Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1942436 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #3710 Gepost op: 23 februari 2013, 14:28:15
Ergens moest ik wel lachen. >:D
Police Officer Slaps U.S. Soldier
NewsCatcher31
Mwah. Ik niet.. zie niet echt reden om uit te halen?
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #3711 Gepost op: 23 februari 2013, 18:25:10
Mwah. Ik niet.. zie niet echt reden om uit te halen?

Zou dat komen omdat datgene wat er gebeurt buiten het "zichtsveld"  van de camera is, en derhalve niet te zien is zoals je zelf al stelt ?????


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #3712 Gepost op: 23 februari 2013, 21:46:41
In Belgie is er nu veel ophef over onderstaand filmpje. Verschild deze procedure nou heel erg met een IBT/BBT instap in soortgelijke situaties?

Wat ik hier in het filmpje zie is heel anders dan de procedure zoals deze in Nederland aangeleerd wordt. Maar aan de andere kant ken ik de Belgische procedures niet en kan het ook zijn dat hier om wat voor reden dan ook van afgewezen is.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Panter

  • Adviseur OOV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
Reactie #3713 Gepost op: 24 februari 2013, 00:02:56
Mwah. Ik niet.. zie niet echt reden om uit te halen?

Ach, het respect is wel gelijk terug.

Ben geen voorstander van deze methode, maar het is zeker efficiënt in dit geval.  0098


Tango

  • Hoofd beveiliger (gesloten instelling)
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #3714 Gepost op: 24 februari 2013, 03:54:20
Wat ik hier in het filmpje zie is heel anders dan de procedure zoals deze in Nederland aangeleerd wordt. Maar aan de andere kant ken ik de Belgische procedures niet en kan het ook zijn dat hier om wat voor reden dan ook van afgewezen is.

Oke bedankt voor het antwoord, ik vraag dat nadat ik onderstaande docu een paar keer heb bekeken:  

http://dokument.ncrv.nl/ncrvgemist/28-3-2011/ncrv-dokument-paviljoen-7

Waarbij vanaf 1.17 een soortgelijke casus aanwezig is(gedwongen spuit, iemand wordt overmeesterd), waar waarbij ook bijvoorbeelde de gedetineerde tegen de muur wordt geduwd etc.
community are police, police are community (Sir Robert Peel)


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #3715 Gepost op: 24 februari 2013, 06:06:41
Zou dat komen omdat datgene wat er gebeurt buiten het "zichtsveld"  van de camera is, en derhalve niet te zien is zoals je zelf al stelt ?????
Zou kunnen. M'n uitspraak is gebaseerd op hetgeen ik zie in het filmpje. En dat wat ik zie is voor mij geen aanleiding om uit te halen.

Helaas, zoals bij zo goed als ieder filmpje uit dit topic, is de aanleiding niet duidelijk of mist er overzicht over hetgeen er afgespeeld heeft..
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #3716 Gepost op: 24 februari 2013, 10:22:45
Zou kunnen. M'n uitspraak is gebaseerd op hetgeen ik zie in het filmpje. En dat wat ik zie is voor mij geen aanleiding om uit te halen.

Helaas, zoals bij zo goed als ieder filmpje uit dit topic, is de aanleiding niet duidelijk of mist er overzicht over hetgeen er afgespeeld heeft..
klopt, en voor die agent is er dan ook nog geen aanleiding daartoe. Want zolang er te zien is wat er gebeurt staat hij alleen maar te praten. Pas als het heerschap uit beeld verdwijnt er kennelijk erg dicht bij de agent gaat staan, is er lichamelijk contact. Maar dan is jou opmerking nog altijd suggestief en niet terzake doende en draagt die opmerking eigenlijk tot niets bij in deze discussie, zoals zo vaak nav dit soort filmpjes hier...............


Martijn95

  • Student Integrale Veiligheid (IV)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 166
Reactie #3717 Gepost op: 25 februari 2013, 11:40:50
De harlem shake van de zweedse politie! Mooie uniformen trouwens. (Met het schuitje)

The Harlem Shake (Swedish Police Version)


sylvester1986

  • Gast


AVLS142

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 78
Reactie #3719 Gepost op: 25 februari 2013, 22:19:33
Lieve help. Wat ik nu toch heb gevonden... mijn hemel.

aanhouding id plicht na voertuig stop