Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1942559 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #4000 Gepost op: 22 mei 2013, 15:54:01
Misschien dat ik zeur hoor, maar als je weet dat je een deur gaat inrammen... waarom dan niet even een veiligheidsbrilletje op? Het glas vliegt in het rond...  :(
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #4001 Gepost op: 22 mei 2013, 15:56:14
ik zeur hoor,

 >:D


Kom op, soms moet je snel handelen. Netjes hoofd afwenden en knallen met die handel.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #4002 Gepost op: 22 mei 2013, 16:36:46
Gouds Kaasje...  :P
Offtopic,
*Er verschijnt een lach op mijn gezicht ;D

Ontopic,
Liggen er btw veiligheidsbrillen in de politiewagens?


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #4003 Gepost op: 22 mei 2013, 16:43:33
Ontopic,
Liggen er btw veiligheidsbrillen in de politiewagens?

In Amsterdam niet.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #4004 Gepost op: 22 mei 2013, 16:45:39
En niet meer dan normaal. Waar ligt de grens? Hoge rubber laarzen, veiligheidshelmen, NBC-pakken, brillen, chemicaliën handschoenen, stofkappen, ga maar door. Gewoon je werk doen en je eigen veiligheid in het achterhoofd houden. Komt ie weer: GBV.  :)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4005 Gepost op: 22 mei 2013, 16:50:44
Bij ons, in sommige dienstvoertuigen, wel....
Alleen is het gewoon even gezond nadenken, koevoetje het glas er uit tikken en daarna met de bonk de deur er uit...
Of gewoon direct door een (groot) raam naar binnen stappen...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #4006 Gepost op: 22 mei 2013, 16:52:42
Eens Dinges, doch....als er een glasplinter in je ook komt, zal de Arbeidsinspectie dit wel aangrijpen.
In de praktijk ben ik het geel met je eens, je weet immers zelf wat je dooet.
Maar als werkgever (Met de Arbeidsinspectie in gedachte) zeg ik; Veiligheid voor alles  998765
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #4007 Gepost op: 22 mei 2013, 16:58:51
Eens Dinges, doch....als er een glasplinter in je ook komt, zal de Arbeidsinspectie dit wel aangrijpen.
In de praktijk ben ik het geel met je eens, je weet immers zelf wat je dooet.
Maar als werkgever (Met de Arbeidsinspectie in gedachte) zeg ik; Veiligheid voor alles  998765

Uiteraard, maar zoiets is altijd ''achteraf-gelul'', zoals dat zo mooi heet. Als ik ergens voor wordt gealarmeerd, en bij aankomst meldadres is het geen gehoor bewoner, maar ik zie wel iemand liggen, in de woonkamer? (gewoon een voorbeeldje) Dan probeer ik binnen te komen, met wat voor middelen voor handen dan ook. Zeker als ik over de portofoon te horen krijg: politie is aanrijdend, maar kan even duren i.v.m. (*vul maar in*) Desnoods gaat die spoedkoffer met een zwier door het glas van de deur. M'n veiligheidsschoenen zijn sterk genoeg om de rest van het glas eruit te tikken.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #4008 Gepost op: 22 mei 2013, 17:04:57
Hahaha inderdaad "Achteraf gelul" en in de praktijk heb je ook wel gelijk.....doch blijf ik als werkgever wel bedenken of ik die situatie niet had kunnen voorkomen  ^-^
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


sylvester1986

  • Gast
Reactie #4009 Gepost op: 22 mei 2013, 17:18:55
Inderdaad Dinges, GBV ;)

Je mist trouwens nog wel Moet de politie ook de beschikking krijgen over ademlucht. :D :D