Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1944932 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #3660 Gepost op: 10 februari 2013, 17:09:38
Ik weet dat er veel in Nederland getrainde honden in de VS gebruikt worden, maar hoe weet je dat het hier om een in Nederland getrainde hond gaat?
Het beestje is overigens niet veel te verwijten, die ziet het verschil niet tussen wel of geen uniform. Was laatst bij ons in de regio ook een collega en hondengeleider gebeten, helaas ook net met de media erboven op.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #3661 Gepost op: 10 februari 2013, 17:47:02
Ik weet dat er veel in Nederland getrainde honden in de VS gebruikt worden, maar hoe weet je dat het hier om een in Nederland getrainde hond gaat?
Het beestje is overigens niet veel te verwijten, die ziet het verschil niet tussen wel of geen uniform. Was laatst bij ons in de regio ook een collega en hondengeleider gebeten, helaas ook net met de media erboven op.
De hondegeleider roept toch echt een paar keer luid "foei" naar de hond  998765.

En inderdaad, de surveillance hond word geacht te bijten onder bepaalde omstandigheden en dan wil het wel eens mis gaan. Ik ken zelf ook aardig wat hondegeleiders die tijdens het werk per ongeluk gebeten worden door hun hond. Het zijn en blijven toch dieren die soms onverwacht reageren ook al ben jij als geleider nog zo getraind met hem/haar.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #3662 Gepost op: 10 februari 2013, 18:56:57
Ik weet dat er veel in Nederland getrainde honden in de VS gebruikt worden, maar hoe weet je dat het hier om een in Nederland getrainde hond gaat?
Het beestje is overigens niet veel te verwijten, die ziet het verschil niet tussen wel of geen uniform. Was laatst bij ons in de regio ook een collega en hondengeleider gebeten, helaas ook net met de media erboven op.

Als je doelt op Utrecht, ivm een oefening. Daar stond ik naast, ging bijzonder snel.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #3663 Gepost op: 10 februari 2013, 19:39:39
Nee dat bedoel ik niet Patrick, was in Den Haag en helaas niet tijdens een oefening. Bij een grote vechtpartij hapte de hond in een collega.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3664 Gepost op: 11 februari 2013, 12:09:25
Nee dat bedoel ik niet Patrick, was in Den Haag en helaas niet tijdens een oefening. Bij een grote vechtpartij hapte de hond in een collega.

Dat gebeurd met enige regelmaat  e050
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #3665 Gepost op: 11 februari 2013, 12:49:12
Als ik jou berichtje lees Jerommeke lijkt het alsof het wekelijks gebeurt, dat is ook niet het geval natuurlijk. Het blijven incidenten.... alhoewel het tijdens een oefening meer dan dagelijks gebeurt  :P
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #3666 Gepost op: 14 februari 2013, 20:13:49
EXCLUSIEF! Rellen op de Dam
ThePostOnline TPO

Actie op 0:45
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3667 Gepost op: 17 februari 2013, 14:52:43
(Schoten op 2:21/2:41) (2:43 boze politieman?)
**ARCHIEF** Koe ontsnapt en loopt 5km los door Almere en laat spoor van vernieling achter
MrPaul112almere


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,541
Reactie #3668 Gepost op: 17 februari 2013, 16:01:44
Slecht luisterende fotograaf en omstanders + politie mensen onder stres = rauwe taal.

In het filmpje niet te zien maar daarvoor was er ook al meerdere keren geschoten.


DD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 351
Reactie #3669 Gepost op: 17 februari 2013, 23:53:19
Typische reacties van stadse mensen, zoveel drukte voor een ontsnapte koe.
(oud) politie- en militair brandweerofficier hoofdofficier bij land- en luchtmacht  instructeur rampenbestrijding