Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1942385 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #3970 Gepost op: 15 mei 2013, 01:02:24


Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #3971 Gepost op: 15 mei 2013, 18:45:25
Wat een heerlijke tackle en motorkap combi was dat zeg!


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #3972 Gepost op: 15 mei 2013, 18:56:51
sorry dat ik het zeg hoor, maar als jij als soort AE achter de linies loopt, en daar kennelijk een aantal gasten stopt van plunderen en ze krijgen wat klappen... ik kan er absoluut geen medelijden mee hebben.

Ik heb tijdens de Me opleiding het genoegen mogen hebben om te oefenen met de belgische AE... wow... als je te dicht bij kwam had je gewoon een stomp op je neus, en die was niet voluit... maar wel hard genoeg om je een bloedneus te bezorgen en dus achteruit te gaan...  :D

In dit geval houden ze gewoon drie man aan die aan het plunderen en vernielen zijn... daarbij laten ze duidelijk op straat zien dat er niet met hen gekloot moet worden omdat je dan rake tikken krijgt...vervolgens luisteren de boefjes op de grond enorm goed... handjes op het hoofd enzo...  098uo

Ik zeg alleen maar daadkrachtig optreden voor dat deel wat ik daar zie...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #3973 Gepost op: 15 mei 2013, 20:05:17
France: Violent Clash Between Police and Rioters On Champs Elysée
Thousands of PSG supporters gathered at 23:00 to Paris this Sunday, May 12, 2013 on the Champs Elysees a few minutes after the coronation of France champion football their team. Immediately clashes began with security forces who fight more than four hours on the Champs Elysees and the Avenue de la Grande Armée. Many windows were smashed and vandalized and looted shops as Peugeot, Hugo Boss, Mac Donald, Piaggio. Many two-wheelers and cars were also damaged.
http://www.liveleak.com/view?i=1cc_1368451313
By: Bideux

Prima optrede, niets mis mee. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #3974 Gepost op: 15 mei 2013, 20:42:20
Wat een heerlijke tackle en motorkap combi was dat zeg!

Prima optrede, niets mis mee. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.

Ben ik het 1000% mee eens. Logisch verhaal van oorzaak en gevolg.
Jij gaat lopen plunderen en andere zware misdragingen dan verdien je deze behandeling en mag van mij 1 op 1 in Nederland ook worden toegepast.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #3975 Gepost op: 15 mei 2013, 21:13:08
Ja ja, ik weet het nu wel. Rustig maar  98uiye Ik stelde een kritische vraag bij dit optreden maar blijkbaar was dat verkeerd. Mea culpa  98uiye


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #3976 Gepost op: 15 mei 2013, 21:38:02
Ja ja, ik weet het nu wel. Rustig maar  98uiye Ik stelde een kritische vraag bij dit optreden maar blijkbaar was dat verkeerd. Mea culpa  98uiye

nee hoor niks mis mee... betekent niet dat we dezelfde mening delen... kun je over discussiëren... je kunt het ook niet doen en hou je een verschil van mening.... ook niets mis mee !
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #3977 Gepost op: 17 mei 2013, 00:13:34
Dit is een compilatie, volledige documentaire* (3x50 min.) is zeker aan te raden.

South African SWAT shoot outs
The South African SPECIAL TASK FORCE is one of the best trained and most experienced Elite Police units in the World. British war Cameraman Jeff Chagrin filmed this team for three years -- this compilation is 1% of the extraordinary work they do. Part of the units motto is: "You have never lived until you have almost died." It is most apt.
http://www.liveleak.com/view?i=c3d_1368637826
By: Tolien Soren

Deel 1/3, overige 2 delen zie je van zelf op Youtube:

South African Special Task Force Episode 1 - Full
User: stabnshoot


Asterix 900

  • Railsector België & ex-centralist 112 België
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 915
Reactie #3978 Gepost op: 17 mei 2013, 02:09:46
Een klassieker die nog in het archief zat. Gemeentepolitie Antwerpen van een heel aantal jaren geleden

politie dronken man in auto