS142

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 78
Reactie #3653 Gepost op: 3 februari 2013, 22:37:55
Eerste schot lijkt in trui te haken, of misschien zelfs mis te zijn. Gelukkig is collega to the rescue. Goed en snel optreden!
Blijft echter bloedlink. Ik herinner mij een filmpje van een dikke mevrouw in bloemetjesjurk die in haar (taser)val het mes loodrecht in haar buikstreek krijgt.

Verder moet ik even wat kwijt. Die Harry Potter achtige poncho/capes van het bereden team zijn mijns inziens echt oerlelijk. Vind haar stem ook niet je-van-het.


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #3654 Gepost op: 3 februari 2013, 22:53:50
Ik ben een paar maanden geleden in Londen geweest waar ik al deze mensen in het echt heb gezien. Best wel grappig want de meeste herken ik van de foto's. De mensen die daar voor de bewaking zorgen tijdens de wisseling van de wacht roepen daar minstens 200x, "Keep moving". Het maakt daar echt niet uit hoeveel overwicht je hebt of hoe je stem klinkt, die toeristen luisteren toch niet.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Winterschläfer

  • Centralist Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 81
Reactie #3655 Gepost op: 4 februari 2013, 16:18:47
Eerste schot lijkt in trui te haken, of misschien zelfs mis te zijn. Gelukkig is collega to the rescue. Goed en snel optreden!
Blijft echter bloedlink. Ik herinner mij een filmpje van een dikke mevrouw in bloemetjesjurk die in haar (taser)val het mes loodrecht in haar buikstreek krijgt.
Ik denk dat jij je verward met een ander filmpje, waarin een agent op een verdachte met een mes duikt. Komt uit Cops.


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #3656 Gepost op: 4 februari 2013, 16:24:54
Ik denk dat jij je verward met een ander filmpje, waarin een agent op een verdachte met een mes duikt. Komt uit Cops.

Klopt, daar kwam geen taser aan te pas maar viel de vrouw in haar eigen mes.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


AVLS142

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 78
Reactie #3657 Gepost op: 4 februari 2013, 16:35:05
Ik heb het teruggekeken en inderdaad. My bad.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #3658 Gepost op: 9 februari 2013, 21:31:46
www.youtube.com/watch?v=pd9LV9qrnos
User: SanDiegoNewsVideo
LA MESA - February 4, 2013 - INFORMATION FROM RADIO TRAFFIC/MY OWN ACCOUNT: A police Sergeant is in the hospital tonight after a police K9 attacked him and bit him in the arm during an incident La Mesa PD was working around 8:30 PM. The officer was with La Mesa PD and the K9 was brought in by El Cajon PD. The original call was for a man who possibly attacked his brother with a hammer. La Mesa PD set up a command post for an uncooperative subject. They cleared the house, and then moved to the backyard. I was about to leave when I heard yelling and struggling in the backyard and ran up. Officers had to tackle the dog to the ground. The officers could be heard yelling "pfui" (fooey), german for "no" or "dont do that". The officer was able to walk down the street, leaving a very noticeable blood trail behind, to the command post and stood by for medics. Medics rushed in with lights and sirens and bandaged the injured officer up. Another officer drove the injured officer to Grossmont Hospital to be treated for his wound. The dog's name is possibly Dax, as indicated by the El Cajon patrol car with the picture of a police dog with "Dax" under it. I do not know why or how this happened, it may have simply been a mistaken identity.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #3659 Gepost op: 10 februari 2013, 12:30:50
Mooi om te zien dat ons Nederlands export product (getrainde politiehonden) wijdverspreid in de VS gebruikt worden. Heb wel gehoord dat Nederlandse hondentrainers geschrokken waren als ze de honden na een paar jaar opzochten, schijnt daar toch allemaal wat minder strak geregeld te zijn mbt training en voorwaarden voor inzit.