Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1940173 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #3900 Gepost op: 3 mei 2013, 13:35:27
Angst is een slechte leermeester
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #3901 Gepost op: 3 mei 2013, 19:45:57
Bekende fout: iets teveel boven ipv achter je zadel zitten, daardoor ga je te snel en als je dan (automatisch) gaat bij remmen met de voorrem dan ga je over de kop.

Shit happens to the best, zeker tijdens een bike opleiding geen schande. :)


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #3902 Gepost op: 4 mei 2013, 13:14:42
Geauga county, Middlefield ohio shooting (full Video uncensored)
Dash cam video released from Middlefield police shows a man shooting at police with an assault rifle during a traffic stop in March. During a news conference Friday, police showed the weapons and other items that were found in the suspect’s car. According to police, officers pulled over James Gilkerson, 42, of Mentor-on-the-Lake, on March 10 for failing to stop at the intersection of East High Street and North State Avenue. The video shows Gilkerson getting out of the car and firing an AK-47-style rifle at the police officers. Officers Erin Thomas and Brandon Savage were injured by gunfire. Thomas was shot in the hand. Savage was able to fire back and strike Gilkerson. Gilkerson then moves back toward his car and yells “kill me” while continuing to fire shots. A report released by the Geauga County prosecutor’s office said Gilkerson fired 33 rounds at the officers. His gun had a 40-round magazine attached. Officer Savage fired 29 rounds. Inside Gilkerson’s car, police found multiple loaded magazines and loads of ammunition, ski masks and gloves, military-style ammo cans, a scoped .22 caliber rifle, instructional DVDs and books such as “Kitchen Approved Plastic Explosives,” “Advance Close-Range Gunfighting,” Homemade Detonators” and others.
The prosecutor ruled earlier this week that both officers acted in self defense and would not face any charges.


Kan als schokkend worden ervaren!

http://www.liveleak.com/view?i=ffd_1367619612#132Q8EBBlDKlLf5S.99
By: FB-RAMBO


Mahad

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 248
Reactie #3903 Gepost op: 4 mei 2013, 21:45:52
Geauga county, Middlefield ohio shooting (full Video uncensored)
(....)
Is de verdachte overleden ?
That's just the way it is.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #3905 Gepost op: 4 mei 2013, 22:12:48
Two guys walk into Starbucks in weslaco on 4/26/13 and apparently looked to be hiding from the officer but two or three minutes later officer finds them and the two guys resist to cooperate with officer and a guy in the back with blue shirt (it looked like he knew the two guys as their friends or relatives) jumps in to help the two guys. Pastor jumps in to help the officer when the three men go against the officer.
Read more at http://www.liveleak.com/view?i=e85_1367606635#p565utgturFKK1h1.99


Toch lastig in je eentje
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3906 Gepost op: 5 mei 2013, 14:48:03


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #3907 Gepost op: 6 mei 2013, 08:16:30
Need i say more? :-\
12 Year Old CopBlock's Sheriff for Parking on a Sidewalk
Craig Freeman

Smaken verschillen, maar ik vind het vooralsnog een irritant rotkind
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #3908 Gepost op: 6 mei 2013, 08:21:23
Smaken verschillen, maar ik vind het vooralsnog een irritant rotkind

Met name op LiveLeak (hebben het daar niet zo op politiemensen geloof ik) heel veel filmpjes van zgn. 'police brutality' etc. Maar ook heel veel filmpjes van 'eerzame burgers' die politie het bloed onder de nagels vandaan halen. Het valt mij daarbij steeds meer op hoe de agenten (niet) reageren op beledigingen. F*** dit en f*** dat; heel normaal kennelijk daar.

Neem bijv. dit filmpje: http://www.liveleak.com/view?i=325_1367490839

Je zou zo'n figuur toch effe het liefst een gratis gebitsrenovatie willen geven?

In bovenstaand geval zal het kind best het recht hebben om naar badgenummer e.d. te vragen. Maar ik zou als agent doodnerveus worden van al die betweters die je constant op de vingers kijken en die voor elke scheet die dwarszit je dienstnummer willen weten.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #3909 Gepost op: 6 mei 2013, 10:08:04
Duzzzz.....dat binkie roept is met "Cancer en Butthole" ..... deze had bij mij toch even mee gemogen.
Raar dat de aanwezige collega's daar niets mee doen.

en met het voorgaande filmpje:
Citaat
Smaken verschillen, maar ik vind het vooralsnog een irritant rotkind

Citaat
In bovenstaand geval zal het kind best het recht hebben om naar badgenummer e.d. te vragen. Maar ik zou als agent doodnerveus worden van al die betweters die je constant op de vingers kijken en die voor elke scheet die dwarszit je dienstnummer willen weten.

Irritant betwetertje, maar in dit geval heeft hij wel gelijk.
Waarom moet die motor zo hinderend staan, deze had gewoon op de straat kunnen staan.
Nu is het hinderlijk voor voetgangers en zeker voor invalide.
Het feit dat die agent zich ongemakkelijk voelt, geeft al aan dat deze dat ook beseft
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat