Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1942635 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Mahad

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 248
Reactie #3740 Gepost op: 26 februari 2013, 15:27:58
Het gaat hier wel over rechten en plichten , maar meneer heeft in het hele filmpje geen enkele strafbare feit begaan , dus op dat moment heeft hij genoeg rechten.
That's just the way it is.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #3741 Gepost op: 26 februari 2013, 15:34:31
Het gaat hier wel over rechten en plichten , maar meneer heeft in het hele filmpje geen enkele strafbare feit begaan , dus op dat moment heeft hij genoeg rechten.

Gaat er ook niet om of hij wel of niet een SF heeft begaan. het gaat er om dat dat heerschap probeert de agenten uit de kast te lokken. Hij wil proberen dat ze over de schreef gaan. Dan ben je in mijn ogen en om het netjes te houden een vreselijke pannenkoek.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #3742 Gepost op: 26 februari 2013, 16:22:30
Het gaat hier wel over rechten en plichten , maar meneer heeft in het hele filmpje geen enkele strafbare feit begaan , dus op dat moment heeft hij genoeg rechten.

Meneer wijst de agenten op dingen die ze fout zouden doen en roept vaak genoeg dat zijn vriendin bepaalde rechten heeft, m.a.w. laat haar met rust.
Het is niet echt respectvol wat hij doet, hij slaat wat mij betreft de plank ook een beetje mis.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #3743 Gepost op: 26 februari 2013, 17:23:11
Wat een vreselijk irritante kerel! Zoals gebruikelijk zien we de gehele aanleiding niet, dus daar kan ik weinig over zeggen. Maar wat ik uit de film haal is dat de collega's helemaal niets met die vent te schaften hebben. Hij is slechts een passagier. Men hoeft zich dus ook niet aan hem te legitimeren dan wel te verantwoorden. Anders is het bij de bestuurster, maar ja, die houdt haar mond dicht omdat vriendlief er doorheen zit te janken.




Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #3745 Gepost op: 26 februari 2013, 19:03:32
Euhm politie Amsterdam? Volgens mij was het politie Utrecht bij Maarssen of heb ik nu verkeerd geluisterd?
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #3746 Gepost op: 26 februari 2013, 19:16:13
Euhm politie Amsterdam? Volgens mij was het politie Utrecht bij Maarssen of heb ik nu verkeerd geluisterd?
Dat heb je goed.  ;)


patrickaap

  • Persfotograaf en redacteur bij GelreNieuws
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 428
    • Patrick Apenhorst Fotografie
Reactie #3747 Gepost op: 26 februari 2013, 19:17:05
http://www.nujij.nl/algemeen/politie-arresteert-vrouw-in-a-dam-omdat-ze-eerst.21779954.lynkx

 98uiye

Zou dit niet van die man / vrouw kunnen zijn die dit gefilmd heeft of er bij zat?

Gezien korte informatie die erbij staat, de tekst is geschreven op de manier van iemand die het mee maakt (of de camera beelden heeft gezien) en dus geen reden bij staat waarom de politie hen heeft staande gehouden bijvoorbeeld...  Maar ook omdat iedereen zo'n artikel kan aanmaken.
Persfotograaf en webredacteur van onder andere de website http://www.gelrenieuws.nl/. Check ook mijn eigen website: https://apenhorst-fotografie.nl/


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #3748 Gepost op: 26 februari 2013, 19:33:30
En dan de reactie op dat NUjij. Dat het hier een Politiestaat is, dat agenten massaal in uniform verkrachtingen plegen etc.

Het gaat tegenwoordig af en toe helemaal nergens meer over. En dan maar met zo'n geile gsm voor die agent z'n neus staan en heel provocerend lopen doen.

Je ziet wat er nu gebeurt: meneertje heeft zijn zin en heeft z'n rel en het staat straks weer op alle nieuwssites en dan is het weer big news en deugen alle agenten weer niet etc. etc.

Grow up zeg. Aan de ene kant zeiken over te lage oplossingspercentages en aan de andere kant met dit soort ***geintjes kostbare tijd van de dienders in beslag nemen.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


TheBeast

  • Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 531
  • BHV
Reactie #3749 Gepost op: 28 februari 2013, 17:40:01
en aan de andere kant, waarom zou je als agent niet gewoon kunnen zeggen waarom je iemand aanhoudt..

dan maak je het allemaal gemakkelijker.
Hoe zit het trouwens met de ID plicht van een Agent. Moet deze hem laten zien als iemand daarom vraagt bij staande houding?

Maar van deze meneer zijn meerdere fimpjes te vinden op youtube, is een irri mannetje.